𝚄𝚠𝚊𝚐𝚊
Odrazu mówię ż e to moje 2 podejście do lemon ana wattpadzie więc.... Nie krzyczeć. 𝙸 𝚐𝚘𝚛ą𝚌𝚣𝚔𝚊 𝚓𝚊𝚔𝚋𝚢 𝚛𝚞𝚔𝚊𝚛𝚊ć 𝚝𝚛𝚠𝚊𝚓ą 𝚝𝚢𝚍𝚣𝚒𝚎ń.------------𝚣𝚊𝚙𝚛𝚊𝚜𝚣𝚊𝚖 𝚍𝚘 𝚌𝚣𝚢𝚝𝚊𝚗𝚒𝚊--------
An Jak to biedna omega nadszedł czas goraczki. Zamknięta w 4 ścianach swojego pokoju przytulając swoją kołdrę. Angel cierpiała sobie w spokoju. Emili zamknęła la w tym pokoju na klucz który ona miała przy sobie po to by tylko nikt nie wszedł do środka.
𝚄 𝙴𝚖𝚒𝚕𝚒
Do klasy weszły dwie dobrze znane dziewczynie Alfy.
T-Gdzie An?
E- An będzie jej do końca tygodnia.
Odparła spokojnie dziewczyna patrząc na dwie alfy
B-molla Zostawiła skąd tam sama..?!A jak ktoś wejdzie do jej pokoju..?!
RO drażni ana blond alfa krzyczała na dziewczynę.
E - nie wejdzie drzwi są zamknięte na klucz... Który ja mam.
Obie Alfy spojzaly na siebie
T-a gdzie trzymasz ten klucz?
E-tutaj
Wyciągnęła kluczyk po czym go pokazała. Blond alfa szybko wyrwala jej klucz po czym wybiegła że swoim ukochanym. Em bez zastanowienia napisała do swojej przyjaciółki która jak odpisała,, może to i lepiej" . Z jednej strony Em była im wdzięczna że pomogą w cierpieniu jej przyjaciółki ale z drugiej. Dziady jedne zajebali jej klucz jak tak można....
𝚄 𝙰𝚗𝚐𝚎𝚕
Dziewczyna odłożyła telefon i spojrzała na drzwi które otworzyły się a w nich stanely 2 alfy. Szybko weszly do pokoju i spowrotem zamknęli drzwi. (.... Teraz trzeba odprawić modlitwę dla mnie by to jakoś wyszło)
Todoroki podszedł do dziewczyny i kucnął przed jej lozkiem
T-pomoc
A- m -mhm
Dziewczyna dużo nie myślała bo nie mogla . Obie alfy bez zbędnego czekania usiadła na łóżku sąd zająć dziewczynę na kolanach Bakugo który odrazu wpil się w usta dziewczyny tworząc tym samym seria na mietnych pocałunków. Todoroki w tym czasie całował szyję dziewczyny robiąc na niej co jakiś czas malinki. Obaj chłopcy pozbawili dziewczynę szybko ubrań tka z e została w samej bieliznie. Omega pozbyła się spodni Bakugo jak nie jego koszuli po czym zaczęła męczyć się z spodniami todorokiego. Kiedy w końcu jej się to udało spojrzała na alfy rumieniac się.
Blond alfa pozbyła się stanika dziewczyny po czym zaczęła całować jej plecy robiąc na niej malinki. Todoroki całował piersi dziewczyny która cicho pojekiwala. Po pozbyciu się calkowicie bielizny dziewczyny jak i chłopaków. Obie alfy założyły prezerwatywy i posadzily dziewczyne na kolanach blondyna. Pierwszy w dziewczynę wszedł blondyn a zaraz po nim weszła druga alfa. Dziewczyna krzyknela z bólu ib poleciały jej łzy które obie alfy wytarły. Czekali aż dziewczyna przyzwyczai się do członków alf. Po jakiś 10 minutach alfy zaczęły się poruszać. Na początku stopniowo i wolno lecz za każdym następnym ruchem przyspieszamy a dziewczyna głośno jeczala. Kiedy cała trójka doszła do spełnia. Alfy położyły dziewczynę na jej łóżku kładąc się koloniej i zasypiajac dalej tulac dziewczynę.
-----------------------------------------------------------
Starałam się.....
Dobra to... Co powiecie na książkę z gejoza... Jeżeli macie jakieś pomysły z kim lub jakim shipem z BNHA lub haikyuu chcielibyscie książkę to piszcie w komentarzach
... Do następnego
CZYTASZ
Todoroki x Bakugo x oc
RomanceAu alfy omegi i te sprawy Pewnego pięknego dnia dwie alfy wyszły do lasu na mały spacer jednak zetknęli się na krzyki kto by pomyślał że to będzie ICH omega.