4. Bölüm ● Gece Kuzgunu ●

52 34 46
                                    


Hadi herkes bu satıra sevdiği şarkıyı buraksın♡

Yorumlarınızıı bekliyooruuum☆

Gabriella Ones
Merhaba benden sonraki tüm büyü gücü bahşedilmişler.Ben ilk büyücüyüm.Ve size bu yolda yardımcı olabilmek adına bu kitabı yazıyorum.
Savaş çok zorluydu.İlk defa büyücüler olarak bizler vardık ama ne yapabileceğimizi tam bilmiyorduk.Korsanlar bize ihanet etmişlerdi.İlk defa bir savaşta korsanlar kötülerin yanında saf aldılar.Bu onların güçlerini bize karşı iki katına çıkardı.Ama biz daha önceden hazırlıklıydık.Ve bu bize savaşı kazandırdı.
Savaş öncesinde yapmanız gereken bazı hazırlıklar var öncelikle ejderha nızı bulmak.
Ardından bazı güçlerinizi daha iyi hale getirmek ve neler yapabileceğinizi öğrenmek.
Olası bir yakalanma durumunda silah kullanmayı öğrenmek.
Bunlar başlıca şeyler.
Unutmayın savaş kaçınılmaz ona en iyi şekilde hazırlanmalısın büyücü senin buradaki rolün çok önemli gerekirse kendi canını bile feda edebilmelisin tüm dünya için...

Soluksuz okuduğum sayfadan gözlerimi çektiğimde boşluğa düşmüş gibiydim.Bu savaşa tüm dünyanın geleceği için en iyi şekilde hazırlanmalıydım.

Ve ejderhanı bulmak gibi bir şeyden bahsediliyordu kitapta.
Bunu tam olarak nasıl yapacağımı anlamasamda mutlaka birine soracaktım.

Kitabı kapatıp masanın üzerindeki yerine buraktım.Küçük mutfak gibi olan kısıma ilerleyip demir tas ile çeşmeden su doldurdum ve içtim tası aldığım yere buraktım.

Merdivene doğru ilerleyip yukarı çıktım ve kendimi yatağa buraktım.

~~~

Kapıya vurulmanın çıkardığı tok ses ile uyandım ve hızla merdivenleri inerek kapıya uzandım.

Bu Bayan Elizabeth'in gönderdiği faytoncu olmalıydı.Kapıyı açtığımda şaşırmıştım çünkü beklediğim biri gelmemişti.

Karşımda ardındaki ejderhası ile tüm heybetiyle Aidan duruyordu.
Benim şaşırdığımı görünce hemen lafa girdi.
"At arabası ile gelsen çok oyalanırdın ve bizim daha çok işimiz var."dediğinde onaylar biçimde kafamı salladım ve "Günaydın!"dedim o ise hafif bir sırıtma ile "Günaydın Cass " dedi ve bana arkasını dönüp ejderhasına doğru ilerledi.

Bende onun ardından evden çıkarak kapıyı kapattım.Onun yanına geldiğimde ejderhasının başını okşuyordu.Ben yanına gittiğimde gözlerini bana çevirdi.
Bu bir süre daha devam ettiğinde sorarcasına kafamı salladım.O ise elini bana doğru kaldırıp"Elini uzat." Dediğinde elimi elinin üzerine tuttuğumda sıcak eli ile elimi havada kavrayınca çok tuhaf bir şey hissettim , anlam veremediğim bir şey.

Elimi ejderhasının kafasına koyarken elimi hala burakmamıştı.
Tekrar gözlerini bana çevirerek"Kızım Saphira."dediğinde
ben elimi yavaşça Saphira'nın kafasında gezdirip elimi kafasından gıdı kısmına indirdiğimde "Memnun oldum Saphira"dedim o sırada Aidan çoktan Saphira'nın sırtına binmiş elini bana uzatmıştı.
Elini tuttum ve Saphira'nın sırtına bindim.Saphira havalanırken gergince kollarımı Aidan'ın beline sardım ve kafamı Aidan'ın sırtına yasladım.Şu anda sırıtıyordu hissedebiliyordum ama yinede ellerimi çekmedim.

Bir süre gökyüzünde uçtuktan sonra taştan çok büyük ve uzunlamasına bir kule gibi yapının önünde durduk.Ellerimi Aidan'dan çektim ve aşağı indim.Oda inip benle içeri doğru yürürken Saphira'da bizle geliyordu.Dev demir kapı açıldığında karşımızda buraya ilk geldiğimde bizi kapıda bekleyen siyahi adam vardı.İçeri girdiğimizde buranın cidde çok büyük olduğunu fark ettim içeride odacıklar vardı ve bu odacıkların içinde ejderhalar vardı ve bu odalar kulenin sonuna kadardı.Kule gibi olan bu yerin çatısı yoktu.

Aidan siyahi adamın yanına ilerlediğinde bende onla ilerledim.
O sırada Saphira bir odaya girmişti.
Aidan durduğunda bende onun yanının bir adım gerisinde durdum.

Aidan siyahi adamı göstererek bana doğru"Bu Nick benim sağ kolum da denebilir kendisi burada ki ejderhalara bakıyor."dediğinde adının Nick olduğunu öğrendiğim adama doğru döndüm ve "Memnun oldum bende Cass."dediğimde Nick bana gülerek "Evet bunu bilmeyen kalmadı."dediğinde bu benide gülümsetmişti.

Aidan bana dönüp "Kitabın ilk sayfasını okudun mu?"dediğinde ona doğru dönerek"Evet okudum."cevabını verdim. Neden sorduğunu soracakken"O zaman bir ejderha seçemen gerektiğini biliyorsundur."

Şaşırmıştım ve birazda heyecanlıydım benim bir ejderham olacaktı!

Heyecanla kafamı kaldırıp "Evet!" Dediğimde Aidan güldü ve "Hadi gel" dedi.

Aidan'ı takip etmeye başladığımda merdivenlerden yukarı odalara çıkmaya başladık.Son kata geldiğimizde Aidan bana döndü ve "Bu katta sahibi olmayan ejderhalarımız var." Dediğinde ben odaları gezmeye başlamıştım bile.

İlk odada iki başlı yeşilimsi bir deriye sahip bir ejderha vardı.

İkinci odadaki biraz şişman bir ejderhaydı kahverengi derisi üzerinde koyu kahve çıkıntılara sahipti.

Üçüncü odada başının iki yanında kahvenin en koyu tonu boynuza sahip kırmızı derili bit ejderha vardı onuda geçtiğimde sıradaki odada 'işte benim ejderham bu olmalı ' diyeceğim bir ejderhayı gördüm.Oda kafasını kaldırıp bana baktığında Siyah derisine çok yakışan Sarımtırak gözlerinin karanlığı aydınlatan bir mum misali parladığını gördüm.

O sırada yanımda duran Aidan
"Güzel seçim o bir Gece Kuzgunu bazı ejderhalara nazaran onun ateşi kırmızı yada turuncu değil onun ateşi mor ve şuanda burada bulunan en tehlikeli ejderhalardan." Dediğinde ben ona bakmaya devam ediyordum Aidan içeri girdiğinde peşisıra bende onla içeri girdim.

O çok güzeldi elimi kafasına koyup sakince okşadığımda oda gözlerini kapatmış başını biraz daha eğmişti.

"Yeni ejderhan ile uçmaya ne dersin büyücü?"

Bittii

Aşırı şip bir bölümdü (:

Neyse bölüm hakkındaki düşüncelerinizi alayım

Sizce Cass'in ejderhası nasıl?

Cass ejderhasına ne ismi verecek?

Ve Cass'in ejderhası ile uçuşu nasıl olacak?

Yb yarın gelecek

☆☆☆
Akşamınızın güzel geçmesi dileğiyle...

Ebedilik SavaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin