3

547 32 18
                                    

İstediğim gibi güzel bir şey bulamadım. Aklımdakine en uygun buydu. Sadece sonu yazdığım sahneyi düşünün. Keyifli okumalar.

the head cheerleader and the coolest boy
final part

"Bundan kimseye bahsetme tamam mı?" Annabeth kızarmıştı.

"Neden?"

"Bilmiyorum. Yani maç bir geçsin en azından."

"Tamam."

••

Annabeth ertesi güne aşırı enerjik başladı. Percy ile sonunda çıkıyorlardı. Bunu Piper'a söylese mi emin değildi. Kahvaltısını edip çabucak okula gitti.

İlk önce dolabına gidip eşyalarını bıraktı. Dersi için ihtiyacı olan şeyleri aldı. Bugün ilk dersi Percy ile değildi. Ama ikinci dersi Percy ile geçecekti. İkinci dersi iple çekiyordu.

Kimya dersinden çıktıktan sonra biyoloji sınıfına ilerledi. Sınıfın hemen girişinde Percy ve Jason vardı. Percy onu görür görmez gülümsedi. "Günaydın."

"Günaydın çocuklar."

"Günaydın Annabeth."

Annabeth ikisinin yanından geçti. Piper ikisinin masasında Annabeth'i bekliyordu. "Haberlerim var."

"İyi mi kötü mü?" Annabeth kaşlarını çattı. Piper'ım yüz ifadesine bakılırsa haber kötüydü.

"Moordale'in ponpon kızlar kaptanı başka bir okula gittiği için artık kaptan sürtük Drew'ün sürtük kuzeni Bella."

"Jimnastik meme sevmez."

Piper Annabeth'e göz devirdi. "Haklısın ama o kız senden daha üstün olmak için her şeyi yapar."

"Ben olamaz ya?" Annabeth sırasına oturdu. Piper Annabeth'in kulağına fısıldadı. "Percy sana bakıyor."

Annabeth gözlerini Percy'ye çevirdi. Percy Annabeth'e gülümsedi. Annabeth ciddiyetini Percy önüne dönene kadar korudu. Ardından sınıfa biyoloji öğretmenleri girdi.

İlk biyoloji dersinden sonra futbol takımının antrenmanı olduğu için Percy ve Jason sınıftan ayrılmışlardı.

Annabeth ve Piper derslerinin ardından öğle yemeği için yemekhaneye indiler. Kısa süre sonra tüm grup yanlarına gelmişti. Akşam hakkında konuşup Leo ve Percy'nin komik olmayan şakaları eşliğinde yemeklerini yemişlerdi. Yemeklerini yerken Percy ve Annabeth arasında bir sürü bakışma olmuştu ve diğerleri de bunu fark etmişti. Piper ikisi arasında neler olduğunu sorduğunda Annabeth geçiştirdi.

Nihayet akşam gelmişti. Birkaç dakika sonra Moordale'den maç için öğrenciler gelecekti. Drew'ün gözü ise Annabeth'ten ayrılmıyordu. Annabeth kıyafetleri içinde bronz teni, sarı kıvırcık at kuyruğu saçları ve makyajı içinde çok güzel görünüyordu. Çoğu erkeğin gözü onun üzerindeydi. Drew'ün eski sevgilisi Tyler sürekli Annabeth'in yanına geliyordu ve Percy sinirlenmişti. En sonunda Annabeth'in yanına gidip konuşmalarını böldü.

"Tyler neden gidip konuşmak için başka bir kız bulmuyorsun?" Percy Tyler'ı omzundan ittirdi.

"Sen neden başka birini bulmuyorsun?"

percabeth one-shot Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin