☆: Öncelikle uyarıyorum, bu sadece benim okuduğum yazılardan da yararlanarak oluşturduğum kendi teorim. Bu fikirde olan da var olmayan da bu yüzden saygı duyarsanız sevinirim. Bazılarına söylediğimde bayağı linç yedim, dolayısıyla bölümün başında bu açıklamayı yapma gereği duydum.
İlk teorinin herkesin en merak ettiği şey olan Sailor Cosmos'un gerçekte kim olduğu hakkında olmasını istedim. Kitaba başlamak için en iyi seçenek buydu.
Arkadaşlar, şimdi her şeyden önce lütfen kafanızdaki "Sailor Cosmos Usagi çünkü Usagi ana karakter" algısını silin. Usagi'nin ana ve en güçlü karakter olması onun Sailor Cosmos olduğunu göstermez. Hatta neredeyse herkesin sandığının aksine, Usagi aslında Sailor Cosmos olabilecek en son kişi.
Naoko Takeuchi bir röportajında Chibi Chibi'nin gelecekteki Ay Savaşçısı olduğunu söylüyor. Yani o sanıldığının aksine Usagi değil!
Fakat o Chibi Chibi de değil. Chibi Chibi sadece Cosmos'un geçmişteki Ay Savaşçısı'na yaklaşmak için bulunduğu gizli kimlik.
Usagi manganın son bölümünde Cosmos Gardiyanı'na sonsuza kadar sevdiği insanlar ile beraber yaşamak istediğini ve daha fazla savaşmak istemediğini söylüyor. Gardiyan da onun bu dileğini gerçekleştiriyor ve Usagi Neo Queen Serenity oluyor.
Yani Usagi kazanda yokoldu. Artık Serenity var. Bu demek oluyor ki hem eski Chibi Moon'un, hem de eski Sailor Moon'un dönemi bitti. Bir savaşçı görevini bıraktı, artık yeni bir savaşçı var:
Eski Ay Savaşçısı'nın kızı, Chibi Usa.
Neo Queen Serenity'nin yıldız tohumu (Gümüş Kristal) artık onun dönüşmesine izin veremez çünkü o seçimini yaptı. Görevi onun ilk çocuğu Chibi Usa'ya kaldı. Chibi Usa sonsuza kadar Sailor ve Moon'un arasına "Chibi" ekleyemez sonuçta. Artık o Yeni Ay Savaşçısı.
Peki, buraya kadar tamam. Chibi Usa Yeni Ay Savaşçısı oldu, annesinin eski görev ve kimliğini devraldı. Bunlar gerçekleştiğinde Chibi Usa'nın artık daha büyümüş olması gerekiyor. Ama bahsettiğimiz bu büyüklük mangada gördüğümüz kadar değil.
Zaman
(İlk manga boyama denememdi o yüzden ona bakmayın boşverin lshdsondoc)
Bu panel Stars Arkı'na ait kısa hikâyeden -Chibi Usa'nın Resimli Günlüğü'nün son bölümü ayrıca- yani Chibi Usa'nın geçmişe en son gelişi. Burada Juban Ortaokulu'nda 6.sınıf öğrencisi olduğunu söylüyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
》Sailor Moon Teorileri
FanfictionSailor Moon'un tüm versiyonları, çoğunlukla da mangaya dayanan; internette herhangi bir yerden bulup sahibini belirttiğim, kendim bulduğum ya da sizden gelen teoriler. • ❗🌟 Lütfen teorilerinizi bana özelden mesaj olarak atın, yorumlara yazmayın. +...