Jeho ruka se přibližuje k mé levé bradavce a já podvědomě couvám... Když najednou tu levou praští jeho druhá ruka. "Tohle už nedělej!" "Ano, pane." raději odpovídám. Shazuje mě na postel a rychlými pohyby ruky zabavuje můj poštěváček. Drží mě pod krkem, abych nemohla uhýbat a intenzita se zvyšuje. A já už nedokážu dále skrývat vzrušení. Blížící se vrchol prozradilo pár potlačovaných vzdechů. "Opovaž se, se udělat bez povolení!" "Ano ... pane ... můžu ..." Soukám ze sebe s rozestupy. "Ano? Co bys chtěla?" "Udělat ... se ... prosím." "Ne! Ještě ne! Navíc jsi zapomněla na oslovení. Taková holka odměnu nedostane." odvětil a přestal se věnovat mému klínu. Poté ruku nastavil před moji pusu a já ji poslušně očistila. "Ano... Tak se mi to líbí." pochválil mě a místo pusy majetnicky olízl po tváři. "Moje ne/poslušná studentka." s důrazem na moje. Plamínek uvnitř mě se ozval. Ano chci být jeho poslušná studentka.
"Tak a teď vyřídíme prohřešky. Nastav ruce." podávám mu svoje dlaně a on na ně připevňuje chladná policejní pouta. Miluji je a hlavně stopy po nich. Pokynul směrem ke křeslu a já se přes něj ohýbám a nastavuji svůj zadeček vstříc trestu." "Bude to 10 ran dlaní za nepřipravenost na hodinu a 10 ran důtkami za špatné oslovení. Za každou ránu hezky poděkuješ." "Ano pane." potvrdím, že souhlasím a psychicky se připravuji na první dopad. "sss ... Děkuji pane." poděkuji za první ránu a pak i všechny ostatní. Desátá byla nejhorší. Jak u dlaně tak i u důtek. Důtky má krásné, černé kožené, se silnými pruhy. Po dokončení trestu mi něžně zadeček pohladil, chladná ruka zchladila červenou pokožku.
Odnáší mě na postel a rozepíná pouta na rukou, ale jen proto, aby mi mohl ruce zafixovat nad hlavou na důmyslný rám postele. Stoupá si k mojí hlavě a já poslušně obšťastňuji jeho penis. Nedobrovolně kouřím hodně hluboko a trochu se dusím. Přiráží k mojí hlavě. Najednou přestal. Pod zadeček mi dává polštářek a přes oči šátek. Nic nevidím. Cítím, že odchází z postele pryč. Začínám se trošku bát co bude následovat. Cítím také chladný vzduch, který osvěžuje celé mé tělo. Slyším, že se vrací. Sedá si na postel a najednou mi na klitorisu řádí s vibrační hlavicí. Tělem a volnou rukou drží kolena od sebe, kdybych náhodou chtěla o něčem rozhodovat a neúprosně mě přivádí k vrcholu. Začínám cítit řítící se orgasmus. "Můžu ... se ... udělat ... pane, prosím" "Ještě ne." odpovídá a přendává hlavici na bradavky, které jsou ihned v pozoru. Chvíli si s nimi hraje, ale za nedlouho věnuje zase pozornost poštěváčku. A já už jsem u vrcholu, na poslední chvíli se stačím zeptat a dostávám kýžené povolení a to už se moje tělo svíjí v nádherném orgasmu. Dává mi pár minut na oddechnutí, ale po nedlouhé době už oddělává pouta z postele a otáčí si mě. Vnikne do mě zezadu a rychle zvyšuje rychlost. Cítím jak jeho penis naráží na samé dno. Vzdychám a on se mnou. A já se blížím k dalšímu vrcholu, který naštěstí poznal a rovnou i povolil. Druhý orgasmus přišel ještě ve větší vlně. Celá moje jeskyňka je ve stazích a masíruje jeho penis. Poslední kapka k jeho vzrušení, vytahuje penis a za vítězného výkřiku mi postříkal celé záda.
Krátký odpočinek na posteli, sprcha, a už mě odváží domů. Opravdu se to stalo? Stopy na rukou nenechávají prostor pochybám. Určitě. Raději by jsem se měla jít připravovat na další hodinu s panem Přísným. A nebo raději ne?
ČTEŠ
BDSM profesor (studentka × učitel)
RomanceBdsm vztah mezi profesorem a studentkou na vysoké škole.