Trăim într-o lume în care noi, oamenii, pretindem că suntem fericiți, afișăm zâmbete false, iar atunci când sunt oameni în jurul nostru, pretindem că problemele și greutățile sunt departe de noi. Atunci când lumina este aprinsă și oamenii vuiesc în jurul nostru, vrem să părem a fi altcineva față de ceea ce suntem. Dar după ce oamenii dispar și lumina se stinge, masca cade și rămânem doar noi cu slăbiciunile noastre. Slăbiciuni care de fapt ne este frică să le exteriorizăm.
Suntem o mare de oameni superficiali și egoiști, unde ne-am obișnuit ca noi să cerem, dar să nu oferim nimic la schimb. Unde omenia, bunătatea și iubirea au fost înlocuite cu răutate, egoism și ură. Trăim într-o lume în care trebuie să ne schimbăm personalitatea pentru a fi acceptați. Am ajuns să ne fie teamă să ieșim pe stradă din frică de oameni. Am ajuns să ne izolăm și să ne închidem în noi de teamă puntru a nu fi respinși sau dezamăgiți. Trăim zi de zi cu teama de a nu fi răniți încât telefoanele au devenit singurele cu care ne mai petrecem timpul. Am ajuns să ne fie rușine cu statutul nostru social, râvnind după situația financiară a altora. Iar ceea ce simțim a devenit un adevărat mister pentru ceilalți.
În realitate cu toții avem probleme, cu toții suferim și avem momente când simțim că nu mai putem, sau când simțim că lumea noastră se prăbușește.
Dar până la urmă doar modul în care treci peste o problemă te face diferit de ceilalți, nimic altceva!
Haideți să rămânem autentici!
Haideți să fim noi schimbarea pe care o vrem în lume!
CITEȘTI
Sentimente prin cuvinte
Spiritual°Realitatea prin ochii noștri.° Copertă realizata de @PaulaEmanuelaStrut