Ahojky, tohle bude jen o Violettě. Snad se můj příběh bude líbit. Tady je první díl.
První den na střední škole. Už to vidím, samá nuda. Šprti, kam se podívám.
"Violetto, chvátej." zavolal na mě táta.
"Už jdu." odpověděla jsem otráveně. Mít domácí školu byla větší zábava. Seběhla jsem schody a šla rovnou do auta. Za pár minut jsme byli před školou. Táta mi podal kufr s věcma. Vzhůru do vězení. První hodina fyzika. Myslela jsem, že mi hrábne. K čemu mi bude umět vyměnit pojistky. Další hodiny taky nuda. V lavici sedím vedle takové divné holky. Pořad má nějaké připomínky a na něco si stěžuje. Pokoj na internátu mám sama. Naštěstí.
"Ahoj." přišla ke mě nějaká partička.
"Hmm... čau." řekla jsem ironicky a odkráčela jsem do pokoje.
"Hmm... to je, ale fiflena." pronesla černovlasá holka.
"Promiň, ale příště by ses mohla přesvědčit, jestli náhodou nejsem ještě na chodbě." ozvala jsem se za ní.
"Tak pardon." zakřenila se a odešli. Já za sebou zavřela dveře od pokoje a sedla si na postel. Chci zpátky domů. Klidně budu s tátou cestovat. Všechno, jen né tohle. Crrrr... zazvonil mi mobil."Ahoj zlato, jak se máš?" uslyšela jsem hlas svého miláčka.
"Ahoj Diego, hrozně. Nová škola je fakt hrůza a děs." řekla jsem smutně.
"Nechceš někam zajít?" zeptal se mě.
"Podle toho kam." odpověděla jsem.
"Třeba někam na discotéhu?" řekl.
"Nevím, zítra mám školu a nechci se ráno probouzet s opicí." zasmála jsem se.
"Takže jako vždy. Kino." řekl docela znuděně.
"Taky nemusíme jít nikam. stejně se musím učit. Miluju tě." řekla jsem a zavěsila. Vzala jsem si učebnice a sešity a začala se učit.
"Kruci, to a ta zeď je zajímavější než to, co náš učí." řekla jsem naštvaně a bouchla pěstí do polštáře. Najednou někdo zaklepal na dveře. Dost otáveně jsem se zvedla a šla se podívat, kdo to je.
"Ahoj, jsem Leon a bydlím hned vedle. Mám ti vyřídit, že na tebe někdo dole čeká." stál ve dveřích celkem pohledný kluk.
"Ehm.. díky." řekla jsem. Zavřela jsem dveře a šla se podívat, kdo to je.
"Ahoj, Violettao." uslyšela jsem ze zdola. Rychle jsem seběhla. Dole byla...
Doufám, že na začátek dobrý. Pokračování zítra. Budu ráda za koment, like atd..