A nap lenyugodott, a világ csendbe fordult, de mindenki tudta mit is jelent ez. Előjönnek ők, az emberevő fenevadak, a démonok. Ez a történet két friss démonvadászról szól, akik első küldetésük helyszínéhez érkeztek, egy végeláthatatlan bambusz erdőhöz. Az erdő kóbor démonok vadászterületévé vált, a két újoncnak pedig meg kell tisztítaniuk a helyet.
-Rauru, érzed ezt?
-Igen, az egész hely aurája, szinte bűzlik a démonoktól. –igazolta barátját a kardforgató. Rauru alacsony, fiatal fiú volt. Zöld, vörös csíkos haorit viselt, mikor leengedte karjait, szinte úgy nézett ki vele, mint egy darab falevél. A fiú kardja nem volt különleges, a színét leszámítva, mely türkíz pengeként jelent meg.
-Ne habozzunk! –mondta Zorutan, majd a csapat nekivágott a bambuszok sűrűjének. Zorutan egy fél fejjel magasabb srác volt társánál, fekete, ujjatlan git hordott, izmos karjában pedig már készen várakozott fegyvere.A sűrű bambusz erdő meglehetősen sok fényt beengedett a holdból, a homályhoz pedig hamar hozzászokott a két vadász szeme. Ahogy haladtak befelé, egyszerre csak lépéseket hallottak a sűrűből. Minden irányból jöttek a fürge léptek, de mindinkább mintha köröznének a páros körül. Zorutan teljes nyugodtságával rá tette kezét a markolatra és csapott. A körülötte lévő növények kidőltek és egy démon tűnt fel a megritkult szálak között.
-Megvagy! –kiáltotta a fiú, majd kardjával torkon szúrta a teremtményt. A démon megtorpant, hiszen azt hitte, azonnal lekerül a feje. Csak egy pislogás kellett, ahogy Zorutan hátat fordított a szörnynek, az érezte, hogy földre zuhan, de már a teste nélkül. Utolsó pillantásával azt látta, ahogy legyőzője visszarakja sötétcitrom pengéjét a hüvelyébe.
-Szép. –mondta Rauru. –Kár, hogy nem tudjuk hány ilyen van még errefelé.
-Majd megszámoljuk a bambuszokat, ha minden alatt is lapul egy, úgy meglesznek. –Azzal indultak is tovább, de már futólépésben. Rauru kihúzta pengéjét, felkészülve a támadásra. Kardját hátrafordítva fogta, bal kezében, mely nem gyakori stílusra utalt. Zoru tegezben tartotta kardját készenlétben is, ha használnia kellett ő is ortodox pozícióban tette. Nem kellett sok utat megtenni, lassan, de egyre sűrűbben akadtan démonokba, mintha sosem fogynának. Szinte teljes szinkronban, felváltva csapdosták a fejeket, míg nem egy tisztáshoz értek, ahol egy nagyobb csapat tartott lakomát.
-Zoru, nem tartod furcsának, hogy ők nem harcolnak egymással, hanem ennyire megvannak egymás mellett? –kérdezte Rauru
-Bánom is én... -válaszolta Zorutan. –Legalább nem kell keresni őket. Akarod te csinálni? –kérdezte, ahogy az öttagú falka nekik rontott.
-Onegaisimasu! –válaszolta Rauru, majd karját maga mögé tartva egy hátsó súlypontú állást vett föl. –Bogár Légéz, harmadik forma: Sáskaraj! –Mintha osztódott volna, úgy ugrott szembe az ellenséggel az ifjú vadász és egyetlen vágással mindegyik démont lenyakazta.
-Sokat fejlődtél. –mondta Zorutan.
-Másképp nem tudnám tartani az iramot. –válaszolt Rauru. –Ez a legjobb része annak, ha mindketten önfejlesztett légzést használunk. –A rengetegből ez alatt több horda is megjelent, az emberszag lassan mindenkit a vadászokhoz vonzott.
-Kezdődik a neheze! -mondta Zoru és markolatát készítve, nekiszökkent az egyik, erősebbnek tűnő szörnynek. –Fény Légzés, második forma: Ragyogás! –A vadász beleszúrta pengéjét a démonba, majd egy kitartott pörgéssel levágta a fejét. A kis demonstráció után a páros folytatta a démonok vagdosását. A hatalmas szám miatt, olykor hát a hátnak védekeztek, de tartották magukat.-Ez nagyon fura, csak úgy nem kéne ránk rohanniuk ennyien. Mintha valami ideirányította volna őket. –jegyezte meg Rauru.
-Lehet, de legalább hamarabb elfogynak. Szerintem a nehezén már túl vagyunk. –A harc folytatódott, szinte magukba feledkeztek a könnyű ellenfelekben a vadászok, míg Rauru egy formát készült használni.
