GİZEMLİ BİR GECE

1.1K 33 22
                                    

Sarah ve ailesi gece evde oturuyordu. Babası bu gece kötü bir şey olacak gibi dedi annesi eşinin boş laf yaptığını iddia etti. Gece geç saatlere doğru annesi Saraha yatması gerektiğini soyledi. Sarah yattı uyuyamiyordu su içmek için kalktı aniden camda bi tür yaratığa benzer birşey belirdi ve aniden yok oldu sarah gece gece illüzyon gördüğünü sandi. Yatağa gitti aşağıdan gelen seslerle irkildi merdivenlerden eğildi baktığında vahşete düştü çığlık atmak istiyor ama atamiyordu iğrenç görünümlü yaratık sarahi görmüştü sarah yatağın altına girdi yaratık da geldi fakat gıkını cikartirsa ne olacağını biliyordu. Bekledi,bekledi.. iğrenç yaratık sarahi yerinden cikarmak icin annesi ve babasının cesedini ona çevirdi sarah kendisini tutuyordu çünkü ölmek istemiyordu göz yaşları cesetleri her gördüğünde birer birer düşüyordu. Yaratık cesetlerin kanlariyla bir süre aynaya birseyler yazdi. Ve aniden odadan çıktı Sarah bir sure bekledikten sonra yerinden çıktı duvarda "UYANİK OLDUGUNU BİLİYORUM" yaziyordu. Sarah acinicak durumda olan filmlerdeki küçük kizlar gibi hissediyordu. Bi an altında duran annesini farketti öylece kanlar içinde yatıyordu babası da hemen yanı başında idi.Şimdi ne yapacaktı ?

                                                       10 YIL SONRA......

Sarah o an şok olmuştu. 10 Yıl önce kaybettiği Annesi bayan Malia ve Babası Fred onun gerçek ailesi değildi. Bu beyninde şok etkisi yaratmıştı. Ajan Will Saraha onu bir teste sokması gerektiğini söyledi Sarah reddetsede Bay Will onu teste soktu ve test sırasında değerleri bir insanınkine nazaran çok daha özel ve güçlüydü. Ve aniden BAM ! Şiddetli bir patlama sarahın testte olduğu makinede bir arıza çıkmış olmalıydı eğer gerçekten bir arızaysa Sarahın kurtulması söz konusu bile değildi. Bay Will korkarak kapağı açtı ve Sarahın burnu bile kanamamıştı bu bir mucizeydi ama Sarahda özel birşeyler oldugunu düşündü belkide bu yüzden Bayan Malia ve Bay Fred onun biyolojik ailesi değildi. Henüz 15 yaşında ve kız çocugu oldugu için içi rahat etmedi ve Sarahı evine daha dogrusu amcasının evıne kadar Bay Will götürdü. Sarahlaın Bay Willi içeri davet etmesi üzerine bay Will içeri girdi masanın üzerinde bir not vardı notta amcası Saraha o gece eve gelemeyeceğini yazmıştı Bay Will istersen bu gece seninle kalabilirim dedi Sarah emin olmayan bir ses tonuyla gerek yok dedi. Saat geç olmuştu Bay Will kalktı artık ben gideyim dedi ihtiyacın olursa saate bakmadan benı arayabilirsin dedi. Tam çıkarken yukardan bır gümleme geldi Will irkildi bakmamı ister misin dedi Sarah 5 yasında yasadıgı tramvadan dolayı sessiz bir şekilde evet dedi Will yukarı çıktı kapıya yöneldi Sarah da hemen arkasındaydı kapıdan sanki o 10 yıl önceki yaratıga benzer iğrenç şey çıkıp Willin üzerine atlamıştı. Tam pençesini geçiriyordu  Sarah inanılmaz bir çığlık attı ve yaratık yok oldu Will Ve Sarah şoktaydı Bay Will Sarahda birşeyler olduguna busefer kesinlikle emin olmuştu. Ve aniden kapı çaldı gelen Sarahin amcasıydı senin tek kalmana gönlüm el vermedi dedi daha sonra Wille dönerek sizin neyiniz var böyle dedi. Will ben gitsem iyi olacak dedi ve ekledi yarın sarahi almaya gelirim. Sarah yatagına gıttı gozlerını actıgında sabah olmustu bıle ve kapı aralıksız bır sekılde çalıyordu gelen Willdi sarah kapıyı açtı Will günaydın bile demeden konuşmaya başladı sende birşeyler oldugunu biliyordum Sarah! 

                                                        BEGENDİYSENİZ DEVAMI

                                                              GELECEK!!....

GİZEMLİ SIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin