Hangover tadında:Part 1

201 21 211
                                    

Ehehe evet şimdi ağzıma sıçabilirsiniz ama kızın adını değiştirdim yine. Son ve kesin olarak kızın adı Nida.

Ayrıca bu bölümü BanditoSpider a adiyom başarılarının divamı dileğiyle çiğ köftem.

7.05

Nida

Aghhh başım çatlıyor.

Dün akşam noldu?

Neden yerde yatıyorum?

Dur bidakika yanımda biri daha benimle yatıyor.

Sakince dikkat çekmeden yavaşça kafamı çevirdim.

Harry!


▪︎Tabiki Harry olucaktı bu harry fan-▪︎

+Anladık aga biliyon bir hikayede olduğunu

Bir yatak odasında yatağın ayak ucunda yerde yatıyorduk ama yatakta da birileri yatıyordu.

Harry kafasını kaldırdı o da neler olduğunu anlamamıştı bana bakıyordu "Neredeyiz biz? ve dün ne oldu?"

"Bilmiyorum" dedim yatarkan kafamı tutarak.

Aynı anda dikleşip gözlerimiz fal taşı gibi açılmış bir şekilde birbirimize baktık.

▪︎ohooo yeni düştü JEKENTJF▪︎

Lan bir şey biliyorsan söyle

▪︎Yoo ne münasebet▪︎

Anan..

▪︎Anamız▪︎

"Yoksa biz-" dedim parmağımla yeri göstererek.

"-dün gece" dedi Harry benimle aynı şeyleri yapıyordu.

"Ughh sanmıyorum yani olmamıştır" dedim sakin görünerek.

"Yok ya olmamıştır" dedi.

"Biz neredeyiz?" diyip ayağı kalktım üstümde beyaz bir gömlek kırmızı kravat ve askılar vardı altımda ise kahverengi bir şort vardı ve ayaklarıma mavi kırmızi çizgili çoraplar giymiştim. Süngerboba benziyordum.

Çok geçmeden yatakta şok etkisi yaratıcak bir şey fark ettim.

Orhan Tom ve Sam hep beraber birbilerine sarılarak yatakta yatmışlardı. Ayrıca minyonlar gibi giyinmişlerdi.

Daha sonra Harry ayğa kalktı üstündeki aşçı gömleğinin üst kısmını çıkarmıştı o da Ratatuy filmindeki Linguini gibiydi. Çok tatlıydı

Yavaş yavaş kendime gelmeye başlamıştım galiba bir oteldeydik ama biz bu duruma nasıl geldik!?

Harry kafasın ovuşturup banyoya doğru ilerledi. Bir dakika geçmeden Harry çıglık attı ve hemen ardından bir kadın çığlığı daha geldi sonra Tom Sam ve Orhan uyandılar hâlâ birbirlerine sariliyorlardı. Koşar adımlarda tuvalete gittim.

Banyoda Harry ve Ceren vardı." Ceren senin burda ne işin var?"dedim Harry boş gözlerle bakıyordu.

"Nasıl ne işin var siz geldiniz ya dün akşam."

HOLLAND AİLESİ (Harry Holland)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin