10

1K 28 3
                                    

Ve dveřích byl Harry, hned potom co vkročil zavřel dveře, a sedl si ke mě na roh postele a koukal se na mě.
"Promiň že jsem po tobě hned vyjela" řekla jsem Harrymu, a mírně jsem se usmála.
"Jo v pohodě, ale já se ti omluvit za tu nohu nemůžu, varoval jsem tě" Řekl Harry, a já tuhle odpověď nečekala. Já si tu shodím ego, a omluvím se mu, a on řekne že mě varoval. Takže když bych umřela, půjde k mému hrobu, a řekne 'Já tě varoval, neumluvím se ti'. Ale nějak jsem už na to nereagovala, druhou nohu už nechci mít postřelenou.

"Jak se cítíš? Nechceš nějaké prášky?" Řekl Harry, a mě překvapila jeho starost.
"Ne, děkuji nějak to zvládám" usmála jsem se.
"Dobře, ale kdybys potřebovala tak řekni, ano?"
"Jo jasně" usmála jsem se.

"Co u tebe furt chce Niall?" Řekl svým zase temným hlasem, a už jsem věděla ze je starý Harry zpátky.
"Nic nechce, povídáme si a je příjemný se bavit s nějakým fajn...ehm a ne s někým kdo mě zavírá do sklepa" Tu poslední část jsem si řekla potichu spíš pro sebe, a myslím že on to taky radši ignoroval.

"Tak to je nejlepší s tím skončit" Dořekl, a já nevěděla co mu na to říct.
"To nemyslíš vážně"
"Ale myslím" Dořekl a odešel, a já nevěřila co se právě stalo. Nevím jestli se mi to jenom zdálo, ale že by žárlil?

Pohled Harryho
Chtěl jsem se jít podívat za Katt, asi bylo blbý když jsem odešel. Když jsem šel po chodbě ke dveřím Katt, ale viděl jsem jak Niall jde z těch dveří. Začala se ve mě vařit krev, je asi úplně čurák?

"Hej Nialle, cos tam dělal?" Řekl jsem nasraným hlasem, a Niall to už asi poznal.
"Šel jsem jí jít dát jídlo, a zeptat se jak se má" Řekl s tak klidným hlasem, až mě to vytáčelo ještě víc.
"Máš snad málo práce, že si přiděláváš další, do které ti nic není?" Zeptal jsem se, a už mi docházelo jak to zní žárlivě.

"Šéfe svojí práci mám hotovou, a chtěl jsem jí dát něco na jídlo, a jenom si popovídat si...žárlivko." Řekl Niall a na konci se zasmál, nejspíš tomu jak mě oslovil.
"To rád slyším Nialle, mám pro tebe další objednávky, které máš na stole v papírech" Vidím na Niallovi jak se na mě otráveně podíval, protože už včera jsem mu dal na dnešek dost práce. Ale obešel mě, a šel asi ke mě do pracovny, pro ty papíry. Zeptám se na Nialla Kattie, nebo Katt to ze mi líbí víc. Dám jí najevo že mi to vadí. Ale proč? Proč ji chci dát vědět, že mi vadí když za ní chodí Niall. Nikdy jsem tohle u holek neřešil, vždycky jsem si bral holky na sex, a tím to končilo.

Pohled Kattie
To ležení mě už nebaví, sice ležím jenom den kdy nespím. Ale nikdo za mnou sem nechodí, tak si nemám s kým povídat. Napadl mě strašně blbý nápad, a to ten že se půjdu podívat do obyváku. Ne za účelem utéct, ale popovídat si.

Zkusila jsem si sednout na postel, ale při pohybu nohy, mě v ní bodlo. Po chvilce jsem zkusila postavit na nohy z postele. Ale na tu postřelenou nohu jsem došlápnout nemohla, takže jsem skákala po druhé noze ke dveřím. Dveře byli odemknuté, když jsem je otevřela tak jsem se rozhlédla po chodbě. Nikdo na chodbě nebyl, a tak jsem šla ke schodům. A když jsem k nim doskákala, vůbec jsem netušila jak je slezu, bála jsem se že spadnu. Chtěla jsem se otočit, a jít zpátky do pokoje, ale viděla jsem že do schodů chtěl jít Harry, ale po tom co si mě všiml zastavil před schody.

"Kampak chceš jít? A jak si se sem dostala vlastně?" Řekl Harry, a při poslední otázce se zasmál.
"Řekla jsem si že si půjdu procvičit nohu" Zasmála jsem se, a Harry se mnou.
"No, a jak vidím ty velká bojovnice, že schody tě překonali" Usmál se, a šel pár schodů ke mě.
"Noo, to asi jo, při stavbě tohohle domu si tu zapomněl dát výtah"
"Jeden výtah tu ale mám" Řekl Harry a zase šel o pár schodu blíž.
"Fakt a kde?" Rozhlédla jsem se kolem, ale nic podobného výtahu jsem kolem sebe neviděla. Ale když jsem chtěla vrátit pohled na Harryho, cítila jsem jak mě něco vytáhlo víš. Harry si mě vzal opatrně do náruče, a šel pomalinku ze schodů.

"Takže kam to bude Katt?" Řekl Harry jak jsme se sešly schody.
"No pane výtah chtěla jsem jít do obyváku prosím" Řekla jsem s úsměvem, a Harry kývl hlavou a šly jsme do obyváku kde nikdo nebyl. Položil mě na velký černý gauč, a ještě mi podal deku s polštářkem. Polštářek mi dal pod postřelenou nohu, a dekou mě přikryl, a ještě mi podal ovladače od televize.
"Zapni si televizi ať se nenudíš, donesu ti džus...čistý." Řekl a na konci se zarazil, a nakonec se na mě usmál a odešel.

Tenhle Harry mi vyhovuje, chová se ke mě jako k princezně, a teď bych neřekla že by zrovna on mi postřelil nohu, ani že by mě 3 dny nechal ve sklepě. Snad se bude chovat ke mě tahle pořad.

"Mám tu jenom pomerančový džus, snad nevadí a nechceš nějaký prášky na bolest."
"Ne, nevadí pomerančový je taky fajn, ale jahodový je stejně nejlepší" řekla jsem s úsměvem, a napila jsem se džusu ve skleničce.
"Tak až budeš mít v pohodě nohu, můžeme jít nakupovat, na co si vzpomeneš" Dobře, teď už ho vůbec nepoznávám, ale možná s těmi svými nálady stáží vypořádat.
"Jo, to můžeme" usmála jsem se na něj.
"No tak pustíme nějaký film na HBO?" Zeptal se Harry.
"Jo jistě můžeme, něco vyber"

Harry vybral nějakou komedii, a občas jsme se zasmáli spolu, a byl to příjemný večer. Ale začali se mi po čase zavírat oči, a nakonec jsem tomu podlehla, a já jsem usnula. Cítila jsem jak mě někdo nese, a když jsem pootevřela oči viděla jsem že ten někdo je Harry. Nakonec mě položil do postele, přikryl mě peřinou.
"Tak dobrou noc Katt" a dal mi pusu na tvář, ale já tomu nevěnovala pozornost, a usnula jsem.

Ahooj❤️ Tak vám tu dávám další díl💕 Začněte mě sledovat, abyste věděli v kolik hodin budu vydávat další díly.💓 Napište co si o tomhle díle myslete, a budu rada za hodnocení ❤️❤️

Unesená w/ Harry StylesKde žijí příběhy. Začni objevovat