🌙Fabuła🌟

205 11 4
                                    

Walka została rozstrzygnięta po zabiciu Ognistej Gwiazdy przez Bicza.
Gdy tylko klanowe koty zobaczyły martwego Ognistą Gwiazdę, przypomniały sobie jak umarł Tygrysia Gwiazda.
Pomyślały, więc że Ognista Gwiazda tak samo jak poprzednia ofiara Bicza stracił wszystkie życia naraz.
Ognista Gwiazda długo leżał w bezruchu, co pogłębiło przeczucia leśnych kotów.
Wstrząśnięte tym wydarzeniem koty z klanów poddały się i uciekły do swoich obozów.
Dzięki temu Bicz zyskał władzę nad połową lasu, jak obiecał mu już nie żywy przywódca klanu Cienia.
Mimo, iż Tygrysiej Gwieździe najprawdopodobniej chodziło o oddanie Biczowi połowy lasu - klanu Lwa, to przywódca klanu Krwi postanowił przejąć władzę nad klanem Tygrysa, gdzie pozycja przywódcy się zwolniła.
Uznał on, że zajmie cały las, ale jeszcze nie teraz, żeby jego koty najpierw odzyskały siły.
Poza tym będzie miał przewagę liczebną - trzy klany; Rzeki, Cienia oraz Krwi.
Po odejściu wszystkich kotów przywódca klanu Pioruna znowu zaczął się ruszać.
Gdy wreszcie wstał i zobaczył, że w pobliżu nie ma żywej duszy, przerażony, biegiem wrócił do swojego klanu.
W obozie wszyscy, a właściwie opatrzeni przez Rozżarzoną Skórę byli przygotowani na atak od strony Bicza.
Gdy Ognista Gwiazda wbiegł zdyszany do obozu, klan ogarnął zdziwienie, a potem euforię  z powodu żyjącego przywódcy.
Medyczka zabrała przywódcę do siebie, żeby go opatrzeć, a on już zastanawiał się nad planem działania przeciwko przywódcy klanu Krwi.

⭐️

*akcja RP toczy się zaraz po Czarnej Godzinie*

⭐️

Miłego dnia :)

🍂Wojownicy RP • Powrót klanu • UMARŁO 🍃Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz