20.2 1980 sa pravé v tento deň v jednej nemocnici v New Jersey sa narodili dvojičky Catherine a Naomi. Rodičmi sa stali Cassidy a James Foxovci. Cassidy je vysoká, štíhla a z prirodzenými špinavo blond vlasmi a modrými očami. James je tiež vysoký dobre stavaný vyšportovaný muž z hnedými vlasmi a sivými očami. Po troch rokoch sa budú sťahovať do menšieho mestečka pri Bostone. Domček je krásny vyjdú z domu na terasu, majú nádherný vyhlaď na more. Po dvoch rokoch od narodenia Catherine a Naomi im narodila Violet a to 5.9 1985. Všetké tri sestry sa hrávali z hračkami, a nič im nechýbalo. Ako by aj mohlo malý milujúcich rodičov ich otec vlastný firmu a mama u neho pracovala ako asistentka, je to skôr taký rodinný podnik. Každý mesiac ich aspoň raz zoberú do roboty. Sú slušne vychovane a dobre sa učia. 4.4 1990 im sa narodila Melody.
V lete roku 1995 keď Melody dovŕšila päť rokov rodičia si povedali, že ich zoberú ku starkej a ku starkemu. Ty z otvorenou náručou privítali svoje vnúčence a milovanú dcérku aj jej manžela. Deň a víkend prešiel rýchlo. Den pred odchodom večer, im Cassidy prečítala rozprávku o morskej panne. Pred tým ako išli spať sa ešte chvíľku rozprávali. Ráno sa naraňajkovali odišli domov. Keď prišli domov najstaršie sa hneď učili a Melody cvičila hru na klavíri už od malého bábätka ma rada hudbu. Tiež milovala šum mora, ktorý ju veľmi upokojoval a uspával. Melody izbu z Violet. Naomi zase s Catherinou. Roky plynulý a prišiel čas kedy Melody nastúpila do školy kde chodili aj jej sestry. Je to súkromná škola len pre bohatšie deti. Ale nájde sa tu aj také, z chudobnejších rodín. A pravé z takej rodiny, začala mať Melody kamarátku.
V septembri roku 1995 Naomi a Catherine boli prváčky na strednej škole. Violet chodila na súkromnú základnú školu do piatej triedy a Melody bola prváčka na rovnakej základnej školy ako Violet. Na jesen roku 1999 Naomi a Catherina začali chodiť na prestížnu vysokú školu New York. Violet začala chodiť do prvej triedy na strednú. A Melody bola piatačka na základnej škole.
Roky plynuli Naomi a Catherin v roku 2004 ukončili vysokú školu. Violet bola prváčka na vysokej. Melody druháčka na strednej a pravé teraz im začnú nezabudnuteľne prázdniny.
KAMU SEDANG MEMBACA
Tajomstvo štyroch sestier
FantasiO štyroch sestrách ktoré spoznajú rodinné tajomstvo.