Venku začalo svítat. Malé modrošedé kotě otevřelo očička a podíval se do slunečních paprsků. Makovička se taky vzbudila a olízla kotě. Kotě se podívalo na matku a pak zpět do paprsků.
"Ostráku vstávej" mňoukla Makovička
Ostrák sebou švihl a otočil se k ní zády.
"No tak vzbuď se ospalče" zasmála se Makovička.
"No tak nech mě spát" mňoukl Ostrák.
"Ale už je ráno, tak vstávej" mňoukla Makovička a růžovým čumáčkem šťouchla do Ostráka.
"Už jsem vzhůru" mňoukl ospale Ostrák a podíval se na probuzené kotě s jantarovýma očima.
"Už víš pro ně jména?" Zeptal se Ostrák Makovičky.
"No... Zatím ne" koukla na kotě s jantarovými oči a pak na dvě spící.
Olízla koťata a přemýšlela nad jmény.
"Tak tohle třeba může být Šedáček" mňoukla Makovička a podívala se na
Modrošedé kotě.
"Dobrý nápad!" Mňoukl šťastně Ostrák a olízl Šedáčkovi hlavu.
Šedáček se podíval na velkého hnědého kocour s modrýma očima.
"A ti ostatní?" Zeptal se Ostrák Makovičky.
Makovička koukla na bílé koťátko s černým koncem ocásku a tlapkami.
"Hm... Toto může být třeba... Tlapičku" mňoukla Makovička a podívala se na bílé kotě s černými tlapky a koncem ocásku.
"Pěkný jméno" mňoukl Ostrák a podíval se na Tlapičku.
"A ta poslední?" Mňoukl Ostrák.
"Čerňanka" řekla Makovička a podívala se na Ostráka.
Čerňanka se probudila a podívala se svými fialovými oči na rodiče.
Ostrák se postavil a protáhl se ven s léčitelského doupěte.
Makovička se postavila vzala do tlamy Tlapičku a šla jí položit do školky a pak se vrátila pro ostatní dva. Položila je na pěkný čistý mech a lehla si k ním. Po nějaké době usnula.
*O čtyři měsíce později*
Byl večer a Čerňanka se probudila.
"Šedáčku si vzhůru?" Mňoukla Čerňanka na brášku ten jen švihl packou aby ho nechala.
"Tak fajn!" Mňoukla Čerňanka a podívala se ven ze školky. Najednou se u vchodu do školky objevil Ostrák.
"Kampak?" Mňoukl pobaveně na Čerňanku.
"Já?.... Nikam" Mňoukla Čerňanka a podívala se na tlapky.
Ostrák jí vzal do tlamy a položil zpět ke koťatům.
"Ale já nemůžu spát!" Štěkla vztekle Čerňanka a zamračila se.
Ostrák střelil na Čerňanku rozzlobený pohled. Čerňanka sklopila uši. Za ní se začala hýbat Tlapička a probudila se.
"To už je ráno?" Zeptala se kočička a podívala se na Čerňanku.
"Není Tlapičko" mňoukl Ostrák.
Tlapička se podívala na otce a pak si položila hlavičku a zavřela oči.
*- co budu dělat -* řekla si v duchu Čerňanka a koukla se na otce, jak se dívá ven. Po nějaké chvilce se postavil a šel ke vchodu do školky. Tam se rozhlédl a pak zmizel.
Čerňanka se postavila a šla znova ke vchodu do školky.
"Kam jdeš?" Zeptala se Tlapička a vrhla na sestru varovný pohled.
"Co ti je po tom?!" Štěkla Čerňanka po sestře a podívala se na ní zamračeně.
"Neodejdeš ze školky!" Varovala Tlapička Čerňanku.
"Táta taky někam odešel a já ho chci najít" Mňoukla Čerňanka.
"Proč ho chceš najít?" Ptala se Tlapička.
"To je moje věc!" Štěkla znova Čerňanka, ale hlasitěji.
"Proč tu děláte takový kravál!?" Zeptal se Šedáček a podíval se na Tlapičku a pak na Čerňanku.
"To se zeptej jí Šedáčku" Mňoukla Tlapička a koukla na Čerňanku.
"Fajn, jdu zpět k vám, ale už mě neotravujte" Mňoukla Čerňanka a přišla k ním.
Tlapička se podívala na Čerňanku.
"Tak pojď máš tu místo, ráno půjdeme ven" Mňoukl Šedáček a vrhl na Čerňanku naštvaný pohled, ale pak ho obrátil pryč.
