פרק 2

291 25 2
                                    

הם הגיעו למוטל נכנסו לחדר וישר התנפלו אחד על השני בנשיקות חושניות, לאט לאט הם התחילו להתפשט. בהתחלה הורידו את החולצה והסתכלו אחד על השני קצת בהלם, מהחיתוב הנאה למראה של השניים. לאחר מכן הורידו אחד לשני את המכנסיים, תוך כדי נשיקות וליטופים חושניים כך שנישארו רק בבד דק שכיסה את איברים, תוך כדי כל הנשיקות התשוקתיות החלו לגעת אחד לשני באיבר מינם. לאחר כמה שניות, הם הורידו את הבוקסרים הצמודים שהיו עליהם, הורידו אותם לאט לאט מתגרים אחד בשני. ג׳אנגקוק הלך להביא חומר סיכה כדי שלא יכאב לג׳ימין כי יש לו אחד גדול יחסית, הוא מרח אותה בעדינות על פי הטבעת של ג׳ימין והכניס שתי אצבעות כדי להגדיל את החור .
״אה~הההה״ ג׳ימין גנח בצעקה כיוון שכאב לו, אבל לאט לאט החור התרחב, וזה התחיל להיות כיף ומענג. ״ג׳אנגקוק~קההההה אתה כזה טוב״ גנח ג׳ימין בקולניות, ואת המילים האחרונות לחש לו באוזן
בלי התראה מוקדמת. ג׳אנגקוק הוציא את אצבעותיו במהירות, ״אהה-אהההה~איייי״ ג׳ימין צעק צעקה חלשה.
ג׳אנגקוק הכניס את איבר מינו אל תוך ג׳ימין מבלי לומר לו, והחל לנוע בתוכו, גניחות מלאו את כל החדר.
״אני עומד לגמו-....״אמר ג׳אנגקוק לא מסיים את המשפט וכבר גומר בתוכו.
ג׳אנגקוק סיבב את ג׳ימין והתחיל לשפשף את איבר מינו של ג׳ימין, בהתחלה התגרה בו וללא התראה נוספת הכניס את איברו של ג׳ימין לפיו והחל למצוץ.
״ ג׳אנגקוקשי~אני~גומ...״ ג׳ימין לא סיים לומר את המשפט וגמר בפיו של ג׳אנגקוק. הוא בלע בתמימות את הנוזל הלבן וסמיך, וג׳ימין שאל אותו ״טעים?״ והשני הנהן וציחקק.
משם הם החליטו ללכת לבית של ג׳ימין.

קוקי התקשר לעוזר שלו ג'ין...

שיחה של ג׳אנגקוק וג׳ין:

קוקי: הלו
ג'ין: כן אדוני
קוקי: תקשיב, אני לא אבוא היום הביתה, וכניראה שגם מחר בבוקר תוכל להודיע לבוס שלי שאני ׳חולה׳.
ג'ין: כן אדוני, אבל אפשר לשאול למה?
קוקי: אני אספר לך מאוחר יותר.
~ניתק~

ההמשך יבוא.......🤐


מקווה שנהנתם מהפרק 🥰
ועוד דבר קטן כל שישי או שבת יעלה פרק חדש🤩

‏ 🐰Love you🐰

blue love (kookmin| jikook)Where stories live. Discover now