Hoofdstuk 10

2K 34 11
                                    

Ik sta op en besef dat Harry mij nog nooit naakt heb gezien. Automatisch doe ik mijn handen voor mijn boner en stap uit het bed. Harry loopt naar me toe en pakt me hand vast. Hij trekt me naar mijn kamer. 'Zeg eens Lou, heeft ze je ooit later klaarkomen'?

Ik staar naar mijn bed en zeg niets. Harry knikt met zijn hoofd en gaat dan zitten. Mij trekt hij op z'n schoot en mijn boner komt tegen zijn buik aan. Voorzichtig slaat hij zijn hand om mijn boner heen en begint op en neer te bewegen. Ik bijt op mijn lip en sluit mijn ogen. Ik hoor mijn telefoon gaan en ik pak hem van naast mijn kussen vandaan, terwijl Harry door blijft gaan.

'Met Louis, Hi mama'. Ik luister naar wat me moeder te vertellen heeft, terwijl ik moeite doe om niet in mijn moeders oor te kreunen.

Harry grijnst wetende dat ik z'n vriendin aan de lijn heb. Om hem tegen te werken, beweeg ik met mijn billen over zijn stijve heen.

'Fuck'. Ik lach, maar mijn moeder heeft Harry z'n kreun ook gehoord. 'Nee mama ik ben niets aan het doen. Ik was buiten en toen ik thuis kwam liep ik tegen Harry aan'.

Harry laat zich naar achter vallen en ik blijf op zijn schoot zitten. Ik blijf nog even met mijn moeder door bellen en hang dan op. Harry beweegt harder met zijn hand, waardoor ik harder beweeg met mijn kont.

Ik krijg een heel fijn gevoel in mijn buik en ik weet niet wat het is. Maar ik kan je wel zeggen dat dit heel fijn is. Een paar seconde daarna kom ik klaar in z'n hand. Harry zet me naast hem neer op het bed. Voorzichtig leg ik mijn hand op zijn penis.

Hallo ben ik weer. Ik zit in een Larry mood en ik moest gewoon nog een hoofdstuk schrijven.

New step dad Larry StylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu