( ik weet de afkomst van Cassius niet duss srry als het fout is ahaha)
ik lag boven op bed wat met me laptop te kloten, ik ging zo weg naar de verjaardag van de oma van mij beste vriendin. Ik deed me laptop dicht en keek op mijn telefoon. Geen berichtjes dus ik ging me maar vast omkleden. Ik deed me zwarte strakke jeans met wat gaten op me knieën , een roos bh dingetje met een wit t-shirt die aan de zijkant half open is erover met erop de tekst 'I won't kiss you my lipstick is to expensive'. Ik deed me haar en besloot om het los te laten. Ik deed wat mascara op een dunne streep eyeliner. Ik ben niet zo'n make-up meisje, ik heb ook een licht donkere huid dus mij staat niet zo'n dikke laag make-up enzo. Mijn vader is Antilliaans en mijn moeder gewoon nederlands. Ik ben dus een mix,een halfbloedje wat je het wil noemen. Ik pak mijn mobiel en wil naar beneden als me telefoon afgaat, ik zie dat het Soraida is. Ik loop bellend de trap af( S is soraida/ J is jij)
J; heee dushii
S: hee meiss
J: whatsupp?
S: Hee luister uhh ik en me ma rijden nu weg dus we zijn over ongeveer 5 minuten bij jou.
J: Okeee en waar ist trouwens?
S: In Zeist das ongeveer 3 kwartier hier vandaan,hoezo je bent toch niet wagenziek? Haha
J:Nee joh en anders kots ik lekker over jou heen hahaha
S: Hahahaha moet je proberen ik hoek jou!!
J: Lekker dan Sorr
S: Hahaha hou van je hoor
J: Jaja hahah ik ook van jou tot zo eh
S: Tot zooo
Ik hang op "Was dat Soraida?"vraagt me ma en kijkt me vanaf de bank aan. "Ja ze is hier binnen 5 minuten, dan gaan we." zeg ik en pak me witte nikes naast de bank. "Hoelaat ben je terug trouwens?" vraagt me ma "Ohhh waarschijnlijk iets na 8en ongveer of ik blijf bij Sor slapen weet ik nog niet.Ik app wel"zeg terwijl ik ga zitten op de bank. "wel doen eh anders word ik ongerust" "ja ik bel of app wel ff als ik wegga daar" zeg ik , Ik wil net wat drinken pakken als ik getoeter hoor buiten. "Das snel, nou mam ik ga doeii"zeg ik en pak me lere zwarte jackje van de kapstok "wel bellen of appe he?" "Jahaaa" ik open de deur en loop naar buiten. Ik loop naar de auto waar ik Soraida al zie zitten. Ik open de deur en ga naast haar zitten "Heee chickieess"zeg ik en geef Sor een knuffel "Hee "zegt ze "Hee dushiii hoe ist ermee"zegt der moeder ik geef der een kus op der wang "Goedgoed, met jullie ook zeker." zeg ik en ga goed zitten. "Ja altijd tch" zegt ze terug. Soraida's moeder is als een 2e moeder voor me geworde , Sor en ik zijn met elkaar opgegroeid vanaf dat we in de luiers lopen. Zij is een 2 maanden ouder dan mij, mijn vader en haar vader zijn allebei Antilliaans en goede vrienden. Ik ken de helft van haar familie dan ook heel goed, haar oma waar we nu naar toe gaan is mijn 2e en lievelings oma.
