MİNA
Şirketin 60.yıl partisinde öğrenmişti Mina işten atıldığını. Ziya Şirket'in CEO yardımcısı Yusuf Ziya ile yattıktan sonra ki sabah onun fotoğrafını sosyal medyada 'kuzu uyuyor' açıklamasıyla paylaşmasa belki de tüm bunlar olmayacaktı.
Şirketin 60.yıl partisinden beş gün önce çalıştığı şirkette ki bir grupla Los Angeles'a gitmişti. Amaç tatil değil, orada ki bilinen bir şirketle anlaşma imzalamaktı. Kendi çalıştığı şirket olan Dolun'ay Şirket'te mimardı. Los Angeles'da ki şirketi ikna etmek için de tüm çizimleri kendisi yapmıştı. Kenan müdüründe katıldığı bu ekiple beraber orada iki gün kalmışlar, uzun uğraşlar sonucu Angeles'da ki şirketle anlaşmaya varmışlardı.
Kenan müdür "hemen çalışmalara başla şirketin 60.yıl partisine kadar dosyalar elimde olsun" diyordu havalimanında, İstanbul'a dönerlerken.
Mina içinden küfür savururken yüzünü somurtarak "Çarşamba akşamına 10 tane çalışma istiyorsunuz Kenan bey, imkansız" demişti. Bir yandan da valizinin inatla yavaş gitmesine küfür ediyordu.
"Bugün ne günlerden Mina."
"Pazar."
"Yani Çarşamba gününe ne kadar var."
"Üç gün."
"İmkansız mı?"
"Hayır Kenan Bey, imkansız diye bir şey yoktur." 2 yıldır çalıştığı bu şirkette Kenan Bey'den her gün bu 5 kelimeyi duymuştu. İmkansız diye bir şey yoktur.
Bu Haziran sıcağında havalimanında ki havalandırmalar yetmiyordu serinlemeye, Mina'nın saç dipleri terlemişti. Sıcaktan mı yoksa şu an Kenan Bey'e olan sinirinden mi bilmiyordu. Sanırım ikisi de diye geçirdi genç kadın içinden.
Eve gidip yatağında uyumayı diliyordu sadece, içinden umarım kızlar evde değildir diye geçirdi. Ev arkadaşlarının: Mina nasıldı Los Angeles diye soru sormalarını çekemeyecek durumdaydı. Kendi özel gücüne inanmakta güçlük çeken iki ev arkadaşı... Yasemin ve Banu.
Sahi bu devasa özel gücüne kim inanmıştı bu zamana kadar? Sadece annesi. Annesi: Mina lise son sınıfa geçtiğinde içinde bulunduğu bir otobüsün devrilmesiyle vefat etmişti, bundan 7 yıl önce. Mina annesi gittikten sonra çok güçlük çekmişti, annesinden kendisine kalan evde yaşamını sürdürüyordu. Üniversite sınavına dört ay kadar kala toparlanabilmişti ancak, annesinin de istediği gibi Mimar olmuştu.
Hayatı umursamayan başarılı bir mimar. Mezun olalı 2 sene olmasına rağmen, Türkiye'nin en iyi, en bilindik şirketlerinden birinde çalışan bir mimar.
Kimdi Mina?
Hep kendisine bu soruyu soruyordu. Ben kimim de böyle bir özel gücüm var. Kimsin sen Mina Akel?
24 yaşında mimar, 2 arkadaşıyla aynı evi paylaşan hayatı deli dolu yaşayan dışarıdan bu kız çatlak bir bok yapamaz denilen ama işini çok seven ve çok iyi yapan bir genç kadından fazlasıydı. İnsanlarla temasa geçtiğinde dokunduğu kişinin anılarını gören bir genç kadındı Mina.Bu özel gücü sayesinde çok şey öğrenmişti ama bunun yanında çok canı da yanmıştı. Sevgilisine dokunduğunda ondan bir anı görmüştü bundan bir ay önce, yatakta bir kadınla beraber olduğunu kendisini aldattığını böyle öğrenmişti. Kendi özel gücüyle...
Nasıl buldunuz giriş kısmını merak içerisinde bu satırda bekliyor olacağım.
Bu arada bu bölümü bir fragman olarak düşünün, dizi başlamadan bir ay öncesinde verilmiş bir fragman... İlk bölüm Eylül ayında gelecek arkadaşlar, ben dayanamadım giriş kısmını hemen paylaşmak istedim :))
Kim bilir belki yoğun istek olursa erken başlarım veya giriş bölümü tarzında bir bölüm daha yayınlarım.Mina'nın özel gücüne inananlar?
16.08.2020
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAMANA KARŞI
Teen FictionBir özel gücünüz olsa ne olsun isterdiniz? Görünmezlik, ışınlanmak, insanların düşünceleri okumak. Peki özel gücünüz insanların bazı anılarını görebilmekse...