Hoe je Samuel ontmoet

419 15 0
                                    

Aller eerst: GELUKKIG NIEUWJAAR EN DE BESTE WENSEN!!

 

Oke nu het verhaal.

***************************************************

 Ik zit op de bank t.v te kijken. Me huiswerk was af dus ik ging maar de rest van de middag niks doen. Me broer is toch niet thuis dus het was echt een chill middag. Althans dat dacht ik dan. De deur ging open en ik hoorde Michael ( me broer) thuis komen. Ik zuchtte en mijn broer kwam binnen lopen. "Wat doe jij nou thuis? Je hebt toch training?" vraag ik. "Nee afgelast dus Samuel komt zo hierheen. Oftewel jij gaat naar boven of weg." zegt Michael en ik kijk hem raar aan. "Denk t niet, ik woon hier ook" zeg ik. " Okee wat wil je ervoor hebben?" zucht hij. " Ik heb wel zin in pizza vanavond eigenlijk" zeg ik terwijl ik over mijn buik wrijf "Best je krijgt een pizza van me, maar hij komt zo dus rot op" zegt hij en ik sta op en wrijf met me hand over zijn hoofd en loop dan naar me kamer. Ik ga even douchen want ik heb nu toch niks te doen, ik was me haar en stap de douch uit. Ik droog me haar en sla een handdoek om me lichaam en doe wat mascara op en kleed me dan aan. Ik doe een zwart kort broekje aan met studs aan 1 kant. Met een wit kort shirtje en me obey cap en nog zwarte vans(  foto die ik erbij heb gedaan ). Ik kam me haar en vlecht het in een staart en hang het schuin over me schouder. Ik krijg dorst dus loop naar beneden voor drinken, als ik beneden kom en de trap afloop zie ik Samuel al zitten. Als hij mij hoort kijkt hij om "Hee" zegt ie. " Hooii " zeg ik terug. Ik kijk de woonkamer rond maar zie me broer nergens. "Waar is Michael?" vraag ik met een verward gezicht. Hij is in de keuken wat drinken en eten pakken. " zegt Samuel en wijst even naar de keuken. "Ohw ik dacht al hij laat je toch niet alleen hier zitten." zeg ik en glimlach kort. "Nee joh en anders kwam jij me toch wel gezelschap houden?" zegt ie terug en knipoogt. " Tuurlijk zou ik dat doen ,heel graag zelfs" zeg ik terug en glimlach. Samuel is niet lelijk moet ik eerlijk zeggen dus een beetje terug flirten is niet verboden. Dan komt Michael de kamer binnen met chips en 2 blikjes energy en 2 bier. Als hij mij ziet kijkt hij me boos aan "Wat doe je hier? Ik zei toch rot op naar boven ofzo. "zegt ie boos en zet de spullen op de tafel voor Samuel neer. " ik woon hier ook weet je? En ik heb dorst dus ik pak alleen wat drinken en dan ben ik al weg " zeg ik "Ze mag ook wel hier zitten gast " zegt Samuel en kijkt naar mij en dan naar Michael terwijl die een slok neemt van zijn energy. " Nee gast laat maar ik ga wel naar boven " zeg ik en loop naar de keuken. Ik hoor ze nog wat zeggen tegen elkaar maar luister er verder niet meer naar. Ik pak een fles cola en een glas, blikje energy ,een zak dorito chips en loop weer naar de woonkamer. Ik zie Samuel nog naar me kijken ik glimlach sneaky naar m en kijk dan gelijk weer weg. Jaaaaaa ik hou om hard to get te spelen. Ik loop de trap op en voel zijn ogen in me rug. Ik loop door naar me kamer en gooi alles op me bed. Ik pak me laptop en besluit mijn dagelijkse verslaving voort te zetten ; Netflix.

Vanuit Samuel.

