Vanuit jou:
Ik liep naar huis nadat ik bij me vriendin had avond gegeten. Het is nu zo'n half 10 dus het is best wel koud en donker. Het is misschien niet het beste idee om nu nog in deze wijk te lopen, maar ik ben niet bang ik ben ook totaal niet bang om een paar klappen te geven als dat nodig is. Ik hoor opeens 2 jongens achter me wat lachen en voel me wat ongemakkelijk. "Eh check die chick hier voor ons" hoor ik de ene fluisteren naar de andere. " Nice ass" hoor ik de andere terug fluisteren. Ik voel opeens een arm om me heen geslagen en zie de 2 naast me verschijnen. "Heeeeee wijffiee, wie mag jij dan wel niet zijn." ik kijk naar rechts en zie een jongen met blond haar en groen grijze ogen. En duidelijk dronken, aan de andere kant een donkere jongen waarschijnlijk minder dronken. Maar nog ze zijn facking dronken. "Kom op niet zo verlegen, ik zeg wel eerst dan. Ik ben Cassius dat is Samuel" zegt de jongen die dus Cassius heet. "Ik ben (jouw naam) " zeg ik. " En waar gaan die mooie beentjes naar toe?" zegt Samuel half over me heen hangend. "Naar huis" "Helemaal alleen? In het donker? Nou nou jij durft." zegt Samuel. "Het is niet zo ver weg dus ging ik gewoon lopen, maar als ik had geweten dat ik jou zou tegen komen had ik de bus wel genomen." zei ik bot. "OOOOOOOHHH get rekt mate" schreeuwt Cassius. Samuel doet alsof er niks is gebeurt en kijkt Cassius alleen boos aan. "Waar woon je dan?" vraagt ie door. "Zoals ik zei hier vlakbij." zeg ik half zuchtend. "Maar hier een straat verder op of in deze straat toevallig." zegt ie en ik voel dat we langzamer beginnen te lopen. "Uhhh hier een straat verder op en dan om de hoek." zeg ik . "Das leuk, ik woon hier drie huizen verder op.Kan ik je nog vaker zien" zegt hij en kijkt me aan en knipoogt naar me. " Nou liever niet als je zo dronken bent" zeg ik. Hij duwt me tegen het muurtje aan en zijn gezicht is heel dichtbij die van mij. "Zeg nou maar dat je dat wel leuk zou vinden." ik ruik de geur van alcohol duidelijk. "Nee gewoon niet en laat me los. " zeg ik , ik zie Cassius niet meer en word lichtelijk bang nu. Hij pakt me polsen stevig vast en klemt ze tegen de muur. Dan voel ik zijn lippen op de mijne, ik probeer terug te trekken en hem van me af te duwen maar dat gaat niet en zijn grip op mijn polsen word steeds steviger. Ik probeer hem een knietje te geven in zijn maag of waar dan ook maar dat lukt ook niet. "Doe normaal bitch" zegt ie lichtelijk geÏriteerd. "Laat me dan los, jij klootzak!!"schreeuw ik. "SAMUEL!! LAAT HAAR LOS!!" hoor ik van links. Er komt een jongen met bruin haar naar ons toegelopen. Daar achter zie ik Cassius en nog een jongen. "Rot op Dioni je ziet toch dat ik bezig ben" zegt Samuel boos. "Je hoort toch dat ze het niet wilt, nou ga weg" Dioni pakt hem bij zijn arm en rukt hem bij mij weg. De andere jongen neemt hem mee naar binnen, "Sorry voor Samuel ,hij doet rare dingen als ie dronken is" glimlacht Dioni. "Nahh maakt niet uit, denk dat ik ook niet helemaal normaal ben als ik dronken zal zijn. En ik ben wel wat gewend " glimlach ik terug. "Ja dat was wel duidelijk toen je dat knietje wou geven." zegt Cassius lachend."Tjaa zelfverdediging geleerd" zeg ik. Die andere jongen met ook donker haar komt terug lopen. "Ik heb hem op zijn kamer gedouwd en hopend dat ie gaat slapen, hij zal wel een kater morgen hebben dus heb een emmer en een hele fles spa blauw neer gezet naast zijn bed." zegt ie en komt naast Dioni staan die me aan staat te staren. "Hee ik ben Jai ,sorry nog voor Samuel. Hij is beetje padje af dankzij vanavond." zegt hij en geeft me een hand. "Maakt niet uit, ik ben (Jouw naam)" zeg ik met een lichte glimlach. "Ik ben trouwens Dioni" zegt hij en steekt ook zijn hand uit. "(JOUW NAAM)" zeg ik en glimlach terug naar hem, hij kijkt me in mijn ogen aan en ik voel dat ik een beetje bloos, gelukkig kan je het niet zien want het is donker. "Ik denk dat k maar naar binne ga want die kater voel ik al hangen"zegt Cassius. "Jij moet stil zijn want jij kan het beste tegen drank van ons alle 5." zegt Dioni. "Dat zegt nog niet dat ik geen kater kan hebben" zegt Cassius en loopt naar binnen. "Kom je mee naar binnen?"vraagt Dioni "Nee sorry ik denk dat ik maar naar huis moet. Ik ben al heel laat" Zeg ik . "Moet ik je anders brengen? "vraagt ie. "Nee joh hoeft niet, het is een straat hier vandaan" "Je weet niet wat voor een mensen lopen, kijk maar naar Samuel" zegt ie lachend. Ik lach terug "Ik kan meelopen , dan ben ik je bodyguard."zegt hij en hij gaat staan alsof hij kast is. "Nou meneer Bodyguard loop dan maar mee" we lachen en lopen dan samen naar mijn huis. "Dus op welke school zit je? " Het Fortes college" zeg ik en kijk m aan "Jij?" vraag ik . "Ik zit ook op die school, ik dacht al dat ik je ergens van kende. Welke klas zit je? " "Ik zit in H3D" zeg ik en hij kijkt me aan."Ik in H4E"zegt ie. En Ik kijk in zijn donker bruine ogen. "Dus je bent mooi én slim" zegt hij en hij pakt me hand en ik moet weer blozen, ik heb echt zoveel geluk dat het donker is. Hand in hand lopen we naar de voordeur van me huis. Als we bij mijn voordeur staan draai ik me naar hem om. "Zie ik je dan morgen bij mij? Je weet nu waar ik woon." zegt ie smooth kijkend en hij pakt me andere hand ook. "Is goed, hoelaat?" vraag ik. "Ik app je nog wel ,want we moeten eerst nog vroeg ergens heen." ik gaf m mijn nummer en hij die van hem aan mij "Dus ik zie je dan morgen?" "Jupp dan is Samuel toch niet weer zo dronken eh?" hij moet lachen "Nee hoop het niet" hij komt dichter bij met zijn gezicht "En anders bescherm ik je wel beautifull" zegt hij "Wat ga je er dan aan doen als ie me weer lastig valt bodyguard" zeg ik zacht. "Als het nodig is sla ik hem zoals jij kan" zeg hij "Dus je bent wel een badboy" zeg ik half lachend. "Je moest eens weten"en zijn gezicht kwam steeds dichterbij, ik voelde mijn hart steeds sneller kloppen en zijn lichaam dichter op die van mij. Hij legde zijn handen op mijn heupen en ik mijn handen om zijn nek. Ik verlangde nu naar zijn lippen "Zoen me dan als een badboy nu" zeg ik. "Ik dacht dat je het nooit zal vragen"en ik voel zijn lippen op die van mij komen. Zijn tong kwam tegen mijn lippen en ik opende mijn mond. Onze tongen vochten om dominatie, wanneer hij won trok hij even later terug. "Tot morgen dan eh " en hij knipoogt." Tot morgen" zeg k en hij loopt weg. Ik bijt op mijn lip en ga naar binnen. Ik heb nu al zin in morgen.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit is het eerste stuk laat me weten wat je ervan vind plss.....
En comment voor 2e upload!! xxx
Vote and Comment dus!!
JE LEEST
B-Brave Imagines {Dutch}
Fanfiction* Imagines over jou favo! * Zet in de comments waar ik over zou schrijven en degene over wie het zou moeten gaan * Ik zal elke week zoveel mogelijk maken voor jullie xx