-hej Klaudia- powiedziałam do brunetki przed autobusem szkolnym -hej-odpowiedziała -jaram się tą wycieczką jak nigdy wcześniej!-wykrzyknęłam -najak ja też -koks -Dzieci proszę wsiąść do autobusu-powiedziała nauczycielka.
Ja i Klaudia popedziłyśmy na sam tył ja usiadłam na środku a Klaudia obok mnie. Nagle obok Klaudii usiadł Krystian i zaczął ją podrywać.
Przyszli Damian i Filip i usiedli obok Krystiana po czym przyszedł Kamil i usiadł obok mnie. Zrobiłam się cała czerwona i siedziałam jak wryta. -hej- powiedział chłopak - h-hej... - wyjąknęłam - nie przeszkadza Ci to że tu siedzę? - Nie nie przeszkadza - uśmiechnęłam się po czym wyjęłam telefon i słuchawki i zaczęłam sluchac muzyki.
W połowie drogi zasnęłam na ramieniu Kamila dosłownie przez przypadek. Chłopak położył swoją głowę na mojej i tak leżeliśmy. Klaudia oczywiście zrobiła nam zdjęcie.
Gdy dojechaliśmy na miejsce mieliśmy mieć 4 osobowe pokoje, ale my dostaliśmy 6 osobowy więc dobraliśmy się tak: Ja, Klaudia, Krystian, Kamil, Filip i Damian. Były 2 piętrowe łóżka. Ja oczywiście zajęłam górę tak samo jak Klaudia. Filip i Damian grali w papier, kamień, nożyce o to kto śpi na górze. Wygrał Filip. Ogółem dostaliśmy bardzo ładny pokój.
Duży balkon, ogromny ,,salon" czyli ogólnie pokój, oraz mała łazienka. Czego chcieć więcej? Po ok 30 minutach Pani nauczycielka zawołała wszystkich na zwiedzanie ośrodka w którym przebywaliśmy. Był to duży biały budynek z wielkim ogrodem w którym był między innymi płac zabaw jak i basen.
Budynek miał 2 piętra oraz parter. Na parterze znajdowały się: jadalnia, sklepik z jedzeniem itp. oraz duża sala np. do jakiegoś balu lub coś. Prawie zapomniałam było tam też ogromne boisko. Na 1 piętrze znajdowało się 10 pokoi na drugim tak samo. My mieliśmy zaszczyt mieszkać na 2 piętrze.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Piękne to jest po prostu ale wpadać do _wariaci_yoshiego_ bo tam KLAUDIA ma koks opowieści
~Black Angel
CZYTASZ
Ja x Kamil, Klaudia x Krystian, Filip x Damian
Fiksi PenggemarHeh kocham to po samym tytule Ja-Maja Klaudia-moja ibf którą pozdrawiam Kamil-ewron Krystian-nexe Filip-Yoshi(yoshihitomayoshe) Damian- szymeQ