𝐏𝐋𝐀𝐘𝐋𝐈𝐒𝐓

19.9K 620 690
                                    

P L A Y L I S T

▄

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

girls" by girl in red
"THEY'RE SO PRETTY, IT HURTS, I'M NOT TALKING 'BOUT BOYS, I'M TALKING 'BOUT GIRLS."

we fell in love in octoberby girl in red
"YOU WILL BE MY GIRL, MY GIRL,
MY GIRL, MY GIRL, YOU WILL BE MY WORLD, MY WORLD, MY WORLD, MY WORLD."

i wanna be your girlfriend by girl in red
"I DON'T WANNA BE YOUR FRIEND, I WANNA KISS YOUR LIPS.  I WANNA KISS YOU UNTIL I LOSE MY BREATH."

wish you were gay by billie eilish
"I JUST KINDA WISH YOU WERE GAY..."

girls/girls/boys by panic! at the disco
"GIRLS LOVE GIRLS AND BOYS, GIRLS LOVE GIRLS AND BOYS... AND LOVE IS NOT A CHOICE."

girls like girls by hayley kiyoko
"I'M REAL AND I DON'T FEEL LIKE BOYS.  SAW YOUR FACE, HEARD YOUR NAME, GOTTA GET WITH YOU.  GIRLS LIKE GIRLS LIKE BOYS DO, NOTHING NEW."

new by LOONA (LOOΠΔ)
"PULSATING HEART.  THAT MOMENT I LOOKED MYSELF SQUARELY, I REALIZED MY NEW FACE, ALL MY LIFE, BY MY LIFE."

crush culture by conan gray
"ALL THIS LOVE IS SUFFOCATING,
JUST LET ME BE SAD ANY LONELY, CAUSE, CRUSH CULTURE MAKES ME WANNA SPILL MY GUYS OUT."

sweater weather by the neighbourhood
"SHE KNOWS WHAT I THINK ABOUT, AND WHAT I THINK ABOUT, ONE LOVE... JUST US, YOU'LL FIND OUT, NOTHING THAT I WOULDN'T WANNA TELL YOU ABOUT, NO."

honey by kehlani
"ALL THE PRETTY GIRLS IN THE WORLD, BUT I'M IN THIS SPACE WITH YOU."

"like me (feat. daisy)" by steve lacy
"I ONLY FEEL ENERGY, I SEE NO GENDER... HOW MANY OUT THERE JUST LIKE ME? HOW MANY WORK ON SELF ACCEPTANCE LIKE ME? HOW MANY FACE A SITUATION LIKE ME? I WONDER..."

"bad idea!" by girl in red
"YOU PUT YOUR HANDS UNDER MY SHIRT, UNDID MY BRA AND SAID THESE WORDS, 'DARLING YOU'RE SO PRETTY, IT HURTS!' ... IT WAS A BAD IDEA! CALLING YOU UP"

(𝙬𝙞𝙡𝙡 𝙪𝙥𝙙𝙖𝙩𝙚 𝙞𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙛𝙪𝙩𝙪𝙧𝙚)

as u can probably tell from the playlist already,
this is the good sh*t for gorl lovers ;)

𝗠𝗬 𝗚𝗜𝗥𝗟  »  kyoka jiro x fem!readerWhere stories live. Discover now