Evet yb geldii. Bayaadır yb atmıyorum. Bu bölümde kaachiye neden anti olduğumu açıklicam.
1 kendisini jungkookla shipleyen kız : öncelikle bu olayla alakalı düşündüm düşündüm ve bi sonuca vardım.
Evet belkide biraz haddini aşmış olabilir ama biz jungkookla evli olduğunu söyleyen oppacılara bile daha fazla tahammül etmedikmi? Neden bu kız bu kadar göze battı bilmiyorum. Aslında sanırım onlara karşı büyüyen nefret bu konuyuda çok abartmaya yol açtı.
Evet be de böyle bişey yapmasına ilk başta çok sinirlenmiştim ama daha sonra çokta umursancak bişey olmadığını farkettim.
Herkes kendi kendine yapıyo bişeyler işte. Boşvermek çokta zor deil bence.
Yani sonuç olarak bu yaptığı şeyi tabiki desteklemiyorum ama daha çok fazla umursamıyorum. Ciddiye almama değiceğini hiç sanmıyorum.
Jennieye tembel diyen kız :
Bildiğim kadarıyla aralarından biri jennieye tembel demiş. Onlara anti olmamın en büyük sebebide bu sanırım.Açıkçası bizde onlar yeni olduğu için saygı göstermeliyiz ama onlar daha çaylak olduğu halde blackpink gibi bi gruba laf atucak cesareti nereden bulıyolar?
Eğer çaylaklarsa çaylaklığını bilsinler. Kendilerini ne zannediyoşar acaba?
Bu konuda onlara aşırı sinir oldum. Ve eğer benim sevdiğim gruba saygı duymuyolarsa bendende saygı beklemesinler.
Ha bu arada sırf bu yüzden bana çürük blink dicek olan varsa defolsun gitsin bide onla uğraşmiyim.
Söylediğim gibi bu yaptığım çürüklükse ben çürük bi blinkim ve bana çürük dicek kişi lütfen şimdiden DEFOLSUN GİTSİN. saygısozlarla uğraşamam.
Neyse anti olmamın sebepleri bunlar işte. Diğer bölümdede grubu eleştiricem.
Neyse benim fikirlerime saygı yuayanşar katışanlar v.s. Yorumlara buyursun lütfen ama diğerleri defolsun.
Neyse bb♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K Pop Ve Sohpetler
RandomÖylesine takılıyoz. İçerde herşey var. Ne ararsan var yani. Neyse gel sende. Sohpet var içerde k pop var. Canı sıkılan gelsin knk