badpeoplee
Ayakta duracak halin yokken, hayatda duracak nedenlerin varsa, korkma düşmezsin.°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Merhaba arkadaşlar ben Nergiz. Bu gün kitabımın ilk röportajını Şirayla yapacağım. Sizleri seviyorum.
***
1. Kitap yazmaya ne zaman karar verdin?
Kitap yazmaya ilk olarak 4-5 sene önce başladım.
2. Çocukluğunda hiç "büyüyünce kitap yazacağım " düşüncesi var mıydı?
Çocukken hep hayal kurardım. Ama hayal ettdiklerimi kağıda dökemediğim bir dönem vardı. Cesaret edip yazmayı hep istemiştim.3. Kitabını yazarken bu kadar okura ulaşmayı düşünüyor muydun?
Düşünmüyordum. Böyle bir aileye sahip olacağım pek aklıma gelmemişti. İyi ki varlar.4. Kitabının içeriyi bulmak tesadüf müydü yoksa, önceden hayel etdiğin bi' şey miydi?
İlk başta kitaba başlarken bir arkadaşımla yazmıştık. Orada iki çete vardı. İlk beş bölümden sonra arkadaşım yazmak istemedi. Ben devam etmek istedim. İşte o süreç benim tek başıma meseleyi iki çeteden farklı bir boyuta taşımaya çalışıp hikayenin altını doldurmaya çalıştığım kısımdı. Kumsalın yaşadıkları, tecavüzcü arayışı, Ateşin susması, vurulmayı göze alması, diğerleri, benim sürekli hayel etmemle oluşan şeylerdi.5. Hiç yazdığın kitabın karakteri olmak istedin mi?
Evet, hatta oldum. (: Kitabın içinde Şirayı yazdım. Her karakteri iyi yada kötü benden bir iz taşıyor o yüzden bütün karakterlerde benden bir parça göre bilirsiniz aslında. Ama kendimi Eilivde hayal ettiğim ve orada olmayı çok istediğim zamanlar oldu. Ve Şirayı Eilivde yazdım. Kitabi orada elle tutula bilen somut bir hale getirdim.6. Aşkı tek cümleyle nasıl anlatırsın?
Aşk kabulleniştir. Birini değiştirmek değiştirmek istemediğini ondan gelen her şeyi sevdiğini kabullendiğin noktadır.7. Yorumlar mi yoksa iyi yorumlar mi daha çok.
İyi yorumlar çok ama, kötü yorumlarda var. Bazen okuyunca beni üzen, kıran bir şeyler oluyor ama bunlar yüzünden beni seven insanların yorumlarını göz ardı edemem. Can sıkıcı kısmı olan bu kitlenin yazdıkları şeyleri eleştiri saymaları8. Hiç kitap yazmakdan bıktın mı?
Bıkmadım ama hiç yazmadığım, donduğum devam edemeyeceğini düşündüğüm anlar oldu. Klavyenin başına oturduğumda zihnimde hiç bir şey oluşumuyordu. Çok can sıkıcı bir süreçti. Okuyucularım devam etmemi beklerken her yorumlarını görürken ve yazamazken kötü hiss ettim.9. Sana yazmakta ilham veren birileri var mı?
Birileri diyebileceğim bir şey yok. Müzik çok iyi geliyor bu süreçte. Özellikle kulaklık takılı tek başıma yürürken kendimi bir şeyler hayal etmek konusunda çok verimli hiss ediyorum. Günlük hayatımda herhangi bir şeyde ilham kaynağı ola bilir.10. Ailen kitabı duyduğunda ne tepki verdin
İlk başta bilmiyorlardı ama sonra söylediğimde çok destekçi davrandılar. Çünkü yazmak iyi geliyordu.11. En çok hangi tür kitapları okumayı seversin?
Gerilim, dram, fantastik... Elime aldığım beni hikayenin içerisine çeke bilen her türde kitabı okumayı seviyorum ama en sevdiğim fantastik olanlar. Bende bu türde yazmağı çok istiyorum.12. Sevgilin olsa hangi kitab karakterine benzemesini isterdin?
Çok zor bir soru. Eiliv erkeklerinde her birinin kendine çeken özellikleri var. Ben seçme şansım olsa Risusu seçerdim sanırım.(Bende :)) )13. En sevdiğin Wattpad kitabi hangisi?
En sevdiğim diye bileceğim kitap yok şuan. Ama Celali benim uzun zamandır çok severek okuduğum bir kitaptı. Döner döner tekrar başlarım. ( Canım döner çekti ;( )14. En sevdiğin yemek hangisi?
Sarma. Net asla bıkmadan yerim . ( Sende kendimi görüyorum Şira)15. Türkiye'nin hangi ilçesindensin?
Bursa:)16. Hobilerin nelerdir?
Yazmak ve resim çizmek. En çok kendimi iyi hissetdiren hobilerim.17. Wattpad'e ilk okuduğun kitap hangisi?
Wattpadı bir rastlantı eseri buldum ve ilk baktığım kitabi hatırlıyorum. Google'dan eski kabadayı hikayelerini araştırdığım bir gün Wattpad platformunda Şule Terzinin "Psikopat Mafya" kitabını görmüş ve okumuştum. Wattpadle böylece tanışmış oldum.18. Kitapı yazarken heyecanlandığın oldu mu?
Üzüldüğüm, heyecanlandığım... Sizin hissetdiginiz bir çok duyguyu hissetdiğim zamanlar oldu.19. Wattpad uygulamasını ne zaman tanıdın ?
5 sene önce bahsettiğim gibi şans eseri tanıdım uygulamayı.20. Herhangi fobin var mı?
Evet, karanlıktan pek hoşlanmadığım zamanlar oluyor. Zamanlar diyorum çünkü bazen kendimi en iyi o karanlıkta sakliya biliyorum. Kaçtığım duygu yoğunluklarından, beni yoran insanlardan... Yani korktuğuna saklanmakta ilginç bir duygu.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Yazım hataları için özür dilerim.
Nergiz E.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarla Sohbet
FanficÜnlü olan olmayan bütün yazarlarla sohbet ediyoruz! Belki içlerinde sizinde en sevdiğiniz yazarlar vardır? Biz soruyoruz onlar cevaplıyor. Hadi bakalım ne cevaplar verecekler. ©Tüm haklar saklıdır ve lütfen emeğe saygı olarak röportajı kopyalamayını...