r

439 52 0
                                    

From the moment I loved, I knew you were the one

Egy férfi áll melletted. Magasabb nálad, bár ez nem nehéz. Mindig is olyan alacsony voltál, én pedig soha nem hagytam ki az alkalmat, hogy ezt játékosan az orrod alá dörgöljem. A férfi mosolyogva figyel téged és a fiút. Tudom neked fel sem tűnik, de úgy néz rád mint akinek te vagy az egész világa.

" - Ne légy bolond Jungkook-ah! Tudhatnád, hogy nem érdekel senki más.

Egy pár hete randizgattunk akkor és én még elég bizonytalan voltam.

- De mi a biztosíték? - néztem rád.

- Nincs biztosíték, bíz bennem - hozzám bújtál én pedig átkaroltalak.

- Bízok benned."

"- Nézd, nézd sikerült! Az összes bábut leborítottam! - büszkén mutattál a bowling pályára ahol valóban az összes bábú eldöntve feküdt.

- Ügyes vagy szívem - mosolyogtam rád.

Ahogy szemeid hold alakúvá váltak széles mosolyod miatt és csak úgy sütött belőled a boldogság, rájöttem, hogy te vagy a mindenem."

"- Ne csikizz már meghalokh! - kacagva feküdtél már teljesen alattam és alig kaptál levegőt a nevetéstől.

- Kellett neked azt mondani, hogy nem tudok jól vezetni! - folytattam csiklandozásod.

- Tévedhtem tévedtem! - kapkodtad a levegőt mire én meglegyelmezve abba hagytama. kínzásodat.

Ajkaid elváltak egymástól arcod ki volt pirulva és úgy kapkodtad a levegőt, miután befejeztem a csikizést. Megkellett csókoljalak, vágytam édes csókodra.

- Annyira szeretlek Jimin - ajkaink elválltak egymástól, én még mindig kezeimen támaszkodtam melletted. Ujjaiddal arcomat cirógattad én pedig annyira boldog voltam ezért ki kellett mondjam akkor is ha benne volt a pakliban, hogy talán te még nem így érzel.

- Én is szeretlek nyuszi - mosolyogtál fel rám. - Nagyon."

Örülök, hogy találtál valakit aki annyira szeret amennyire megérdemled. Féltem, hogy tönkretettelek amikor elhagytalak, de most, most, hogy látom minden rendben van ugyan keserű, de azért mégiscsak bologság önti el a szívemet.

 𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗇𝗈𝗍. ✓Where stories live. Discover now