7 Hari Di Maldives selepas Kahwin

16 0 0
                                    

Pada Cuti Musim Panas di Korea Jimin dn Park Hana Pergi Honeymoon ke Maldives Selepas Perkahwinan dorng Masa tu dri Incheon international airport ke Maldives Mengambil masa 9 Jam Dari Korea ke Maldives so Dalam Perjalanan tu Jimin Buat Park Hana x berhenti cair dgn buat muka yg comel tgk movie sama2 dlm Flight Main Game sama2 so perjalanan Incheon ke Maldives memang sangat memenatkan. Tina di Airport Maldives Park Hana Kejut Jimin Kata dh sampai Maldives. Mereka Mengambil teksi Dari airport ke Resort yg paling mewah di Maldives Smpai2 Di hotel Jimin pon pergi ke Kaunter utk mengambil kunci bilik hotel yg mereka dh booking 7 Hari so Hari pertama Sampai Jimin x sabar nk main air so masa tu Hana pulak tengah letih sbb 9 jam perjalanan dri Incheon ke Maldives.

Pada Mlm tu Mereka makan Seafood yg Fresh dri laut slps mkn manja2 semua mereka dua masuk ke bilik utk tido dn rehat. Keesokan Harinya Jimin Bangun awal Dengan Pakai Boxer je Masa tu Hana pulak tengah seksi masa tu so mereka Mandi semua lepas tu 1 Hari mereka main air laut mereka Diving, Snorkeling, Fishing n mcm2 lagi la Jimin Asyik buat muka cute dia Smpai Hana Menjerit sbb terlampau comel Dan selepas mkn tengah Hari mereka pusing2 1 Maldives Naik Jet Ski kat resort yg do sediakan Jimin dn Hana sangat Happy Mereka asyik Melakukan aktiviti mcm snorkeling nampak kehidupan laut smpai Jimin bagi pickup line la Jimin Tanya Hana apa beza awak dengan ikan Hana ckp ikan Dalam air Hana Dalam hati Jimin, Jimin Kata Salah Hana kata hbistu ap oppa Jimin Jawab ikan tak boleh hidup tnpa Air Jimin tak boleh hidup tnpa hana, Hana pon Muka dh start blushing merah.

Hari kedua di Maldives mereka Main Water board di Maldives smpai Hana menjerit takut dengan ombak besar pastu Jimin Gelak Je Hana Jerit Oppa!! Jangan La Hana takut la Gan Ombak besar mcmni Jimin Sempat bg pickupline lg Jimin x takut ombak besar Jimin takut kehilangan Hana je Hana sekali lg muka dh merah malu malu kucing. Mlm tu Jimin buat Surprise kat Hana Jimin bg Candle light dinner utk Hana. Keesokan nya hari 3 di Maldives Jimin Rehat gan Hana Mandi Swimming pool pulak 1 Hari berendam dlm Swimming pool Jimin bg kiss kat Hana masa tu Hana pulak bls kiss balik kat Jimin. Hari ke 4 mereka di Maldives mereka Bermain Speed boat berdua je kat tengah laut masa tu Hana dh sexy pakai bikini jimin pakai Seluar Hawai je Hana ni malu2 je mula lama Iman x kuat tgk jimin dh sexy teruk mereka buat la apa Yang patut.

Hari kelima mereka Di sana mereka go shopping pulak beli ole2 utk bts yg lain sbb esk Hari last mereka berdua Di Maldives Jimin bg lg pickupline nak tau x kenapa air laut tu masin hana jwab xtau oppa jimin ckp sbb yg manis tu  semua ada kat awak Hana sekali lg cair gan Jimin.Hari terakhir sebelum esk pagi pulang ke  Korea Jimin Bg Hadiah Kat Hana pastu Hana kata ni apa oppa? Bukak jela tengok2 Jimin bagi permata yg Mahal utk hana, hana menangis sbb dia kata x menyesal nuna kahwin gan oppa  mcm mcm oppa bg kat nuna mlm terakhir tu Jimin Buat Surprise lg utk si Hana dia bawak Makan kat kedai paling mewah di Maldives Hana kata oppa ni Mahal sgt ni jimin kata xpe nuna demi cinta saya sanggup bg apa sahaja sebab Hana bg anak kat saya dh la beranak tu sakit ni semua utk nuna jimin ckp mcm tu kat Hana so Hana menangis x terkata kata kedai tu pulak pasang lgu Bryan Adam Tajuk Everything I do I do it For You utk Hana masa tu Jimin Main Guitar masa tu.

Keesokan harinya mereka pulang ke Korea Dan Hana Menjaga anak2 di rumah mana Kala Jimin pergi keje macam biasa. 2 Hari lps balik Dari Maldives Hana Muntah2 mual tanda2 yg dia mengandung sekali lg.

Bersambung............

Park Jimin Dan Park Hana Sebulan Di Maldives HoneymoonWhere stories live. Discover now