JeonJungkook: Şey..Merhaba
ChouTzuyu: Pardon tanıyamadım?
JeonJungkook: Ben Jungkook.
ChouTzuyu: Sabah kargo alan beyefendi demi?
JeonJungkook: Ta kendisi😂
ChouTzuyu: Merhaba Jungkook bey
JeonJungkook: Merhaba Tzuyu hanım
ChouTzuyu: Kargo ile alakalı bir sıkıntı mı oldu?
JeonJungkook: Yok...Ben sadece konuşmak istemiştim.
ChouTzuyu: Pardon ne konuda?
JeonJungkook: Pardon yanlış anlamayın sadece konuşmak istemiştim.
ChouTzuyu: Saat gecenin 2'si ama?
JeonJungkook: Haklısınız, özür dilerim..Ama beni böyle tanımanızı istemem.
ChouTzuyu: Jungkook bey..Benden ne istiyorsunuz?
JeonJungkook: Sizden ne isteyeceğim Tzuyu hanım.Sadece konuşmak için yazdım.
ChouTzuyu: Daha bugün gördüğünüz birine yazmak doğru değil.
JeonJungkook: Evde sıkılmıştım.Tek yaşadığım için konuşabileceğim kimse yoktu?
ChouTzuyu: Peki bunun benle ilgisi ne?Bana neden yazıyorsunuz?
JeonJungkook: Hanımefendi neden anlamak istemiyorsunuz...Öylesine yazmıştım kötü bir amacım yoktu asla.
ChouTzuyu: Sizi engellemek zorundayım.Üzgünüm.
JeonJungkook: Hah? Siz cidden beni yanlış anlamışsınız...Keşke hiç yazmasaymışım.
ChouTzuyu: Asıl ben keşke hiç cevap vermeseymişim.
JeonJungkook: Bir daha konuşmayalım.
ChouTzuyu: Asıl ben senle bir daha konuşmam.
JeonJungkook: Bence de...Konuşmasan iyi edersin.
ChouTzuyu: Ne kadar da kötüsün.
JeonJungkook: Senin için fesatmış be.Hemen yanlış anlayın siz kadınlar zaten.
ChouTzuyu: Asıl siz hep biz kadınlara yanlış yaparsınız.Daha önce kaç erkek sizin gibi görünüp kötü şeyler yaptı biliyor musun? Hayır bilmiyorsun.
JeonJungkook: Ben...özür dilerim..Ama yemin ederim öyle bir amacım yoktu.
ChouTzuyu: Bu böyle giderse kavga ederiz..En iyisi konuşmamak.
JeonJungkook: Evet..En iyisi bir daha hiç konuşmamak.
Mesajınız kullanıcıya iletilemez.JeonJungkook: Hemen engelledin mi cidden?
Mesajınız kullanıcıya iletilemez.JeonJungkook: Keşke senin gibi birini tanımasaydım.
Mesajınız kullanıcıya iletilemez.▪▪▪▪
Bu kadar kısa olduğu için özür dilerim ama texting olduğu için kısa olmak durumunda..
Devamında yine az az betimlemeler koyacağım.İşte o zamanlar da 2000 kelime gibi standart sayılarımı yazacağım.Ama texting bölümleri kısa oluyor.
Bu bölüm de ilk bölüm gibi hissettirmedi açıkçası..Neden böyle düşündüğümü söyleyeyim..Kısa yazınca memnun olamıyorum nedense xksjxkdj
Neyse 300 kelime gibi tırt bir sayı oldu..
Texting bölümleri böyle kısa olacak ama betimlemelilerde rekora koşacağım. (Rekorum 3500.Hedefim 4000e çıkmak)
Beğendiniz umarım.
Hepiniz hoşçakalın.❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARI TEXTİNG {Tzukook}
FanfictionTzukook realdir. Aksini iddia eden Sakook shipperdir!