Alle când m-a strigat m-am întors, dar speriat nu mai știam ce să fac.
-Damian fugi! O să te ucidă.
Acesta ridică foarfecele în vărzduh și voia să mă atace, dar am reușit să îi fac o poză.
Mă holbam ca un prost ce făcea acea persoană.
- Damian fugi că te va ucide!
- Nu mă pot mișca... aaaaa
- Concentrează-te!Alle o suna-se Cristal.
-Cristal vino repede s-a întors! (Țipă Alle la telefon)
- O nu, nu el, te rog...
-Sa întors, știe că el îi aici și vrea să se răzbune.
-Și ce vom face?
Atunci telefonul lui Alle moare, fuge în bucătărie și ea un cuțit. Fuge! Fuge!- Nu te vrem aici! Pleacă.
Atunci ea îi înfige cuțitul în umăr, dar nu avea nici o remușcare, parcă nici nu exista.
Am luat-o la fugă alături de Alle, eram amândoi speriați.
- Bă unde sunteți?Tot ce se mai auzea erau doar bătăile inimii.
-Ieșiți din casă!
Strigă Cristal speriată, crezând că eram morți.
Deschid ușa de la dulap și trag cu ochiul nu mai era nimeni.
-Mă voi sunteți proști? Vă bateți joc de mine?
- Nu Cristal era el.
- Unde era el Alle! UNDE!
-Vă rog nu vă certați am poze pe telefon.
-Păi arătă.
- Nu mai îs!
- Hai că plec acasă cu minciuni de astea să umblați la morți nu la mine. noi eram apăsați de vorbele greoaie ale ei.
Toți plecase acasă.
Am rămas singur. Singur.Eu nu înțelegeam ceva, de ce oare ar fi ascuns mama lucrurile acestea? Ce vrea să zică prin chestia asta? Cine îi criminalul ascuns de sub mască?
Am mai trecut prin asta, dar pare atât de real, iar ei erau speriați. Oare ce voia să zică prin "Tamtes amot hammos", mama mereu zicea lucrurile astea când se ruga. Mă miram când o vedeam că zice cuvintele astea, în mintea mea de copil parcă erau cuvinte duse diavolului.
Și încă o minciună, mama nu a murit ucisă de tatăl său. Mama a murit acasă în cadă cu o tăietură la gât, doctorii spuneau că era în depresie, ete pu.. era în depresie, el era criminalul.
Mama si cu mine am mai trecut prin asta, ea ma lua și mă ascundea în casă, se lupta cu acea arătare până la ultima suflare.ÎN VIZIUNEA MAMEI, 24.12.1976 ULTIMA NOAPTE DE DRAGOSTE, ÎNTÂIA NOAPTE LA SINUCIDERE
În ultimile mele clipe de viață, eram în cada mea rece, soțul meu mă masa și mă spăla pentru că îmi era sfârșitul. Aveam doar 27 de ani mă simțeam atât de rău din cauza lui. Nici pixul nu îl mai pot ține în mână, mă întind în cada mea cu spumă și adorm.
-Ooo ce frumoasă ești scumpa!
- Nu tu, nu iarăși, te rog!
- Sidney nu te zbate atât, dacă vei muri vei arăta bine sub pământ.
- Cine ești? ( Țipă și plânge în cadă)
Acesta își dă masca jos, am rămas șocată.
- Hey, Sidney! Cum arăt?
-Ești tu! De ce faci asta? Tu ești fratele lui Damian.
-Mamă tu și curva de fratimiu aveți bani! Eu nu am nimic, dar acum tu vei fi criminalul, iar eu victima.Atunci Marci o atacă pe mama lui cu brutalitate, îi taie gâtul, sângele ei țâșnea peste tot.
Când a intrat Damian în baie, l-a văzut pe el.
- Ce ai făcut? Ai uciso pe mama?
- Da frate voi aveți faimă vreau și eu faimă, acum treci jos cățeluș.
- Să o crezi tu!În momentul respectiv Damian ea lumânările frumos parfumate și le aruncă peste fratele său.
Mama lui murise, fratele lui murise, iar el rămăsese singur.
CITEȘTI
Out of darkness
Mystery / Thriller"Când îmi amintesc locul în care am copilărit, aș vrea să mă întorc la întuneric"-Out of darkness "Acțiunea începe într-o zi de vară obișnuită, psihicul meu era la pământ, amintirile mele erau vag șterse cu un burete."- Damian "Trebuie să lupt...