Čerňanka usnula.
*Ráno*
Bylo pěkné slunečné ráno a Čerňanka se zase vzbudila jako první, šla ke vchodu do školky a ohlížela se po mítině.
Ze zadu na ní skočil Šedáček. Čerňanka vyjekla.
"Co to u všech čertů děláš?!" Mňoukla rozzlobeně Čerňanka a vrhla na brášku rozzlobený pohled.
"Promiň, jen si hraju" mňoukla zklamaně Šedáček a sklopil uši.
Čerňanka se uvolnila a podívala se na brášku ledovým pohledem.
"Promiň, že jsem po tobě štěkla" omlouvala se Čerňanka.
Potom se vzbudila Tlapička.
"Aaa náš zdrháč už je vzhůru... Tak co chceš i dneska uprchnout" mňoukla namyšleně Tlapička a vrhla na Čerňanku namyšlený pohled.
"Ne nezdrhám nikam!" Stěkla Čerňanka po Tlapičce, až poskočila.
"Co se to tady děje?!" Mňoukla rozzlobeně Makovička a podívala se na tři malé koťata.
"Nic mami jen se škádlíme" Mňoukla Tlapička, tak milé jako kdyby se ani nehádala.
Čerňanka si odfrkla.
*- děláš ze sebe frajerku -* mňoukla si v duchu a vrhla na Tlapičku rozzlobený pohled.
"Tak pojďte ven" mňoukla Makovička a olízla všechny tři koťata.
Čerňanka vystřelila na mítinu a začala se kutálet na trávě.
Šedáček se za ní rozběhl, ale Tlapička šla u mamky.
Pak se s křoví objevil Ostrák a šel k Makovičce a olízl jí.
Pak šel za Čerňankou a vrhl na ní varovný pohled.
"Ano tati rozumím" mňoukla Čerňanka a podívala se na tátu.
Pak na vysokou škálu vyskočil Lví měsíc a mňoukl "Všechny kočky, které jsou schopné samostatně lovit tak se sejdou pod skálou ke klanovému shromáždění" řekl velký zlatý kocour.
"Počkej te tady!" Mňoukla Makovička a odešla si sednout pod skálu.
Čerňanka se podívala k vchodu do tábora a pomálu se k němu přibližovala.
"Kam jdeš?" Zeptal se Šedáček a přiběhl k Čerňance.
"Chci jít lovit jdeš se mnou?" Zeptala se Čerňanka.
"Jistě že půjdu!" Mňoukl radostně Šedáček.
"Tak pojď" mňoukla Čerňanka, ale jak byla u vchodu do tábora tak je zastavila Tlapička.
"Kam jdete!?!" Mňoukla rozzlobeně Tlapička.
"Pojď zdrháme!" Křikla Čerňanka a zdrhala hlodášovým tunelem.
"Stůjte!" Křikla Tlapička a rozběhla se za nimi.
Čerňanka s Šedáček běželi přes písečný dolík a k řece přeskočily přes kameny a běželi dál. Pak jím došlo že se ztratily. Tlapička k ním doběhla.
"No super! A kde jsme teď chytrolíni?!" Štěkla po nich Tlapička.
"Přestaň ze sebe dělat tu nejchytřejší kočku!! Jsi namyšlená a furt buzeruješ a nic jiného neumíš!!" Štěkla rozzlobeně Čerňanka a vrhla na ní naštvaný pohled. Pak se podívala na Šedáčka a šla někam jinam od Tlapičky. Šedáček se podíval na Tlapičku a pak šel pomalu za Čerňankou. Byl smutný a unavený.
"Co když už se nikdy nevrátíme domů?" Mňoukl smutně s hlavou dole.
"Určitě se vrátíme, Šedáčku neboj najdeme cestu" utěšovala Čerňanka Šedáčka. Tlapička se za nimi rozběhla.
"Promiň, Čerňanko" mňoukla smutně a podívala se na Čerňanku.TAK TADY MÁTE 1 KAPITOLU
MÁ TO 1018 SLOV
DOUFÁM ŽE SE LÍBÍ
A U DALŠÍ KAPITOLY
AHUUJ! 🙂😜❤️
ČTEŠ
Warriors - Ztracená Koťata
AdventureTento příběh bude o třech koťatech, které se ztratí, protože neposlechnou matku. Jak se ztratí tak budou hledat cestu do tábora a na hromové stezce zemře jejích sestra. Nakonec se do tábora vrátí, ale nikdo tam nebude. Více se dozvíte v knize.