4

113 8 2
                                    

Po jakimś czasie poszliśmy do pokoju spać. Pani nauczycielka wbiła nam do pokoju o 8.00 rano i nas obudziła. Wszyscy się ubraliśmy i poszliśmy na jakąś wycieczkę do parku.

Po powrocie postanowiliśmy znów zagrać w prawda czy wyzwanie. - MAJA?!- zapytał Filip - prawda czy wyzwanie?- ehh prawda wyzwań już nie biorę- czy naprawdę kochasz Kamila? - Boże ja nie gram naprawdę i TAK i co zatkało? - Maja ja tu jestem- powiedział Kamil- no wiem i taak kocham cię xDD - ja ciebie też - powiedział po czym mnie pocałował. Klaudia jak zwykle zrobiła zdjęcie.

- Klaudia, prawda czy wyzwanie- powiedziałam - aaa dobra raz się żyje wyzwanie - zła odpowiedź ale jak chcesz - o nje ty coś knujesz - masz spać dziś z Krystianem w jednym łóżku- Ja jestem za!- wykrzyknął Krystian- oke- odpowiedziała Klaudia- patrzyliśmy się na nich jak na debili. - Maja prawda czy wyzwanie?- zapytał Kamil -wy...yyy prawda- odpowiedziałam - czy chcesz zostać moją dziewczyną? - ....- zamurowało mnie -TAAK!- wykrzyknęłam po 5 minutach.

Babka (nauczycielka) wbiła nam do pokoju znowu i powiedziała że mamy dzisiaj dyskotekę o 20.00 po czym wyszła. - koks- powiedziała Klaudia - najak- odpowiedziałam. Była już 19.00 więc ja i Klaudia ubraliśmy sukienki i zaczęłyśmy się malować (profeszional po prostu). - Klaudia? - spytał Krystian - tak?- odpowiedziała - pójdziesz ze mną na tą imprezę czy tam dyskotekę?- o Boże tak!- wykrzyknęła - miałem pytać Maję o to samo- uśmiechnął się  Kamil - a ja Ci powiem że chętnie z tobą pójdę - odpowiedziałam.

Na dyskotece popchnęłam Damiana na Filipa tak aby upadli i się pocałowali. Tak też się stało.  Po około godzinie Krystian wyznał Klaudii miłość i zostali parą.

Po dyskotece poszliśmy do pokoi ale postanowiliśmy że nie będziemy spać w nocy tylko grać (znowuuuuuu) w prawdę lub wyzwanie. Oczywiście gdy będziemy mieli iść spać Klaudia miała spać z Krystianem. - Filip prawda czy wyzwanie - zapytał Damian - wyzwanie- odpowiedział - dobra zrób 10 pompek. -łatwizna - powiedział po czym wykonał zadanie- Maja twoja kolej- powiedział Filip po wykonaniu zadania - dobra wyzwanie a co mi tam - skoro Klaudia śpi z Krystianem ty masz spać z Kamilem - a no spoko- powiedziałam - o 3.00 w nocy poszliśmy spać. Ja z Kamilem a Klaudia z Krystianem. Filip nie wiadomo czemu poszedł spać z Damianem. Pewnie się w nim zakochał
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Klaudia? XDDDDDD twoje jedno marzenie się CHYBA spełniło
~Black Angel 

Ja x Kamil, Klaudia x Krystian, Filip x DamianOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz