Tanışma

33 2 2
                                    

Merhaba sevgili arkadaşım,ben deniz İbrahim. Yani kısacası İbo. Ben bu tayfanın lideriyim. Daha sonra canım kuzenim Azat gelirken daha sonrada canım kardeşim Yusuf ve Adem gelmektedir. Bizim kendimize ait tayfa kurallarımızda bulunmaktadır. Birinci kural kendi tayfana asla yalan atmıyacaksın. İkinci kural ise asla tayfanla kavga edemezsin. Üçüncü kural ise yegane kuralımızdır. Asla takımına ihanet etmeyeceksin. Bugün yolda giderken karşımıza garip bir adam çıktı. Adam tip tip bizi izlemeye başladı. Adam siyah bir smokin giymiş ve bir siyah gözlük takmıştı. Azat ve Yusuf tip tip adama baktılar. Adam bizim ona baktığımızı görünce direk oradan uzaklaştı. Biz ise onun peşine takıldık. Daha sonra adam bizim onu takip ettiğimizi anladı. Sonra bir telefon görüşmesi yaptı bir anda arkamızda üç smokinli adam beliriverdi. Adamlar üzerimize doğru yürümeye başladı. İlk adam benim üzerime yürüdü. Yerdeki sopayı aldım ve ters dönerek sırtına sert bir şekilde vurdum fakat adamdan bir demir sesi duyuldu. Adam bir robottu. Anladık ki bir şey yapamıyacağız bir şeyler düşünmeye başladık. Robota vurduğunu an bir şey farketmiştim. Robotun arkasında yani ensesinde bir düğme vardı. Bir kere daha aynı şekilde arkalarına geçtim ve ensesine sert bir tokat attım ve atmamla beraber adam yere yığıldı. Tam bir Robot Yusuf 'a vuruyordu ki ben robotun üzerine zıplayarak onu durdum. Daha sonra tüm robotları devre dışı bıraktık. Sadece içlerinden biri kaçabilmişti. Robotlar tıpa tıp insanlara benziyordu. Yani eğer biz bu robotları takip etmeseydik şuan da belki de bazı noktalarda kargaşa yaratabilirlerdi. Ancak biz buna engel olduk. Fakat şimdi düşünülecek bu değildi şimdi düşünülecek olan şey bu robotların amaçlarının ne olduğuydu. Bunu bulmak için Robotlar da ki gps bulunmalıydı. Çok vakit geçmeden bulduk ve bilgisayar dehası ablamıza götürdük. O ise hemen robotun yerini tespit etti. Robotun peşine düştük ve çok geçmeden bulduk.
Robotu konuşturmaya çalıştık. Zaten fazla bekletmeden konuştu. İlk sorduğumuz soru onların neden bizi takip ettiğiydi. Cevabı ise bizim gibi tayfaların onların işlerine karışmasıymış. Şimdi sorulacak soru diğer tayfaların yakalanıp yakalanmadığıydı. Robot bir anda atladı ve dedi ki sizi kendi dünyamıza götürebilirim. Yusuf ve Azat hiç düşünmeden hayır dedi. Ben ise biraz düşündüm ve olur dedim. Azat ve Yusuf kabul etmemekte kararlıydı. Ben ise onlara ben ve Adem gideceğiz. Bizimlemisiniz? Değilmisiniz?diye sorduk. Of dediler puf dediler ama sonunda olur dediler. Robot bize bir Flash Bellek verdi. Bizde bunu bilgisayar dehası olan ablamıza götürdük. Ablamız bizi çok bekletmeden hemen yeri tespit etti. Yer ise Bursa'nın İnegöl İlçesi'ndeydi. Oraya gittik. Bir anda karşımıza yaklaşık olarak 14 smokinli adam çıktı. Elimizden geleni yaptık. Tam önümdeki adamı bayıltıyordum ki Adem sert bir tokat yiyerek yere düştü. Tam Adem'e bıçak saplıyordu ki karşımda ki adamın hançerini  aldım ve Adem'i indiren adama fırlattım. Adam yere yığıldı.Tam o anda beynime sert bir darbe geldi. Uyandığımda bir zindandaydım. Hiç bir tayfalıyı görmedim. Bir robota sordum bizimkileri  o ise kibirlenerek hepimizi ayrı yerlerde zindana koyduğunu söyledi. Benim aklıma bir plan geldi. Robotu yanıma çağırdım. Bana yaklaşınca hançerini alıp boğazına sapladım. Hemen anahtarı aldım ve kapıyı açtım. Şimdi önemli olan bizim kileri  bulmaktı. Hepimiz ayrı yerlerde olduğumuz için ne yapacağımı kestiremedim. Şimdi ne yapacağımı hiç bilmiyordum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 11, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gizemli  Tayfa Bölüm 1 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin