Sarayda////
Kötü kral HIM üç oğlunu da yanına çağırır.
Brick:Bizi çağırmışsınız
HIM:Evet biliyorsunuzki 1 gün sonra okullar açılıcak
Boomer:Evet?
'HIM:Yani sizin eğitiminizde sarayda 1 gün sonra başliyacak demektir.
Boomer:Onun yerine okula gitsek olmaz mı?
'HIM: Ne?!
Butch:Bencede okula gidelim sürekli saraydayınız sadece sen izin verirsende 1 ya da 2 saat gönderiyorsunuz hem de gardiyanlarda
Brick:Bizde normal kişiler gibi okula gitmek istiyoruz sadece
'HIM:hmmm... Galiba olabilir. Pekala hangi okula gitmek istiyorusunuz. Sizde okula gidersiniz gardiyanlar sizi götürüp getirirler şimdi hazırlanın pazara gidip halka bakıcaksınız.
Brick:Pekala / odalarına gidip hazırlanırlar.
Boomer:Acaba onlarda orda olurmu?
Butch:Çok mu görmek istiyorsun BoomBoom
Boomer:Kapa çeneni!
Brick:Sızlanmayı kesin hadi!
/////////////////////////Prensler Hazırlanıp çıkarlar. Faytonlar pazarda gezinirler.
Butch:Neden sürekli burda gezinip onlara bakıyoruzki çok sıkıcı
Boomer:Aynen
Butch:Brick? noldu pazara dikkatli bakıyorsun.
Brick:Hiç öyle bakıyorum.
Butch , Boomera fısıldar. / Butch: Galiba o Blossom denen kızı arıyor.
Boomer:ehehhehe
Brick:Komik olan ne?
Butch:Y-yok bişi eheeh
////////////////////// Birden Ekmek satan bir pazarcının yerinden bağırışlar gelir.
Brick:Gardiyan bağrışmaların geldiği yere doğru götür bizi.
Gardiyan:Emredersiniz majesteleri / Oraya doğru gittiklerinde ekmek satan adamın Blossom a bağırdıklarını görürler.
Ekmekçi Adam: NERDE!?! HER ZAMAN AYNI ŞEYİ SÖYLÜYORSUNUZ ! KARDEŞLERİNDE AYNI ŞEYLERİ GEVELEYİP DURUYOR! BANA PARAMI GETİRİN! SİZİNLE DERDİM YOK PARAMI VERİN YETER!
Blossom: (Ağlıyordur) A-ama efendim ş-şuan gerçekten durumumuz yok en kısa zamanda çalışıp ödicez gerçekten.
Ekmekçi Adam:HADİ ORDAN YALANCI! YA PARAMI VERİRSİNİZ YA DA HER ŞEYİNİZİ ALIRIM!
Brick:Dur orda!
Ekmekçi Adam: Huh?! Majesteleri
Brick: çabuk bırak o kızı!
Ekmekçi Adam : Ama majesteleri siz bu kızı ve ailesini bilmiyorsunuz bana borçları olduğu halde sürekli benden ekmek alıyorlar ama paramı vermiyorlar.
/Blossom hıçkıra hıçkıra ağlayarak zorlukla cevap verir/
Blossom:Efendim gerçekten söz veriyorum çalışıp ödiceğim gerçekten ./ Yerde yalvaran Blossom'ı gören Brick dayanamaz ve adama bağırmaya başlar.
Brick: KIZIN ÜSTÜNE GİTMEYİ KES! NE KADAR İSTİYORSAN SÖYLE BEN ÖDERİM!
Ekmekçi Adam:A-ama -
Brick: AL İŞTE İSTEĞİNDEN FAZLASI VARDIR BURDA SAKIN BİR DAHA BU KIZA VE KARDEŞLERİNE BAĞIRDIĞINI NE GÖRİYİM NE DE İŞİTİYİM!
Ekmekçi Adam: T-tamam. / Blossom yerden kalkıp Brick e sarılır .
Blossom: SİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM MAJESTELERİ! / Brick , Blossom ın ona dokunan ellerini hissedebiliyordu.
Blossom:Ç-çok üzgünüm aniden sarıldım en kısa zamanda çalışıp ödicem./ Blossom , Brick in önünde eğilmiş ağlıyarak borcunu ödiceğinden söz ediyordu , Brick onu yerden kaldırdı onun pembe gözlerinde kayboldu.
Butch:Ihm.. eee pekala.
Brick: E-evet şey bana bişey ödemene gerek yok borç falan yok tamam mı?
Blossom:A-ama
Brick:İtiraz yok !
Blossom:p-peki . artık gitmeliyim kardeşim Bubbles hasta ve evde şu an tek yanına dönmeliyim.
Boomer:Bubbles hasta mı oldu!
Blossom: evet üşütmüştü ama erzağımız kalmadığı için bişi yapamadık ve ateşi daha da arttı, kardeşim Buttercup ve babam bir tarlada çalışmaya gittiler para kazanmak için ve şu an sadece ikimiz varız .
///Bunu duyan prensler çok üzülür özellikle de Boomer///
Blossom:İyi günler majesteleri/ lafını tam bitirip gidecekken Brick kolundan tutar
Blossom:HUH??!
Brick:Bekle , seninle gelicez belki yardım ederiz
Blossom:B-ben
Boomer:Evet Blossom bizde gelelim
Blossom:Ş-ş-şey tamam
Gardiyan:eminmisiniz majesteleri
Brick:sen karışma!
////Prensler ve Blossom yaşadıkları kulübeye giderler.
DEVAM EDECEK...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3 Prens 3 Köylü / PPG RRB
Romancekötü kral him tarafından fakirleşen bay utaniom 3 kızı ile küçük bir kulübede zor geçinmektedir ve bu üç kızı birgün kötü kral hım 3 oğluyla karşılaşır