פרק 1

451 33 8
                                    

זאת הייתה הפעם הראשונה שג׳אנגקוק עושה צעד כזה...
ללכת למועדון גייז היה הדבר הראשון שעשה כצעד ליציאה מהארון.
הוא לבש ג׳ינס כחול,חולצה שחורה וכובע טמבל שמסתיר את פניו.

הוא לבש ג׳ינס כחול,חולצה שחורה וכובע טמבל שמסתיר את פניו

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(זה היה הלבוש)

כשהגיע לבר הוא ניגש לדלפק.
״סליחה, אפשר לקבל בקבוק בירה אחד בבקשה?״ ביקש. הוא לקח ולקח לגימה ישירות מהבקבוק בעודו סורק את הסביבה.
באותו זמן בחור אחר הבחין בגבר הביישן שישב לו בבר ושתה.
זה היה ג׳ימין.
למרות שרצה להמשיך לרקוד עם שאר הבחורים הוא הפסיק להזיז את גופו היפה והמושך והלך לבר, מתיישב ליד הבחור החדש שלא ראה קודם לכן.
״הי, אני ג׳ימין.״ אמר וציפה לתשובה מהבחור המושך שישב לידו.
ג׳אנגקוק הופתע. הוא לא חשב שיתחילו איתו כל כך מהר וזה הביך אותו מעט.. אך הגבר שפנה אליו היה כל כך יפה.
לפתע הוא הרגיש חום על אחת מרגליו. זו היתה ידו של ג'ימין..
״אמ.. הי.. אני ג׳אנגקוק״ הוא לחש בקול לא בטוח, אף פעם לא התחיל איתו גבר. כלומר, הוא לא היה בטוח שג׳ימין התחיל איתו אבל הוא עדיין מאוד התרגש (בכולאופן ג'ימין חתיך הורס אז יש סיבה להתרגשות).
״אז אתה בא לרקוד?״ שאל, לא מבזבז זמן, לפני כן הוא היה עסוק בלהזיז את מותניו ולגרות הרבה גברים שהיו במקום, אבל הבחור הזה שונה. הוא לא הסתכל על הגוף שלו או של אף אחד אחר.
הוא רק בהה בסביבה ושתה לו בירה בזמן שכולם הרבה יותר פתוחים אחד עם השני.
הוא רצה לגלות מה קורה איתו.
ג׳אנגקוק גימגם לפני שענה.״כ-כן״ קולו לחש והוא הסמיק ממש. הוא לא היה בטוח מה יהיה בסדר לעשות עם גבר זר שלא הכיר אבל השני הזיז את גופו צמוד מאוד אליו. ג'ימין נצמד יותר ויותר,גורם לאיבריהם להשתפשף אחד בשני. הוא ניסה לבדוק את הגבולות של השני ונצמד עוד יותר. הוא ממש אהב את זה שג׳אנגקוק לא חצה גבולות כמו רוב האנשים שפשוט נגעו בגופו בצורה בוטה אלא היה עדין ונתן לו להוביל את המהלך. המגע שלו היה נעים והוא התרגש להזיז את מותניו בצורה חדה כזו כשהם היו צמודים אחד לשני, נהנה לגרות אותו יותר כשאיברים שלהם השתפשפו בצורה קרובה מאוד.
ג׳אנגקוק קירב את גופו של ג׳ימין אפילו יותר עליו כדי שיוכל להרגיש את כל גופו של ג׳ימין, מנסה לא לגנוח מהקירבה שלהם. זה הרגיש טוב מידי וחדש לגמרי לגעת ככה במישהו, הוא באמת אהב את זה.
"אולי נצא מפה?״ ג׳ימין לחש לאוזנו ומשך את ג'אנגקוק אחריו אל מחוץ למועדון, מרגיש את הרוח הקרירה של הלילה.
הוא קיווה שג׳אנגקוק לא יחשוב שהסיבה ליציאה שלהם החוצה הייתה להתקרר.. מבלי לבזבז זמן ג׳ימין הסתובב לשני, שם את ידיו על הצוואר שלו ונעמד על קצות האצבעות כדי להגיע לפיו ולנשק אותו בתשוקה.
ג׳אנגקוק די שמח שהשני משך אותו החוצה, הוא הרגיש שהוא לא מסוגל להחזיק את עצמו יותר. כשג׳ימין נישק אותו בכזאת תשוקה הוא לא יכל להישאר אדיש ונשך את שפתיו של ג'ימין כדי










מקווה שנהניתם😁🥰🐰
תגובות שאלות הערות התקבלו בשימחה
אוהבת ג׳ימין ❤️

blue love (kookmin| jikook)Where stories live. Discover now