1.Bölüm

49 3 1
                                    

''Sıra bende''

Kızlarla beraber,bizim dağ evindeydik.şişe çevirmece oynuyorduk.Sıra Melissa'daydı,ona soru sorucakken içkinin yaptığı baş ağrısıyla herkes uyukalmıştı..Bizde sıkılıp uyumuştuk.Gece yarısı şimşeğin çakmasıyla yerimden sıçradım.yerde uyuykaldığım için belim ağrıyordu.Kızlara baktığımda Melisaa ve Emily yerlerinde yoktu.Ashley'i ve Linda'yı uyandırıp kızların olmadığını söyledim.Kapıya doğru gidip dışarı bakıcakken birdn Emily geldi.

''Melissa nerde''

''Ben uyandığımda Melissa'nın çığlıklarını duydum ve sesin geldiği yöne gittiğimde hiç kimse yoktu''

1sene sonra

Okul başliycağı için evimize geri dönmüştük.Melissa'nın kaybolmasından tam 1sene geçmişti,koca bi sene. Bu eve geri gelmek hiç istemiyordum çünkü melissayla tüm zamanlarımız, anılarımız,neredeyse her şey bu evde olmuştu.Ama alışmam lazımdı,ne kadar zor olsada alışmaya çalışıcaktım.

Odama çıktığımda neredeyse her yerde melissayla olan anılarımız vardı.Pencerenin altındaki duvara yapışık olan uzun dikdörtgen şeklindeki pufuma oturup,dışarıyı izlemeye başladım,benim penceremden bakınca Melissa'nın evini görebiliyordum.Uzun bir süre Melissaların evini izledim.

Birden Melissaların kapının önüne eşya taşıma kamyonu yanaştı.kamyonun içinden düz esmer kısa saçlı,kısa boylu bi kız indi ve adamlara emir vermeye başladı.Birden kızın yanına Linde gitti.Durup onları izledim.

                                                             Linda'nın ağzından 

Melissa'nı evine taşınan birini gördüğümde hemen o kızın yanına gittim.

''Selam''

''Ben Hale'' uzattığı eli sıkarak

''Linda'' dedim.

''Bu evde mi oturucaksın artık?''

''Evet, bir sakıncasımı var?'' demesiyle cevapsız kaldım,kim bu eve taşınabilirsin demişti ki ona.

''Hey! Bir soru sordum?''

''Hayır,sadece kaybolan bir arkadaşım bu evde yaşıyordu,onun oturduğu bir evde şimdi başkasını görmek tuhaf geldi''

''Hmm! Kusura bakma bilmiyordum.''

Aslında kız iyi birine benziyordu.

''Peki sonra görüşürüz! Bu arada Hoşgeldin'' dedikten sonra Aria'ya haber vermek için onun yanına gittiğimde bizim kızlarla toplanmışlardı.Ben(Linda ), Aria, Ashley, Emily ve Melissa çok yakın arkadaştık okulda herkes bizden korkardı.Melissa kaybolduktan sonra Ashley bizimle takılmayı bırakmıştı ama Melissa'nın kaybolmasıyla tekarr bir araya toplandık.

Kızların yanına oturup onlara olanları anlattım.Aria zaten bizi pencereden görmüş ve olanlardan haberi varmış.

                                                                  Aria'nın ağzından

Biz böyle konuşurken 4'ümüze peş peşe mesaj geldi.

-''Evime taşınanlar olmuş cadılar

                                 M''

Hepimiz birbirimize bakarken,

''Sizede mi M' den mesaj geldi'' Linda nın demesile hepimiz başımızı salladık.Kim göndermiş olabilirdi bu mesajı.?

Ya bizimle oyun oynayan ir ya da Melissa ölmemişti.son seçenek olamazdı çünkü;Hale Melissa'nın evine taşınmadan önce, onun evden cesedi çıkmıştı.Peki ya bize bu mesajı atan kimdi?

Nasıl buldunuz hikayeyi ?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 17, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KAYBOLAN SIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin