1.

118 15 7
                                    

Σειρήνες ηχούν παντού στην πόλη μας...στο Newcastle, λογικό μόλις κάναμε την μεγαλύτερη επίθεση όλων τον εποχών στο δημαρχείο , φάγαμε και τον δήμαρχο. Αυτός ο πούστης έβαλε τα τσιράκια του να σκοτώσουν τους γονείς μου.

Ας συστηθούμε λοιπόν...είμαι η Ρόζα είμαι Ελληνίδα αλλά γεννήθηκα και ζω στην Αγγλία και συγκεκριμένα στο Newcastle. Είμαι 17 χρόνων και είμαι στην συμμορία από τότε που οι γονείς μου δολοφονήθηκαν... δηλαδή πριν 2 χρόνια. Δεν κάνω σχέσεις γιατί τα αγόρια είναι γουρούνια και δεν νοιάζονται για τα αισθήματα μας οπότε γιατί να με νοιάζουν εμένα τα δικά τους?

Το όνομα της συμμορίας μας είναι Guerilla και τα μέλη τους είμαστε : εγώ , η Laura , η Sophie , η  Luna , ο Drake , ο Matthew και ο Alex.

Όλοι μας έχουμε χάσει τους γονείς μας , η ζωή μας πλέον είναι η συμμορία...

[...]
ΜΙΑ ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΗ ΚΛΗΣΗ , ΜΙΑ ΚΑΡΔΙΑ ΑΠΟΨΕ ΡΑΓΙΖΕΙ , ΠΙΝΩ ΚΑΙ-

(Οι διάλογοι γίνονται στα Αγγλικά εκτός από εκεί που θα λέω είπα/είπε στα ελληνικά)

Alex- ΚΛΕΙΣΕ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΟΥ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΞΕΝΑ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ!

Εγώ- ΜΠΡΟ ΕΙΝΑΙ WNC ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΩ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΕΙΔΗ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΚΕ ΓΚΕ?

Luna- ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΣΙΛΛΑΡΕ ΤΩΡΑ!

Sophie- ΓΙΑΤΙ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ?

Drake- ΕΛΑ ΜΟΥ ΝΤΕ! ΑΝΤΕ ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΧΟΛΕΙΟ!
.
.
.
.
.
.
.
.
Μόλις φτάσαμε στο σχολείο δεν ήταν κανείς έξω...

Εγώ- Έλα ρε γαμώτο! Μπήκαν...αλλά δεν πειράζει θα κάνουμε είσοδο 😂!

Laura- Άντε πάμε!
.
.
.
.
.
.
Μόλις φτάσαμε στην τάξη άνοιξα την πόρτα και μπήκα με υφάκι όπως πάντα μέσα...

Κ. Black- Πάλι αργήσατε κυρία Guerilla...και εσείς και η παρεούλα σας!(είπε με ύφος : bitch είμαι ανώτερη )

Εγώ- Συγγνώμη μανταμίστα μου αλλά έχουμε και δουλειές εκτός από το να ερχόμαστε στην κόλαση! Οκ? Άντε μπράβο!

Όλη η τάξη φώναζε: Οοοοο!!! Τι της είπε! Τα μισαααααα!

Κ. Black- Γρήγορα στον διευθυντή νεαρή μου!

Εγώ- Σίγουρα δεν είμαι νεαρή και ακόμα πιο σίγουρα ΣΟΥ! Μπορεί να με βλέπεις έτσι αλλά είμαι πιο ώριμη από εσένα γλυκιά μου! Άντε γεια τώρα!

Κ. Black- Απαιτώ να μιλήσω με τους γονείς σου!

Εγώ- ΑΝΤΕ ΚΑΛΗ ΚΟΛΑΣΗ ΛΟΙΠΟΝ! ΠΑΝΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΡΕΙΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ! ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΣ ΜΗΝ ΜΙΛΑΣ ΟΚ?

My bad girlDonde viven las historias. Descúbrelo ahora