-Bogár légzés, második forma: Szarvasrágó! –Rauru egy erőteljes vágást kezdeményezett, melyben körívesen vágva szinte egy időben, minkét oldalról, „összecsukja" az ellent. Két démon áldozatul is esett ennek, de a középső legmagasabb kezével ragadta meg a fegyvert.
-Nani? –zökkent ki a fiú, majd egy rúgással nekirepült barátjának.
-Mi történt? –kérdezte Zorutan, aki még időben észrevette társát és megállította a becsapódást.
-Hahaha! –nevetett a magas démon. –Rajtam már nem juttok át! Én vagyok itt a legerősebb, itt a király, ha úgy tetszik!
-Ez megmagyaráz sok mindent. –mondta Raul, aki már harci állást is vett fel.
-Vegyük komolyra a dolgot! –mondta Zoru, aki éppen két démonnal végzett. –Fény Légzés, első forma: Fénysugár! –A démonölő öt szúrást hajtott végre áldozata felé, mindegyik után visszatéve kardját a tokjába, majd kirántva azt. A pengéből fehér sugarak indultak el a szörny nyaka felé. Mikor célba értek, szinte lepattantak és néhány másik fenevaddal végeztek.
-Ostoba! –rivallt rá Zorura a démon. –A testem részeit képes vagyok megkeményíteni, így nem juthat át rajtam még a ti pengétek sem! –Mikor végzett a mondandójával rávetette magát a párosra. Intenzív harc bontakozott ki, ahogy a magas démon támadásait kerülték és próbáltak visszatámadni, bár szinte hasztalanul, mert bármely testrészre támadtak, az hárította a csapásokat. Mindeközben a fogyó, de még jelentős számú sereggel is küzdeni kellett, akik egy perc nyugtot se hagytak a fiatal vadászoknak.Még fél órán át tartották magukat a harcosok, de a démonokkal ellentétben, vészesen kezdtek fáradni, a fődémon miatt pedig a sereg is lassan fogyott.
-Lehet botorság, de meg kellene próbálnunk, Azt. –mondta Zorutan.
-De Zoru, még nem próbáltuk élesben, nem tudjuk, hogy működne...
-Van jobb ötleted?
-Sajnos nincs. Első forma: Az Imádkozó Sáska! –Rauru a hátrafordított pengéjével körívesen beleszúrt a földbe, mire a körülöttük lévő démonok megritkultak. –Akkor most, vagy soha! –Zoru társa bal oldalára állt, szokás szerint jobb kezében tartva hüvelyét így szinte párhuzamosan tartotta a két barát a fegyvereiket. Rauru megfordította a pengéjét, most előre állt, szúrásra készen, mintha csak Zoru markolatának meghosszabbítása lenne a kard. A vadászok nagy levegőt vettek és szinte szinkronba kiáltották!
-Bogár Légzés!
-Fény Légzés!
-Páros forma!
-Páros forma!
-Szentjánosbogár!
-Szentjánosbogár!
Zorutan és Rauru rárontott a démonra, kardjaikat tökéletesen szinkronban tartva egy fénycsóva vette körül a pengéket. Rauru pengéje sikeresen belefúródott a démon nyakába, aki a meglepettségtől még azt sem tudta elérni, hogy visszatekintsen emberi életére, milyen rossz ember is volt ő valójában és mennyire megbánta a tetteit. Amint a zöld penge célba talált Zoru keze elengedte a hüvelyt és most jobb kezében ragadta meg a kardját, hátrafordítva. Tiszta és precíz vágás volt, a magas démon feje leesett a földre, és a szél gondoskodott a maradékról.A démonok maradéka megállt, ahogy a vezérük meghalt, elfogta őket a félelem. Szinte azt sem vették észre, ahogy a nap sugarai elérik a tisztást és már nem volt hova menekülni. A barátok földre rogytak a fáradtságtól, de mosollyal az arcukon hagyhatták maguk mögött a csatateret, a küldetésük pedig teljesült, amint az erdő fölött két varjú kezdett el körözni...
Nos, ez volt az első próbálkozás :D kb ilyen hosszúságra számítsatok, hiszen nem rendes könyvet szeretnék írni, arra ott van a többi művem, itt simán magam szórakozására jönnek a történetek.
Következő alkalommal egy Hősakadémia diákjaiként tér vissza Rauru és Zorutan.
YOU ARE READING
OC One Shot-s Mi, mint anime karakterek!
Short StoryEzek a történetek mind mind más anime világban játszódnak! Kolesztársammal ahogy merülünk bele az animék világába szinte minden alkalommal kibeszéljük, ki milyen karakter lenne az adott univerzumban. Innen jött az ihlet, hogy beleírom magunkat az ad...