3

370 27 6
                                    

Następnego dnia obie dziewczyny siedziały w klasie. Emi z zawzięciem szukała tabletek których nie mogła znaleźć. Popatrzyła na przyjaciułke z strachem w oczach.
Angel  podała przyjaciułke małe pudełko z tabletkami.
An-tylko nie przesadz.
Emi-jasne . Ratujesz mi życie.
Emili przytuliła swoją przyjaciułke po czym połknęła tabletki. Dziewczyny usłyszały piski i ciche rozmowy obie dziewczyny spojzaly na dzwi i zobaczyly dwie dobrze znane An alfy.
Podeszła do ławek dziewczyny na której siedziała An.
Todo-Czemu nie zadzwoniłaś bądź nie napisałaś.
Obaj spojrzała na dziewczynę a Emili patrzyła na mnie swojej przyjacoulki która chwile przestarzała myśli i słowa by po chwili uderzyć się otwarta dłonią w czoło.
An-zapomniałam.
Baku-To więcej nie zapominaj bo jeden z nas panikuje.
Emili zaczęła delikatnie się posmiewala z całej sytuacji.
An-zapomniałam będę pamiętać.
Todo-To inaczej. Daj mi swój numer.
Todoroki podał dziewczynie swój telefon. Angel wpisała swoj numer do telefonu chłopaka. Todoroki był z siebie dumny a Bakugo patrzył na oboje swoich przeznaczonych.
An-juz
Podała mi telefon.
Baku-To możemy iść??
Todoroki popatrzył na Angel by po chwili cmoknnac An w czolo
Todo-teraz tak .
Bakugo zaczął machać delikatnie głowa z aprobatą. Patrząc na oszalamiona dziewczyne. Todoroki wziol za rękę druga alfe i wyszedł z klasy dziewczyn.
Emili patrzyła na przyjaciułke i nie wiedziała czy się śmiać czy płakać.
An-.Nawet nie komentuj
--------‐------------
Polsat do następnego :3

Todoroki x Bakugo x ocOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz