"Miles,poď rýchlo,nestihneš to do školy!!"kričala na Milesa mama no Miles ju nepočúval,pretože mal zas a znova na ušiach slúchadlá a počúval svoj obľúbený remix. "Miles, koľkokrát to budem opakovať?!Ihneď poď sem, lebo budeš zas meškať!"zakričala Milesova mama a pribehla k nemu do izby. "Eh,mami, idem hneď, len...."ani to nedopovedal a mama ho už ťahala dole schodmi do kuchyne. "Tu máš svačinu zlato,a už choď lebo ako vravím,zas prídeš neskoro!" "Dobre,dobre..."odpovedal Miles a jeho kroky viedli k dverám. "A nezabudni, dnes príde Julia, takže sa ponáhľaj!" "K-Kto že príde?" spýtal sa Miles a pozrel sa mame do očí. "Veď predsa tvoja sesternica, nepamätáš sa?Nedávno prišla z Berlína a chcela by nás navštíviť, ale neboj, má 16, budete si rozumieť.." S týmito slovami sa mama rozlúčila s Milesom. "Hm, šestnásťročná, a ja mám len 14...Nevadí, možno si fakt budeme rozumieť.." "O kom je reč??"skočil mu do reči Andy, jeho bývalý spolužiak. "Andy, to si ty?Čau kámo! Ako ide život?" "Ále vieš čo, v pohodke, ty sa pochváľ, o kom si to vravel?" "O sesterke, vraj príde až z Berlína..." No ty kokóóós, tam som v živote nebol,potom mi o nej povieš,hej?" "Jasné kápo,neboj,vidíme sa zas zajtra!" povedal Miles a smeroval si to rovno do jeho školy-pre nadané deti.Miles nebol nejak "príliš nadmerne nadaný",skôr mal šťastie, že vyhral akúsi poondiatu súťaž, a jeho učitelia ale aj rodičia si povedali, že on nepatrí do normálnej školy,ale do tej,pre nadané deti. A, tadááá!Nech sa páči. Miles,vzorný šprt ako každý iný.Teda,aspoň si to myslia učitelia, ale on nie. V skutočnosti je to stále ten rebel,čo kedy-tedy opisuje od spolužiakov úlohy,alebo zaspí na hodine. Teda,dáva si pozor na to,aby to nik nezbadal,pretože by mal hneď pokarhanie,a to by nebolo vôbec dobre,keďže jeho tatko je policajt,a dáva si pozor na to, aké nosí Miles známky a ako sa správa.
-*v škole*-"Tak študenti,otvorte si učebnice dejepisu na strane 48,..."
-Ach,samé kecy. Okej,je to easy, ale sú to kecy. Stále dookola, už ma to nebaví,veď to vám vyhláskujem aj z hlavy...- pomyslel si Miles a pozrel sa na stenu na hodiny. Bolo presne 7:29. Škola končí o 14-tej,takže má ešte dosť času na to, sedieť tu a premýšľať,načo mu tie informácie budú do budúcna. Veď je Spiderman, on nemusí vedieť kedy sa začala 2.svetová a kedy zomrel Àve Cèzar.
YOU ARE READING
Miles
FantasyMiles Morales,kto by ho nepoznal, chalan ktorý sa omylom stal Spidermanom... Ale čo ak ho jedného dňa niekto unesie a bude sa ho snažiť zabiť? Prídu mu na pomoc Spidermani z paralelných svetov, alebo na to zostane sám? To sa dozviete v tomto príbehu...