Yazmayı özledim. Haftalardır yazmiyodum. Bu bölümde bir kaç kişi daha toplayıp yaratığa saldiricaz.
"Anneciğim Babam Nerede" dedi Sarah.
Bayan Catherine üst katta olduğunu ve yatağa bağlı olduğunu söyledi. Sarah biraz olsun yıkılmıştı. Böyle değilde onları birbirine tutku ile bağlı bir çift olarak hayal etmişti ama anne sevgisini hiç bir şeye değişmezdi.
BayanCatherine konuştu. "Çocuklar eğer o yaratığı istiyorsanız onun zayıf noktasını bulun unutmayın onu yenerseniz daha zoru gelebilir ve en kötüsü sizden biri yaratığa dönüşüp onların tarafına gecebilir. Ve son iyiliğim size "Behaviory Apartment Bay Batonu Bulun!"
Ben Edward "Ve yorgunlugumu hissediyorum artık bunaldim iliklerimdeki o teri ve artık iyiler ölsün istemiyorum.
Binaya girdik. Batonun evini bulduk kapiya hafifçe vurdu Gabriella. Kel bir adam çıktı.
"Sarah,James,Edward ve Sarah. Buyrun içeri çocuklar içeri gelin".
James hemen atıldı. "Artık dayak yemek istemiyoruz o yaratığı parçalamak istiyoruz.
"Tamam çocuklar. Size kendi grubumu vericem siz artık daha büyük bir ekip olacaksınız onların güçleri sizinkinden çok daha üstün"
"Ne zaman gelirler"
"Geldiler Bile.. Brenda,Jorge,İsaac ve Cameron..
Cameron"Selam millet bana Cam deseniz daha iyi dogrusu."
Jorge"Ben Jorge büyücü lakapliyim.Umarım iyi bir ekip oluruz"
Brenda"Ben Brenda bana bulasmanizi onermem bucurler."
"Selam bende İsaac."
Grup Brendayi pek sevmemisti.
DEVAMİ GELECEK ;))