Our Omega Leadernim -Vkook-

2.1K 33 30
                                    

Medya'nın webtoonla bir alakası yok skakksmska

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Medya'nın webtoonla bir alakası yok skakksmska. Sevdiğim bir anime karakteri. Ehehehehehehehehskakjsaosjaisjsjaonswisj neyse bölüme geçiş yapalım bari.

Bay bay

Hay hay

Ay ay

Çav çav

Hav hav

Neyse yeter amk.

💦💦👅💦💦👅💦💦👅💦💦👅💦💦👅💦💦👅💦💦👅💦💦

Webtoon bi uygulamada yayınlanıyor. İngilizce olarak.

Wattpad'de, bu hesap, bu mangayı güncel olarak çeviriyor.

Omegaverse bi webtoon. Omegaverse bilmeyen varsa sorabilir :)

Konusu: Tae bir omega. Ama bunu herkesten saklıyor, kendince nedenlerden dolayı. (Burayı yazarken kedim elimi ısırıyordu değişik bişey yazmışsam linçlemeyin ._.)

Jungkook ise saf alfa. Yani anneside babası da alfa. O yüzden o da kesinlikle alfa. (Bu omegaverse de alfa-beta-omega cinsiyetleri 18 yaşında beliriyor.) Jungkook, Tae ile çocukluk arkadaşı. Çocukluklarında birbirlerine evlenme sözü veriyorlar. Falan filan. Ben çok konu anlatamam iyi olduğunu söylüyorsam iyidir git oku.

Olaylar böyle ilerliyor. Ben bu mangayı okurken çok heyecanlanarak okuyorum. Kendim bi multishiper olduğumdan dolayı herhangi bi ship kitabını okuduğumda çok rahatsız olmuyorum.

Bu webtoonda aşırı sınır olacağınız yerler de olabilir. Ama genelde çok eğlenceli ve konusu sürükleyici. Okumanızı öneririm.

Ben bunu okurken bi gece uyumadım. Sksksmslskskak.

Tür: Omegaverse webtoon.

Ship: Vkook. (Otomatik düzeltmeyi silkiyim. Bi şeyi bin defa yazdırdı a*k.)

Şimdi bana istedikleriniz sorabilirsiniz. ^^

💤şimdi wattpadde boş vakit geçiricem. Ben kaçtım.

Not: Asıl shipimi söliyim mi? Linçlemiyecekseniz...

Manga Önerileri // Sadece yaoi mangalar.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin