~ e ciutat totul ~

325 19 0
                                    

Voia să imi spună ceva dar din pacate Jk ma trezit.
Jk: Maria, ce ai pățit?
Eu: nimic.. N-am pățit nimic..
Jk: sigur??
Eu: da, sigur. Stai liniștit
Jk: ok, tie foame?
Eu: daaa dar vreau sa vorbesc cu Deni
Jk: ok

Am mers să vorbesc cu Denisa pentru ca atunci când am vazut acel om ea a strigat să nu imi amintesc ceva.
      Merg la Denisa și prin surprinderea mea ea încă dormea.

DENISA POV.

Ma trezesc puțin și o văd pe Maria lângă mine uitându-se la mine insistent.

Eu: ce e?
Maria: Spune-mi
Eu: ce s-a iti spun tu??
Maria: ce nu vrei sa imi amintesc??
Am înghețat, nu aveam cum sa ii spun adevărul. Ce doamne aș putea să îi spun?? Sa par inocenta? Aha, ar fi ok.
Eu: ce vrei sa zici??
Maria: nu încerca să faci pe inocenta cu mine. Stiu sigur că iti amintesti și tu ceea ce ai zis, de ce nu vrei sa imi amintesc de omul acela?
Eu: nu e momentul potrivit ok?
Maria: adică?? E ceva legat de trecutul meu??
Eu: da. Este
Maria: și de ce nu pot află acum??
Eu: nu e momentul
Maria: și când o să fie??
Eu: nu stiu, dar dacă tu iti amintesti eu o să mor.
Maria: de ce?? Nu ma speria.
Trebuia să zic ceva care să o facă să nu-și amintească, pur și simplu nu voiam să-și amintească nimic.
Eu: atâta ti-am zis, acum hai jos să mâncăm pentru ca mie foame.
Maria: aigoooo...... Ok.

MARIA POV.

Ma duc jos cu Denisa, eu aveam față somnoroasa și eram tot în ganduri.
Ma pun la masa fără să zic nimic.
Suga: se pare că nu doar eu sunt posomorât
Tae: dap, ai dreptate
Deni: nu, e vina mea

Deni ma împinge puțin pentru ca am speriat-o ca nu am răspuns și doar am tacut

Eu: yaa... Ce e?
Deni: ce ai?? Parca nu voiai să iti amintesti
Eu: pai nu, nu vreau...
Deni: și atunci ce e cu tine?
Eu: UITE CA NU STIU OK? NU MA MAI PRESA AȘA, STAI LINISTITA NU O SĂ-MI AMINTESC DAR LASA-MA SĂ ÎMI LINIȘTESC MINTEA OK?

Nu am mai tipat la Deni, dar pur și simplu voiam dar să ma liniștesc. Amintirile alea imi vedeau în fața, ce pot face?? Doar să ma prefac ca nu imi amintesc nimic pentru ca nu voiam să i se întâmple ceva Denisei.

Deni: ok ok.. Nu trebuie să tipi așa, nu suntem doar noi aici
Eu ma uit și îi văd pe băieți speriati.
Eu: merg până la baie.
Jk: esti bine?
Eu: Da, stai fără grija.
Deni: scuze mari...
Eu: ok, e o-ok..
Merg la baie și stau câteva minute să imi revin dar văd Baia plină de sânge, nu știam dacă e imaginația mea dar stiu ca am tipat odată de probabil toți sau adunat în fața uși pentru ca eu am încuiat-o.

Deni: Mari, ce ai pățit??? Esti bine???
Eu: d-da, s-sunt b-b-bine.
Jk: deschide usa sau o sparg
Eu: nu, e ok puteti pleca * și ma pun într-un colț pentru ca imaginea din fața mea nu dispăruse*
Jk: nu o deschizi? Ok. * și prin surprinderea mea chiar a spart ușa, am vazut cum își face ochii cât cepele când ma vede ghemuita într-un colț*
Jk: ce e?? Ce ai pățit??
Eu: de ce esti așa bun cu mine?? Cu Denisa??
Jk: pentru ca te iubesc iar ea e prietena ta.
Eu: ăsta e singurul motiv? De ce nu esti rău cu noi? Adică de ce n-ai fost rău de la bun început rău cu noi? Sunteti gasca de bad Boys. E prea ciudat totul. iar tu Deni, de ce dintre toți copii din generală tu ai stat doar cu mine?? De ce nu ai ales alte fete?? De ce mama sa luminat la față prima dată când ai venit la mine fără să te întrebe cine esti sau cum te cheamă??  De ce deni!! Răspunde-mi!!!!
Deni:........ Uite e-eu....
Eu: tu ce?? Ce e?? De ce nu poti sa imi zici? De ce te comporți ca prietena a mea? Hmm? De ce?? De ce imaginea asta nu dispare??? De ce??? Deni?? 
Deni: ce imagine??
Eu: sânge, sânge peste tot, mâinile tale totul..... E înfricoșător.
Deni: i-a pastila asta
Eu: ce e asta?
Deni: bea și ai să vezi
Am baut-o iar după câteva minute am vazut doar negru și atât.

DENISA POV.

Ce am să le explic acum?.. Ashi...
Jk: ce e?? Ce i-ai dat?? Ce se petrece aici?? DENI SPUNE ODATĂ!!
Eu: nu trebuie să știți.
Jk: ia fă pași încoace și Spune-mi odată până nu ma enervez.
Eu: termină, nu am niciun motiv să iti spun trecutul acesta a lui Mari ai înțeles?
Jimin: e iubitul ei, are tot dreptul
Eu: iubit??? În fine, chestia asta face parte din altă categorie, dar cum a spus Maria, de ce v-ați comportat așa cu noi? De ce nu ați fost rai cu noi? E ciudat într-adevăr dar acum nu o să ma preocupe asta ok?
Jk: Spune-mi odată ce să întâmplat cu Maria si trecutul ei acum
Eu: doar dacă promiti ca ai să stai cu ea toată viața ta!!
Jk: oricum asta voiam să fac deci spune
Eu: ok, dar mai întâi să o luăm de aici pe Maria și să o ducem în pat.

Aᴅᴇᴠᴀʀᴜʟ Dɪɴ Sᴘᴀᴛᴇʟᴇ  Mᴀsᴛɪ ☾︎ꨄ︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum