Eveeeeeet yeniden geldimm
Öncelikle herkes üstüne alınmasın ama bazı shipperlar varki gerçekten komikler. En ufak birşey görünce aaa kesin bu rea diyolar. Mesela bende shipper ım liskook shipliyorum jenmin shipliyorum ama kimseye çıkıpta abi liskook kesin real demedim. Diyememde. Yada ben gidip başkasının shipine laf atamam. Bence herkes birbirinin hipini sevmesede saygı duymalı!!!...
Bide şu olay var. Diyelimki herhangi birisi vkook shipliyo sonra başka biri çıkıyo diyoki vmin real felan. Sonrada vkook shipleyen kişi jiminden nefret ediyo.(genel konuşmuyorum sadece bazıları). Bu olay çok saçma. Shipliyosanızda adam gibi shipleyin. Ve unutmayınki istemediğiniz kişiler shiplendiğinde onların suçu yok.
Bence shiplemek bazen çok abartılıyo. Yani artık öyle shipperlar görüyoruzki insan k pop tan soğur(allah korusun jdlsjfkdjfk)
Bide gay shipler hakkındada bişeyler söylemem gerek. Ben kimsenin shipine senin shipin real deil diyemem. Ama eğerki shiplediğiniz kişiler ben gay deilim yada lez değilim felan dediyse sizin onları zorla gay yapmaya çalışmanız.......
Çoook saçma ve cringeİbeet bölümün sonuna geldikk umarım söylediklerime hak vermişsinizdir. Şimdi son gay shiplerden bahsettim diye hemen herkes üstüne alınmasın. Yeni bölüme kadar bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K Pop Ve Sohpetler
RandomÖylesine takılıyoz. İçerde herşey var. Ne ararsan var yani. Neyse gel sende. Sohpet var içerde k pop var. Canı sıkılan gelsin knk