Hoofdstuk 48

1.2K 21 19
                                    

Harry zet me op de keukentafel en gaat zelf tussen mijn benen staan. Hij kijkt me aan, alleen zo als Harry dat kan. 'Louis je moet ons helpen. Ik weet dat je moeder thuis fbi spullen heeft liggen. Jij moet ze vanavond voor ons pakken'.

Ik kijk naar beneden en denk na. Ik wil bij Harry blijven. Hij kan voor me zorgen en de jongens zie ik als mijn vrienden. Ik knik langzaam. Harry drukt zijn lippen op die van mij. 'Jongens zoek een kamer'.

Ik steek mijn middelvinger op. Harry gaat staan en trekt mij mee.

Harry legt het plan uit en ik knik. Ik sta op en loop even de tuin in. Ik adem die in en dan weer uit. De jongens staan voor het raam te kijken.

Wat nou als ik de papieren heb afgegeven, dat ze me laten stikken. Ik word bang voor de gedachten en voel 2 sterke armen om me heen. 'We zullen je nooit alleen laten Lou'.

'Ik ben er klaar voor'. Louis en Harry stappen in de auto en rijden naar het huis van zijn moeder. De jongens volgen ons in een andere auto en blijven op een afstand staan.

Ik ren naar de deur toe. Mama omhelst me en geef Harry een kus.

We gaan naar binnen en gaan op de bank zitten. Mama en Harry praten over het een en het ander. Ik speel met de USB in mijn zak. Opeens begint mama tegen Harry te gillen. Ik schrik er van en val van de bank.

Ze staan ondertussen tegen over elkaar en gillen naar elkaar. Zoals ik altijd deed als mama ruzie had, ren ik naar mijn kamer. Beneden hoor ik ze gillen, dit gaat zo fout.

Ik loop langzaam naar de studeerkamer. Ik moet die papieren voor Harry krijgen. Zolang ik ze hoor gillen, geeft het me tijd. Ik stop de USB stick in de laptop en ga op zoek naar Hey bestand 1D.

Gaat het Louis lukken om het bestand te vinden?

New step dad Larry StylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu