Sirius háza

247 14 5
                                    

Március 11.

Reggel Tonks hamar kelt fel. Remust is felkeltette. Dél körül ösz-
sze csomagoltak, és felkeresték az Edinburgh 2-őt.

Amikor megérkeztek elállt a lélegzetük. A “ ház „ nagy volt. A falak neon kékek voltak. Egy rózsaszín szemetes kuka nagy feltöltést tett. Na és a rikító ablakokból ne is beszéljünk.

-Biztos hogy itt lakik az unokatesóm?-kérdezte bizonytalanul Tonks.
-Ez biztos Tapmancs háza. Ő ennyire bolond!-felelte eltökélten Remus.
-Köszönöm a bókot Holdsáp!-hangzott valahol egy hang S azt egy ugatós kacagás követte. Sirius állt az ajtóban.-Gyere be Holdsáp!
Tonks te kint maradsz.
-Miért?!-kérdezte ingerülten a boszorkány és haja megint vörösödni kezdett.
- Te hívatlan vendég vagy!Holdsápot hívtuk!- ezt már úgy mondta mintha Remus lenne a jóisten.
-Nyugi már, nem kell mindjárt betojni!-mondta Sirius.-Csak vicceltem. Gyertek be!
Remus és Tonks bementek de egyből felkiáltotak. Valami megharapta a lábukat. Egy boxer kutya volt állapították meg.
-Bocsánat.-szabadkozott vigyorogva Sirius, megfogta a kutyát nyakörvénél és jó nagy ívben kihajította az ajtón.- A szomszéd kutyája egyszer rá léptem és azóta nem hagy békén. Mindegy menjetek a konyhába!
Sirius most egy nagy helyiségbe vezette őket. A konyha falai bronz színű volt. Egy hosszú asztal körül 5 szék foglalt helyet.
-Fürdő szoba és mosdó irány!-rikkantotta Sirius. Azzal elindult. Kicsit később kinyitott egy ajtót onnan nagggggyon büdös levegő jött ki. Sirius orrát befogva beoldalazott a szobába. Pàr perc múlva  kijött.
- Bocsánat!-mondta vidáman.-Azt hiszem úgy hagytam mikor fontos dolgot intéztem.
Tonks gyorsan bement az immár jó illatú szobába. A helyiség kisebb volt a konyhánál. A falak világos kékek világítottak. A csap meg a szekrények ezüst színben pompáztak. A zuhanyzó fehér volt.
- Most jöhet a szobátok!- indványozta vendégeit Sirius és elindult egy hosszú csiga lépcsőn. Remus-ék  követték. Mikor megérkeztek kb. a  harmadik emeletre Sirius megfordult és kinyitotta a háta mögötti ajtót. A szoba fala griffendéles (vörös, arany)volt. Egy hollóhátas(kék, bronz) fotel a hugrabugos (citromsárga fekete) francia ágy mellet foglalt helyet.
- Lily és Ágas holnap jönnek!- mondta Sirius.


Remélem tetszik.🤗

Az ötös trió (Befejezett)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora