In perioada asta in care toată lumea s-a aflat intr o stare continua de teama, angoasa și neputința din cauza unui virus mortal, după o perioada proasta a venit și vremea vindecării. După aproape 2 luni, totul a revenit la normal in România și toți au fost vindecati. O perioada istorica as putea zice! Sufletele tuturor sunt nerăbdătoare și însetate de dorinta, dorința de libertate și de normal. Cum adolescenții nu mai încep școala, un majorat este perfect după acest timp de coșmar. Intr o zi de vara, unde parca și natura se bucura de prezenta oamenilor învăluiți de un instinct animalic de a zburda prostește, câțiva adolescenți se pregăteau de majoratul lui Toma. 18 ani împliniți chiar după o Nebunie pe care numai Iisus o putea prezice. M as simți și eu mândru de asta!
Toma era printre acei baieti populari, cliseic știu, dar cu un tata preot. Ce ți mai puteai dori? Te cucerea cu primul discurs despre cum sa te împărtășești sau cât de important e pentru el sexul. Rar, dar plin de esența! Ei bine, astăzi toți i au îndeplinit dorința superficiala de a se îmbracă in stil vintage, ca de, n au făcut toți asta in ultimul timp. Oare de ce? Ca a apărut covid! Hahahaha! Intr o încăpere îmbibată in alcool și decolteuri provocatoare, își făceau simțita prezenta și invitații sărbătoritului. Majoritatea in negru, o alta moda prin care adolescenții doresc sa se afirme pe plan social, in afara de câteva puștoaice care arătau splendid in rosu sau alte culori tinerești. Printre acestea se afla și Daiana, una dintre actantele acestei cărți, dacă nu te ai prins. Un trup conturat de cele mai frumoase trăsături, asemenea chipului sau inocent si totuși, cuprins de atâtea dorinte și durere.
De aici nu putea lipsi nici actantul Werkatz, care abia saluta, ochii lui fiind ațintită către logo ul unei sticle de Vodka.
CITEȘTI
Depinde de actantul conversatiei
RomanceChipeș, rece și cu un șarm incontestabil, Werkatz ajunge sa intre intr-un joc unde sufletul sau reprezinta sacrificiul sau flacara care o pot face pe Daiana sa cedeze si sa i dezghețe sufletul învăluit intr-un venin plin de drame de familie, depresi...