BluefireFantasy

42 6 4
                                    

De vorbă cu BluefireFantasy.

Interviu luat de M0rphy.

1. Ce ne poţi spune despre tine?

Hm... Nu mă descurc la a-mi descrie propria persoană. Dar, cu toate astea, mă consider destul de amabil când am chef. Mi s-a spus că sunt enervant, alte ori o persoană de treabă. Dar eu consider că este o balanță între cele două, pentru că până la urmă oamenii sunt diferiți și pot avea diferite stări, emoții, iar ceilalți le pot percepe, la fel, diferit.

2. De unde pasiunea pentru scris?

Sincer, școala. Prin clasele din primară am descoperit asta (scriam oribil atunci) și am început să exersez, deși rezultatele nu erau chiar mirobolante. Apoi am găsit Wattpad, dând scroll pe Magazin Play de plictiseală. S-a întâmplat acum un an, deși cred că am evoluat mult. Acum am început să fiu satisfăcut de ceea ce scriu, începând proiecte pe care vreau să le duc la bun sfârșit, cum ar fi „Cronicile din Eser" sau „Alone".

3. Povestește-ne despre una din cărţile tale.

Pot spune că proiectul pe care, deși este ApplyFic și este la început de drum, doresc să îl văd publicat sau ecranizat este „Alone". Este vorba despre un grup de adolescenți ce au câștigat, prin tragerea la sorți din liceul lor, oportunitatea de a petrece vacanța de vară într-un paradis tropical. Odată ajunși acolo, ciudățeniile și anomaliile insulei se țin scai de ei. Indiciile se arată, parcă, de la sine. Dar insula pare că nu vrea să îi lase să plece. Nu știu cu cine au de a face, iar în această cursă contra timp pentru supraviețuire strâng aliați, prieteni, formează relații de care probabil că nu erau capabili dacă nu ajungeau pe insulă. Relații care poate vor ține sau nu când vor ajunge acasă. Dacă vor ajunge vreodată înapoi.

4. Ce hobby-uri ai?

Scrisul, cititul. Îmi place să visez la publicarea lucrărilor mele și, probabil ocazional, să scriu poezii pe moment, pe care le-aș publica pe Wattpad într-o antologie dacă nu le-aș uita. Să nu trecem peste filme și seriale, deși singurul serial are filmarea decalată, iar filmul pe care îl aștept la fel. Probabil că dacă ceea ce am citit pe internet este real, se vor relua de săptămâna viitoare.

5. De unde îţi vin ideile pentru cărţile tale?

De oriunde. Colectiv, ziua respectivă, vreo replică aiurea, comentarii, alte cărți sau filme, din pură întâmplare...

6. Care sunt temerile tale?

Legate de scris... Păi, îmi e frică ca lucrările mele să nu fie destul de bune și pe placul cititorilor. Dacă nu am cititori nu mai am de ce să scriu și cred că de asta am nevoie constantă de feedback. Totodată îmi e frică să nu fiu acceptat de lume, lucru care s-a mai întâmplat. Mi-e frică de eșec, de altfel.

7. Ce părere ai despre comunitatea română de pe Wattpad?

Comunitatea este una faină, dacă ignori acele *tuse*fanfiction-uri*tuse* de care dai foarte des. În rest, dacă stai să privești cealaltă jumătate, sunt cărți originale ce merită citite, cărți care au potențial, în orice gen ar fi. Dar sunt și oameni diferiți, din punctul meu de vedere așa trebuie să și fie, care caută cărți diferite.

8. Care sunt cărțile tale preferate de pe Watt?

„Soarele de la Miezul Nopții„ a lui AgapeFreeSpirit, „Cazul Elvirei", volumele unu și doi ale lui DedeMary29 și applyfic-urile lui.

9. Cu ce personaj din cărțile tale te identifici și de ce?

Cu Seb din „Trandafirul Negru". De fapt, unele personaje sunt puțin inspirate după oameni reali. Eu consider că sunt similar acestui personaj din cauza personalității. Nici genul stereotipic de tocilar, nici depresiv sau tip rău. Ceva între tipul tocilar, glumeț și uneori trist, timid și, din păcate, prea vorbăreț de cele mai multe ori.

10. Ce mesaj ai pentru cititorii Watt?

Nu este unul anume. Eu pot doar să le spun că, dacă cred că le este pe plac ceea ce fac, să facă. Dacă primesc un feedback să nu îl ia ca pe o jignire, pentru că nu este. Poate că unii încercau să ajute, pentru că nu mereu iese exact ceea ce ai vrut să spui, mai ales într-un comentariu, deoarece oamenii pot interpreta diferit. Le mai spun să stea calmi în carantină, pentru că IT'S CORONA TIME, after all.

Plata: follow permanent grupului și mie.

Mă bucur că am avut ocazia să vorbim :)

Mă bucur că am avut ocazia să vorbim :)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



InterviuriWhere stories live. Discover now