BÖLÜM 2

13 1 2
                                    

Bu hikayede ki kişi adları degistirilerek anlatılmıştır gercek isimleri kulanılmamaktadır .

Sabah kalktığımda ev haklı sofrayı hazırlamıstı bile elimi yüzümü yıkayıp sofraya geçtim hafif tabağıma birşeyler doldurdum o sıra beratın da uyandıgını gördüm hafif sofrada yana kayarak yer verdim " günaydın " dedi uykulu uykulu
" günaydın " diyip tabağıma yöneldim herkes aynı sekikde cvp verip kahvaltısını yaptı .
" odamı dizme işi dün bitti sayılır bugün bitirip aşağıya inebilir miyim " dedim meraklı bakan gözlerle
Üvey annem = sevim abla cvp verdi
" babana dün sordum insinler dedi " gülümsedim ve daha da hızlandım berat kahvaltıdan sonra evine gitmis bende odamı bitirup giyecek birseyler arıyordum .

" şaka mı bu ?! Sadece beyazlar ortada beyaz tisörtler beyaz kazaklar bune ya ! " yeni geldiğimiz için bu eve gayet normal böyle olması sonucta esyaların bir kısmı daha acılmadı .
Beyaz tisörtümle siyah taytımı giyip aşağıya indim bos bos bahçede gezinip duruyordum sonra yangın merdiveninde yavru kedicikleri keşfettim günümün tamamı onlarla gecmeye başladı .

Yaklasık 1 hafta boyunca hep yangın merdiveninde vakit gecirdim .
Asagı indim ve bahcede yasıtlarıma yakın cocuklar ve aileleri vardı anne kediyi görünce yanına gidip sevdim sonra orta yaslı bir amca bana bakarak gülümseyerek " buraya yeni tasındınız degil mi ? " güldüm bende
" evet 5. Kat 12 numaraya "
" muhamedlerin akrabasımısınız ? " babamın kuzeninin kocasından bas ediyordu
" evt öyle " dedim sadece
" Burak , yasemin , ada gelin bakın bu kızlar yeni taşınmış birlikte vakit geçirin " burak adında ki cocuğa sinir oldum sanki ben cok onunla tanısmak istiyorum da o eksik kalmıs gelmedi bile mal .
" ben yasemin sizin alta oturuyorum "
" ırmak " dedim kendimi belli ederek
" eda bende " biraz sohbet ettikten sonra eda ve burağın benzerligini simdi anlamistim kardeslermiş ve ikisde egoist malların teki .

Zorla voleybol oynamaya ikna ettiler beni sonra oynamaya basladık burak istenmiyor fln gibi seyler mıymıylanıp durdu acıkcası orda dalabilirdim ama o gün ki cocuklar biraz ilerde 8 , 9 kisilik bir grupla oturuyordular kendimi rezil edemezdim ama inikamımı alırım !

HAYALET SEVGİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin