2 yıl sonra
Saat 16.00 civarıydı ve ben lisa'yı almak için evine doğru sürüyordum.
Lalisa için çok güzel şeyler ayarlamıştım ve evlilik teklifi edicektim.
Bunun için çok uğraşmıştım umarım beğenirdi...
Lisa'nın evine vardığımda arabadan indim ve kapıya doğru ilerledim.
Aklıma gelen fikirle kapının önünde durup lisa'ya mesaj atmaya başladım.
Kas yığını:
Güzelim ben geldimGelecekteki karım💕:
Hemen geliyorum sevgilim!Kapı açıldığı an üstümdeki ağırlıkla kahkaha atıp lisa'yı kucağıma aldım ve arabaya götürüp ön kapıyı açıp içeri koydum ve kendim de soför koltuğuna geçtimip arabayı sürmeye başladım.
"jungkookie~ nereye gidiyoruz~"
"gidince görürsün güzelim"
"yaaa~ ama kook~"
Aegyo yaparak konuşmasına dayanamıyodum...
"ahh lisa yapma şöyle güzelim, dayanamıyorum"
Dudak büzdüğünde gözümün ucuyla ona baktığımda dudak büzdüğünü gördüm.
Hafif kıkırdayıp gözlerimi yoldan ayırdım ve ona dönüp dudaklarına küçük bir öpücük kondurduktan sonra yine önüme döndüğümde şaşkın bi şekilde bana bakıyodu.
Sonunda kumsala vardığımızda arabadan inip onun da kapısını açtım ama üstünde gördüğüm kıyafetle gözlerim açıldı.
(kızı lisa olarak, elbiseyi de kısa olarak hayal edin)
"lisa! Bu üstünde ki de ne!?! Hiç giymeseydin!"
"ama sende çok yakışıklı olmuşsun"
Diyip dudak büzdüğünde derin bir nefes verip Lisa'nın elini tuttum ve onu süslediği yere doğru götürdüm.
Orayı gördüğü an olduğu yerde dona kaldı ve ağzını elleriyle kapattı
"Jungkook... Burası çok güzel!"
Boynuma atladığında lisa'yı kucağıma aldım ve götürüp sandalyelerin birine oturtup karşısına geçtim.
"gerçekten beğendin mi?"
"beğenmek ne kelime! Bayıldım!"
Gülüp biraz yükseldim ve yanağına küçük bir öpücük kondurdum tan sonra tekrar oturup konuştum.
"güzelim aç mısın"
"evettt"
Diyip masadaki yemeklere gömüldüğünde gülüp ben de yemeye başladım
(°~°)
Yemeklerinizi yemiştik ve işin en zor tarafı gelmişti...
Boğazımı temizleyip ayağa kalktım ve yanına gidip diz çöktükten sonra cebimdeki kırmızı kutuyu çıkartıp konuştum
"güzelim biliyosun ki biz iki yıldır sevgiliyiz ve... Benim sevgim her geçen gün daha da arttı, sana iyice bağlandım, seni çok seviyorum güzelim-
Kutunun içini açıp konuşmaya devam ettim
benimle evlenir misin?"
"evet!"
İkimizde ayağa kalktık ve parmağına tek taşı taktığım an dudaklarıma yapıştı.
Onu çok seviyordum ve bizim aşkımız hiç bitmezdi...
Merhabalarrrrr
Nasılsınız?
Ben geri döndüm!
Döndüğüm anda bu bölümü yazıp attım işte.
Sizce bölüm nasıldı???
Kitabı 10 üzerinden değerlendirir misiniz??
Bu da final bölümüydü :D
Merak etmeyin özel bölüm gelicek
Özel bölümde görüşmek üzereeeeeeeee
Sınır= 15oy :D
Kendinize iyi bakın💕🖤💕