********Skip die autoreis********
Aangekomen in Zeist lopen we naar het huis, als we binnen zijn zien we dat het al wel een beetje druk is. Der oma komt gelijk op ons af en geeft mij een dikke knuffel "OOHH MEISSIEEE, ik heb je al eeen tijd neit gezien, hoe ist ermee? Nog steeds die mooie krullen van je en die mooie onvergetelijke glimlach"zegt ze en pakt me handen. "En u nog steeds dat mooie figuur en die losse heupen"zeg ik en we moete lachen "Die mannen zijn er gek op hahhahaha" lacht ze. Na nog wat gepraat te hebben ,lopen Soraida en ik naar de keuken aangezien het vol is in de woonkamer. Als we de keuken binnenkomen zitten er 3jongens aan de keukentafel. 1tje staat er op en loopt naar ons toe en knuffelt Soraida. "He nichtje hoe ist?" oke hij is dus haar neef "Heee lang niet gezien ofzo"lacht Soraida en trekt terug. "Ik weet het 5dagen, maar dan nog"lacht hij en kijkt dan naar mij. "Oh dit is (JOUNAAM) mijn beste vriendin." zegt Soraida en slaat een arm om mijn schouders "Hee ik ben Cassius" zegt hij en steekt zijn hand uit, ik schud hem "(JOUNAAM)" zeg ik "Oh heee Dioni en Jai, jullie heb ik echt lang niet meer gezien" zegt Soraida en kijkt Cassius bespottelijk aan. "ha-ha-ha" lacht Cassius sarcastisch. Ik loop ook naar de andere jongens. "Hee ik ben Dioni" "en ik ben Jai" zeggen ze allebei. Achter me hoor ik de muziek keihard aan gaan. "Okayy meid bereid je voor we gaan dansen" zegt Sor tegen me "Wat?! ik ga echt niet dansen hoor" zeg ik. "Dan zal ik maar uit de buurt blijven van me moeder" zegt Cassius. "Waarom is dat?" zeg ik lachend "Als die jou te pakken krijg is er geen weg meer terug van de dansvloer" zegt Jai. "Ik weet niet waarom maar ik word bang voor je moeder nu" zeg ik en doe een stap achteruit. " Oh chill,zolang je bij mij staat is er niks. En trouwens jij bent half Antilliaans jij hoeft nergens bang voor te zijn." zegt Soraida. Dan komt de tante van Sor de keuken in. "Kom ook dansen johh" zegt ze en ze trekt mij mee. Waarom ik nou weer?! "Soraida kom!! Laat me niet alleeen!!!" zeg ik en trek Soraida mee. De jongens zie ik nog lachen en lopen achter ons aan. ( Je kan muziek aan zetten als je wilt Dancehall 2014 exclusive mix / watch out fi dis by dj lub's) "Sor zullen we gewoon ,dan zijn we ervan af"zeg ik dan. "Oh nou wil je wel" lacht Sor "Haha jaa kom gewoon is leuk " zeg ik en ik trek der mee. We gaan gewoon ons ding doen. We droppen en schudden met onze ass zoals we dat altijd doen. We dansen samen en lachen. Dan komt der oma der bij en wilt met mij dansen , ze dans alsof ze 18 is en Sor en ik lachen ons dood. Die oma heeft moves, nou droppen we met zijn 3en. Dan lopen Sor en ik naar de kant en gaat er iemand anders in het midden. De jongens komen naar ons en Cassius kijkt me aan. "Jullie hebben wel moves hoor"zegt Dioni "Tjaa Antilliaan he?" zegt Soraida en k moet lachen.Cassius kijkt me nog steeds aan, en ik kijk terug in zijn mooie bruine ogen. "Zeg moeten we de tortelduifjes ff alleen laten want dat kan hoor. "Houd je kop Jai" zegt Cassius en kijkt boos naar Jai. "Zullen we dan maar weer naar de keuken gaan, zometeen worden wij nog de dansvloer opgegooit'" zegt Dioni. "Is goed" zeg ik en we lopen naar de keuken. Iedereen gaat zitten en Soraida pakt de laatste stoel. "Jaa en waar moet ik dan gaan zitten?"zeg en en sta awkward te kijken of er nog een stoel ergens staat. "Je mag wel op mijn schoot " zegt Cassius met een veel te grote glimlach dat t eng word. "Of bij mij"zegt Dioni en kijkt Cassius lollig aan. "Ik ga wel bij Dioni want Cassius zei het veel te leuk" zeg ik en loop om de tafel heen en ga op Dioni's schoot zitten. "Maarr laat maar" zegt Cassius en de wij moeten lachen. Ik voel dat Dioni zijn armen om mijn middel slaat "Als je dit niet wil moet je het zeggen hoor " fluistert hij in me oor "Nehhh is niet erg zolang je handen maar daar blijven, als je ze nog wilt hebbe"zeg ik droog en pak een koekje uit de schaal die op tafel staat.Ik voel dat ie licht lacht "We kunnen ook naar het pleintje hier achter gaan, daar zitten denk ik niet echt mensen nu"zeg Soraida. "Ja goed idee" zegt Dioni. En ik sta op zodat Dioni ook op kan staan.We lopen de deur uit en Soraida slaat haar arm door de mijne en de jongens lopen achter ons. Dan voel ik een warme adem in me oor "Je hebt goede moves ik kon me ogen niet van je afhouden" hoor ik zacht in me oor. Ik kijk om en zie Cassius achter me lachen, Ik bloos en kijk snel naar Sor die niks heeft gemerkt.
JE LEEST
B-Brave Imagines {Dutch}
Fanfic* Imagines over jou favo! * Zet in de comments waar ik over zou schrijven en degene over wie het zou moeten gaan * Ik zal elke week zoveel mogelijk maken voor jullie xx