Ders inkılâp dı çok sıkıcıydı yine Mehmet'in yanında oturuyordum ders tam başlamadan önce sınıf hocamız Türkçeci Nalan hoca Sınıfa girdi kimse onun oturttuğu plana göre oturuyordu Nalan hoca: "hocam izin verirseniz bi yer Kontrolü yapcam" Sosyalci: "tabi hocam" dediği gibi herkez çantasını alıp koşuşturmaya başladı bende öyle normalde en önde oturuyordum oraya çantamı fırlattım hemen koştum hoca da Sınıfı azırlıyodu herkez 1dk içinde yerindeydi ondan sonra olanlar çok sıkıcıydı.Hoca nın ders anlatışı.Ama arkada bişey oluyordu ama Kafamı kaldırmaya üşeniyordum.Sonra da arkada Sena arkadan çantanı versene dedi ben "niye" dedim ver iste diye ısrar etti sonra verdim dersin bitmesine 10dk kala Kafamı kaldırmaya yeltendim arkada çantalardan oluşmuş bi dağ vardı sınıftaki herkezin çantası ordaydı yolu kapatmışlardı ve gerçekten çok büyüktü sonra bizimkiler sanki hoca yokmuş gibi herkez üstüne montunu attı biri hocaya dersin bitmesine 2dk var dedi hoca böyle yapmamıza izin verdi ama normalde 10dk filan vardı sonra herkez teker teker Çanta ve montların üstüne atladı.Herkez deli gibi Gülüyor ve atlıyanın g*tüne i tane vuruyolardı bn bu yüzden atlamadan izledim sonra zil çaldı çok eğlenceli bi dersti ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ders sıkıntısı :S
Novela JuvenilArkadaşlar bunu sadece derste sıkıldığım için yazıyorum lütfen kötü yorum olmasın :)