1 | Seni Kaybettiğim Kaçıncı Gün Bu?

165 21 2
                                    

"Seni kaybettiğim kaçıncı gün bu Taehyung?"

12.05.2018

"Seni kaybettiğim kaçıncı gün bu Taehyung?Gözlerimdeki yaşları silmekten sayamıyorum artık.Ama sen üzülmüyorsun değil mi? Üzülme Tae.Yalvarırım üzülme.Çünkü ben senin bazen benim için orda bile üzüldüğünü hissedebiliyorum.Beni neden bıraktın Tae? Sana kendini öldürmemen için yalvarmadan,yere çökmeden,gözyaşlarım yere düşmeden,sana sarılmadan,tatlı dudaklarından öpmeme izin vermeden neden gittin? Tüm suç ailende değil,bende.Yanında olup sana destek olamadığım için suç bende...Kafanı vücuduma gömmene izin vermediğim için suç bende...Hatırlıyor musun? O gün bana "doğum günün için hangi pastayı yapmamı istersin kalbim?" demiştin.Ben de sana "Karışık olsun istiyorum hayatım.İçinde biraz çilek,Biraz çikolata ve üzerine de Bir tutam da sen ve kalbin." demiştim.Sen de bana "Yanında olmasamda kokum da...her şeyim de senin üzerinde olsun olur mu?" deyip burnuma öpücük kondurmuştun.O anı untmuyorum Tae.Unutamıyorum.Kendini öldürdüğünde üstünde olan elbiselerini iki yıldır yıkamıyorum sevgilim.Çünkü sen "kokum hep üzerinde olsun"demiştin.Ben de bunu yapıyorum.Doğru yapıyorum.Buna seviniyorsun değil mi hayatım? evet,sevindiğini hissediyorum.İçten içe hissediyorum Tae.Evet Tae.İnanma istersen yıldızların yandığına,Güneşin döndüğüne inanma,Doğrunun ta kendisini yalan bil,Ama seni sevdiğime inan Taehyung.Canım Taehyung,beceriksizim şiir yazmakta,İçimdekini kalıba dökme sanatım yok,Ama çok, herşeyden çok seviyorum seni, İnan bana ve cennette tanrıya emanet ol.Şunu bil ki; Seni yıllardır,aylardır,saatlerdir,saniyelerdir,saliselerdir seviyorum Tae.Ve seveceğime yemin ediyorum sevgilim.Seni çok seviyorum aşkım...Kalbinden öpüyorum.

~Bir tanen~"

(Günümüz)

Yılbaşına nasıl girersen öyle biter derler.Ben de yıla onu hep sevdiğimi hatırlamak için ona yazdığım uzun mektubu okumak istedim.Onu özledim çünkü.Çok özledim.Her şeyden...herkesten çok özledim.Istemsizce dökülen göz yaşlarımı sildim.Çalan kapı zili ile irkildim.Okuduğum acı dolu mektubu masanın üzerine bıraktım ve ayağa kalkıp kapının yanında duran boy aynasından kendime baktım.Yüzümü yıkayan göz yaşlarımı iyice sildikten sonra kapıyı açtım.

Ve dakikalarca sessizlik...Biz sadece nefes alış-verişlerini dinledik birbirimizin.Dünya yoktu bizim için o an.O an sadece ben ve onun dünyası vardı.Ve bizim dünyalarımız birleşmiş ve biz de artık birlikteydik.Dudaklarına yapışmak istiyordum.Ona deli gibi sarılıp saatlerce,aylarca öyle durmak istiyordum.Nutkum tutuldu...Konuşmak istiyor...konuşamıyor.Ağlamak istiyor...ağlayamıyor.Hareket etmek istiyor...edemiyordum.Karşımdaki kişi canım,kanım,kalbimin sahibi...öldü diye bildiğim sevgilimdi.Taehyung'du...Karanlıktı Benim için herşey.Durmuştu bu dünya.O an bilincimi yitirip,yere yığıldım...

Beğenmenizi umut ediyorum.

-Vante

STARS | Kim TaehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin