Capitolul 4

126 8 3
                                    


- O sa ramai aici o perioadă, Abygail, a zis James dupa ce m-am imbracat si am putut sa mi trag suflul pe canapeaua sa.

- Dar cum? Sotia ta?

- Vei fi noua menajera pana cealalta se intoarce din concediu, mi-a raspuns simplu.

A doua zi eram deja instalata intr-o camera retrasa de la parter si James m-a pus la curent cu programul celor din casa ca sa nu ma întâlnesc cu ei. Am iesit din dormitor mergand spre bucatarie pentru a face ceva de mancare si acolo dau chiar de Dylan.

- Asta da familie, sotia, sotul, fiul si amanta in aceeasi casa, a zis răutăcios. De ce nu mi-ai zis nimic? A tipat cand nu i-am spus nimic. De ce nu mi-ai zis ca esti a lui? De ce nu mi-ai zis ca esti atrasa de bărbați care ti-ar putea fi foarte lejer tata?

- Dylan, am murmurat.

- El ti-a facut astea? M-a prins de chip si mi-a analizat ranile.

- Nu, am raspuns, cei din sat, am continuat.

- Deci asta e motivul pentru care tata s-a dus peste ei, a concluzionat, micuța lui curvă a fost bătută de ei și vrea sa o răzbune, cat de emoționat!

- De ce te comporti asa?

- Cum ai vrea sa ma comport cand aflu ca fata pe care o iubesc si care mi-a spus ca ma iubeste este amanta tatalui meu? A țipat si m-a impins in blatul mesei.

- Dylan, eu l-am intalnit pe tatal tau acum mult timp, cand aveam nevoie disperata de bani, am crescut intr-un centru de plasament, bine? Nu mă culc cu el din plăcere! Am strigat si eu și l-am impins.

- Vrei bani? Poftim!

Mi-a aruncat mai multe bacnote in fata si a tras de bluza mea.

- Haide, arata-mi ce stii sa faci de banii astia, a ras de mine, fă și cu mine ce făceai ieri cu el, sau ti-am dat prea putin? a continuat sa ma batjocoreasca.

- Dylan, nu face asta, am suspinat.

- Dar ce fac, Abygail? Te plătesc sa faci ce stii tu mai bine, asta fac!

- Vrei sa mi-o tragi? am tipat printre lacrimi. Bine! Am continuat si mi-am lasat pantalonii sa cada pe picioarele mele, aplicându-ma cu bazinul deasupra mesei din bucatarie.

Nu a dat inapoi, ci s-a asezat in spatele meu, mi-a cuprins șoldurile vehement, strangandu-mi carnea in palme, si m-a penetrat violent, la fel ca tatal lui. Dylan cel tandru de acum cateva zile dispăruse complet.

Am udat toata suprafata mesei cu lacrimile mele si cu greu imi retineam suspinele de durere.

- Asta te-a făcut sa te simti mai bine? Te simți bărbat? am plâns strangandu-mi picioarele la piept.

- La fel de bărbat cum se simte si el cand se culca cu femeia pe care fiul lui o iubește, mi-a raspuns cu o supărare interioară atat de evidenta incat am inceput sa plang si mai puternic.

***

- Abygail, treci aici! L-am auzit pe James strigand si m-am ridicat din pat. Ce inseamna asta? A tipat la mine aratandu-mi pe monitorul unui laptop imaginile de dimineata cu mine si fiul sau in timp ce faceam sex in bucătărie.

Am înghițit in sec si am vrut sa zic ceva, dar palma sa izbindu-se de fata mea m-a oprit.

- Târfă ce ești! A tipat lovindu-ma din nou. Te aduc in casa mea pana te faci bine si tu te futi cu baiatul meu? Curvă nenorocită! I te servești pe tavă! Spune-mi, duci lipsă cumva? Erai nesatisfăcută? Trebuia sa vii direct la mine, te rezolvam eu de o sută de ori mai bine decat el!

Din filmari asa reiese, ca m-am pus pe tava lui Dylan, caci aparent camerele nu au si sonor.

- O sa te omor, tarfa nenorocita.

Mă strângea de gat tinandu-ma apasata de perete si nu dadea niciun semn ca se va opri.

- James, ce ii faci bietei fete?

O voce feminina m-a salvat, o doamna de aproximativ 50 de ani care parea oripilata de scena din fata sa.

- Nu te baga, Maia! A tipat si la ea si m-a aruncat pe podea.

Am tusit puternic, inspirând cu nesaț aerul.

- Sa pleci din casa asta, hoață ce ești, a vorbit el numindu-ma asa pentru a ascunde in fata sotiei sale legatura dintre noi si ajutata de doamna aceea am reusit sa ma ridic si sa merg in camera in care nu am stat mai mult de 2 zile.

Inapoi la calvarul meu, care acum după ce ambii au aflat ca m-am culcat cu fiecare dintre ei a devenit cel mai dureros si arzator infern.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 11, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Pentru supraviețuire +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum