DEZVĂLUIREA
~PARTEA 1~
Păi copii,inainte să intrăm in miezul aventurii si dezvoltării aş vrea să vă povestesc ce s-a intamplat acum un an si să vă răspund la intrebarea cea mai importantă...
Ce s-a intamplat cu grupul 4 ?
Povestea lor incepe cu mutarea fratiilor Mc.Alister in Oxford pentru că ei tocmai se transferase din California,iar bineinteles că Sam a făcut ravagii de prima data cand intrase in Universitate . ( Nu-i asa ? "Ce este frumos si lui Dumnezeu ii place".) revenind...
Sam imediat a intrat in echipa de rugby, iar Nina in grupul tocilarilor pentru că deşi erau frati erau foarte diferiti si foarte indiferenti unul fata de celălalt,iar comunicarea nu exista.
Nina care din "prospătura de oras" cum ii spuneau ceilalti colegi, a ajuns foarte rapid liderul lor, iar după ceva timp Nina si Dale au devenit un cuplu, iar după fix o săptămână Sam s-a combinat cu șefa majoretelor,adică Karolina, dar pana să fie cu Karolina, Sam prinsese sentimente pentru Emilia care era sora mai mică a Tarry, dar in ciuda a tot ce simtea Sam, Emilia nu simțea la fel ca el ,dar Karolina s-a combinat într-un final cu Sam chiar dacă el nu simtea nimic pentru ea.El a decis să fie cu Karolina ca să uite de Emilia,dar să şi dea bine in fața colegilor de echipă.Emilia fiind indrăgostită de Dale,dar fiind si cea mai bună prietenă a Ninei nu a stiut ce să faca in legătură cu sentimentele ei fată de Dale asa că a renuntat la iubirea ei pentru Dale in detrimentul prieteniei cu Nina . Acest grup într-un final au devenit apropriati pentru că aveau un duşman comun şi anume profesorul de Geografie de care se zvonea prin Universitate că ar face avansuri unor fete, iar ca să se răzbune grupul nostru a vrut să ii facă o farsă acestui profesor. Farsa consta ca doi din grup să intrerupă curentul şi să il lege la maini si la ochii,alți doi să ii pună lipici in toată casa,iar restul de 3 care era format din Karolina,Dale si Emila să ii ia masina domnului profesor (cu totuşi că nici unul din ei nu avea incă permisul luat) si să o ducă in pădurea de la 2/3 km distantă, iar după Tarra trebuia să treaca să ii ia.
Dar planul nu a iesit tocmai cum se gandeau ei pentru că in casă a intrat Dale,iar Emilia voia să lămurească situatia(prost moment Emilia),iar Sam voia să vorbească cu Emilia despre ce simte ...cu totusi că iubita lui era afară.Prof.Geografie- Ai auzit ? A intrat cineva in casa...
- Am crezut că mi s-a părut mie...
Prof.Geografie- Şşşşt !
(se aproprie incet de biroul din sufragerie şi ia un pistol)
- Stai ce ? Nu... ce caută ăla la tine ?
Dmn. Geografie- Dacă nu taci iti zbor şi ție creierii din cap proasto !
- Ai înnebunit la cap, nu erai asa acum 20 de ani cand te-am cunoscut prima data...
Dmn prof.-Eram la fel doar că nu am lăsat să se vadă că inebuneam in interiorul meu. Si văd că mi-a iesit asa cum doream.-SE INTRERUPE CURENTUL IN TOATA CASA-
Doamna misterioasă profită de moment şi aleargă spre usa din spate,dar fix atunci usa de la intrare se deschide si intră Emilia,iar profesorul crezând că este acea doamnă misterioasă o impuşcă [...]
.................................................................
Hei dragilor, vreau să vă pun o intrebare.
Cand o să ajungem cu templul secret la capitolul 14, ce ați zice dacă aş incepe o nouă poveste de dragoste ?
Love you💋
CITEȘTI
Templul Secret
Adventure6. În aceasta fictiune adolescentina este vorba de 6 personalitati; 6 tipuri de adolescenti total diferiti. Viata lor devine un mister atunci cand dau peste cateva obstacole ce le grabeste maturizarea. "We don't grow up when things ar...