Ik zit met Michael op de bank beetje t.v te kijken. Ik pak mijn blikje energy en zie in mijn ooghoeken ( jou naam ) aankomen lopen vanuit de keuken. Ik kijk naar haar ze kijkt kort terug en glimlacht sneaky en loopt door. Ik kijk haar na op de trap en bijt licht op me lip. " Gast kijk niet zo naar me zusje " zegt Michael en stoot me aan op mijn arm. " Doe ik niet man, rustig " zeg ik en kijk naar de t.v. Ik zie Michael zijn hoofd schudden.  ( Jou naam ) houd dus van hard to get spelen, ik vind dat echt sexy.  Maar ze blijf waarschijnlijk op der kamer heel de tijd dat ik hier ben, ook aan de spullen te zien dat ze bij heeft. " Waarom mag ze niet hier zitten? " vraag ik. " Hoezo vind je der leuk ofzo? " vraagt ie terug. " Wat? Nee tuurlijk niet " zeg ik. " Nou dan. "zegt ie terug en pakt zijn telefoon."  Zullen we pizza bestellen ofzo? " vraag Michael. " Ja is goed. "zeg ik " Oh ja kut " zegt Michael. "Wat? " vraag ik. " Je moeders pinpas kwijt? " vraag ik pesterig. " Wat? Neee ik heb mijn eigen weet je" zegt ie . " wat is dan het probleem? " " Ik heb ( jou naam ) ook pizza beloofd. " zegt ie terwijl ie een folder pakt van de pizzaria. " Welke pizza wilt ze dan " zeg ik. " weet ik veel vraag het ff " zegt ie. Ik sta meteen op en loop naar boven de trap op. Ik kom aan bij der kamer en klop aan. " Kom binnen " hoor ik aan de andere kant van de deur. Ik open de deur en blijf staan bij de deur. " Hee Sam, kom binnen " ik doe de deur dicht en doe een stap naar voren. " watsupp " zegt ze en zet der mooie glimlach op. " Uhh wij gaan pizza bestellen en Michael zei dat jij ook nog pizza kreeg. Dus welke wil je? " vraag ik en kijk der aan. " Uhhmm doe maar gewoon salami. "zegt ze. "Okee ik kom hem zo wel brengen dan. " zeg ik en wil de deur open doen en weglopen " Wacht Samuel. " zegt ze en ik draai me om.

Vanuit jou.

Ik roep hem terug voor ik het door heb. Kut wat ga ik nu zeggen? Ik wou hem gewoon nog niet weg hebben. " Uhh gaan jullie hem halen of laten jullie hem brengen? " vraag ik. Oh my god wat the vraag ik nu weer. " uhh ik denk dat we hem laten brengen want Michael zat de telefoon in zijn handen. " zegt Samuel en kijkt verward. " o oke " zeg ik en kijk de andere kant op. " Hoezo? " vraagt ie. "Nee gewoon, was vraagje " zeg ik en kijk hem aan. " Oke " zegt ie en loopt de deur uit.  Dat heb ik flink verpest denk ik. Ik druk op play en kijk de film verder.

**********************************Na een half uur ***************************

Ik hoor geklop op mijn deur en de geur van pizza. " Binnen " zeg ik en ga rechtop zitten. Ik zie Samuel in de deuropening staan " Pizza " zegt ie en loopt naar me toe met de pizzadoos. Hij geeft m aan me " Dankje " zeg ik en glimlach.  " Asje " zeg ie en draait om. " Kom anders beneden zitten, je hoeft niet opgesloten te zitten voor je broer." zegt ie en leunt met zijn rug tegen de muur met zijn armen over elkaar. " I know maar hij vermoord me als ik bij jullie kom zitten " zeg ik en sta op van bed. " En hij doet t altijd als er vrienden komen, het is een soort regel tussen ons. " zeg ik. " Dus als jou vrienden er zijn .." "dan gaat hij weg " vul ik m aan.  " Ahaa…" zegt Samuel en knikt met zijn hoofd. " Duss… ga nou maar naar beneden anders gaat ie dingen denken die niet waar zijn" zegt ik en grinnik.

 Vanuit Samuel.

Toen ze dat zei, kon ik toeslaan. " We kunnen ze waar maken…" zeg ik en zet een stap richting haar. Ze kijkt me geschokt aan.  " W-wat bedoel je " zegt ze stotterend. Ik sta nu recht voor haar en zet mijn handen op haar heupen en trek haar naar mij toe. " Je weet wel, doen waar ik al heel de tijd aan denk als ik je zie  " zeg ik wat zachter en onze gezichten komen dichterbij. " Je denkt aan mij? " zegt ze glimlachend. Ik kijk in haar ogen " Ja, zowat elke dag " zeg ik en ze moet blozen. " Jij niet aan mij? " vraag ik. " Waarom stelde ik anders die stomme vragen, ik wou gewoon dat je nog wat langer bleef. " zegt ze en bijt haar lip. Ik kijk in der ogen en dan naar der lippen. Ik kijk nog 1 keer in der ogen en dan raken onze lippen elkaar. Ik raak met mijn tong haar onderlip aan vragend om toegang. Als ze haar mond open doet draaien onze tongen even rondjes, als ik de controle over heb genomen. Bewegen onze lippen op het zelfde ritme en raken onze tongen elkaar elke keer kort aan. " Gast wat doe je? " hoor ik achter me. We laten elkaar snel los.

Vanuit jou.

Samuel draait zich om en dan zie ik Michael staan. " Dude nooit van kloppen gehoord ??" zeg ik lichtelijk geiriteerd. " Wist ik veel dat jullie stonden te bekken?!" zegt Michael lacherig. " Dus je bent niet boos? " vraagt Samuel. " Niet echt ik zag het aankomen, ik bedoel hoe jij naar me zusje zat te kijken was gewoon opvallend als ze voorbij liep. " zegt Michael. Dus het is waar, hij denkt wel aan me. " Hou je bek "zegt Samuel . " Het is wel schattig hoor " zeg ik en kijk hem glimlachend aan. " Dus Sam , kom je nog eten of wat?  Je pizza staat koud te worden, omdat jullie zolang stonden te bekken. " zegt Michael. " oh ja " zegt Samuel, hij slaat nog op me kont ,glimlacht naar me en loopt dan weg. " Dus… " zeg ik schaamtelijk en loop naar me bed. " Beetje met me beste maat chanten he? " zegt Michael. Ik besluit maar niks te zeggen en wacht op de preek van dat ik bij hem weg moet blijven. Hij gaat naast me op bed zitten. " ( Jou naam ) luister, ik kan nu wel zeggen dat je bij hem moet wegblijven maar ik weet dat je dat toch niet doet. Maar hoe ik irritant dat ook vind en jou ook vind, het is wel mijn plicht als broer om je te waarschuwen dat Samuel wel een zo'n boy is die ieder meisje wil en hij kan ook ieder meisje krijgen. Maar hij mag dan wel me beste vriend zijn als hij me kleine zusje pijn doet is ie de mijne. " zegt Michael. Ik kijk hem aan glimlach " dankje Michael dat is lief van je " we geven elkaar een knuffel. " Wen er maar niet aan , nou kom beneden zitten bij ons en eet je pizza voordat ie weer bevroren is " zegt ie en we lopen samen naar beneden. Ik ga naast Samuel zitten en hij geeft me een kus " ughh get a room " zegt Michael " Wen daar maar aan " zegt Samuel en geeft me nog een zoen maar dan iets langer om Michael te pesten. " Ik zal wel moeten het is ten slotte me zusje die je hebt " zegt Michael. Samuel slaat een arm om me heen en ik kruip dichter tegen hem aan en leg me hoofd op zijn schouder.  Ze ware een film aan het kijken, na een tijdje val ik in slaap op de schouder van Samuel. Mijn Samuel. 

B-Brave Imagines {Dutch}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu